Katselin just naisten sm-hiihtoja ja kylläpä oli hyväpeppuisia tyttöjä. Hiihtoasussa kauniit pyllyt korostuvat. Onko joku muu laittanut merkille saman asian?
Naishiihtäjät ovat seksikkäitä!
14
3529
Vastaukset
- HAGERLUND
YHELLÄ HAGERLUNDILLA ON SEMMOINEN PERVERSIO ETTÄ HALUISI RAISKATA NAISIA/MIEHIÄ JALKOIHIN. KUN REIDET NÄYTTÄÄ NIIN HYVILTÄ. JÄTKÄ MAKAA HIIHTOLADUN VIERESSÄ NAHKA TAKANA JA HAJUT SAATANALLISET!
- satumainen onni
http://www.hs.fi/kaupunki/Hiihtoladulle oli viritetty alamäkeen ansalanka Helsingissä/a1360376838393
Oliko hagertin ansa ?
- ville <
No tuskin tuota nyt kukaan muu on huomannut
- sarana55
varsinkin pitkäsääriset venäläiset ja ukrainalaiset. ilo silmälle.
- uhhuhhuh
Parhaat peput on kyllä suomalaisilla kuten Roponen, Malvalehto, Niskanen, Lähteenmäki...
- 20+16
Huohottavat leveässä haara-asennossa...
- Karu todellisuus
... Ja sitten heräsit oman Justiinasi vierestä.
- Kerttu ski
Kyllä taittaa olla "ORHIT" jotka huohottaa silmät tapillaan!
- sexyt suomitytöt
Laskisin mielelläni Riitta-Liisan, Mona-lisan tai Kristan peesissä alamäkeen... hiihtäjät on ihanimmillaan just alamäessä, peppu pystyssä! :D
- No niinpä niin...
Valitettavasti he vain loittonisivat sinusta.
- <4:00 min/km = nopea
Aika harvalla todellisuudessa on mikään herkkupeppu. Kaikki on kiiinni lantion muodosta. Se on naisellisuuden ydin mielestäni. Hyvä lantio ja treenatut lihakset tietävät väistämättä hyvää perää - ellei tule selluliittia :)
Yksi tärkeä pointti on myös, että pienemmillä naisilla hyvä perä korostuu enemmän kuin pitkillä naisilla.
Kyllähän tuolla juoksutapahtumissakin näkee tukun A-luokan tavaraa :) Mukava on perässä juosta, vaikken mikään pervo olekkaan. Ihan tavallinen hetero-mies vain. - PERSEeikäsetoinen
Väärin. Kauniit PERSEET, se on se oikea sana.
- RehellPerversio
Myönnä rehellisesti vaan, todellisuus on se että himoat yli kaiken Mietaata mämmituokkosten parissa.
- Kyllä.Lähtisi
Harmi ettei silloin kun olin nuorempi, ollut vielä lajivalikoimassa "naisten takaa-ajoa". Taitaa olla enempi ampumahiihtopuolen juttu kylläkin, mutta silti...
Mitenköhän sitä harjoitellaan...?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1606981
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264088- 473397
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1353138- 512906
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262286- 432256
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2722013Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt551975- 291856