khao lak ja kalastus reissu?

kalalle83

Ollaan tulossa 26.2 khao lakiin ja kovasti pojan 11v kanssa mietitty onko khao lakista mahdollista lähteä kalastus reissulle?

8

554

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kalalle76

      Itsekin olen tutkinut asiaa ja sieltä on mahdollista lähteä kalaan. Ollaan ajateltu semmoista kalastus ja sukellusreissua. Olen lukenut,että kannattaa ottaa paikallisilta kalastajilta. Tietävät parhaat kalapaikat. Me ollaan tulossa 28.2 . Meillä on pojat 12 ja 14 v.

      • kalalle83

        Ok. Meillä lähtee mukaan toinenkin perhe jossa kalamiehia ja poikia on 3 lisää. Missähän päin kannattaa lähteä kalastajia etsimään?


      • Kalalle76
        kalalle83 kirjoitti:

        Ok. Meillä lähtee mukaan toinenkin perhe jossa kalamiehia ja poikia on 3 lisää. Missähän päin kannattaa lähteä kalastajia etsimään?

        Kirjota googleen fishing in khao lak,ehkä siitä löytys apua. Itse katselin sitä kautta.


      • terkui raumalt
        kalalle83 kirjoitti:

        Ok. Meillä lähtee mukaan toinenkin perhe jossa kalamiehia ja poikia on 3 lisää. Missähän päin kannattaa lähteä kalastajia etsimään?

        kalalle 83 tiedoksi - phuketissa on suomalainen kaveri joka järkkää kalareissuja-katso tuna resort ja löytyy numerot


    • mika v

      Täällä on Thaimaan kalastuksesta jonkin verran tietoa: http://kalastus.com/keskustelu/kaikkea-kalastuksesta-arkisto-07-12-2008/kalastus-thaimaassa

      Täällä kuvia Phuketin lähellä olevan kansallispuiston kalastuksesta:
      http://kalastus.com/galleria/kalastusta-thaimaassa-chew-lanin-kansallispuistossa

      Itse olen käynyt Krabilla, jossa on hieno kalastuspuisto. Todella siisti ja majoitusta sekä ravintolapalveluita on puiston äärellä. Sopii erityisesti lapsiperheille, sillä rannat ovat helppoja ja muuta viihdykettä lähellä. Matkaa sinne tulee Phuketista ja Khao Lakista jonkin verran. http://www.gillhamsfishingresorts.com/

    • Tulin just sieltä

      Kun olet paikalla Khao Lakissa, astele paikalliseen matkatoimistoon, joita on katuvarsilla pilvin pimein. Siellä voit neuvotella lähes haluamasi kaltaisen kalastusreissun. Yrittäjiä elikkä palvelun tarjoajia riittää. Paikalliset tuntevat parhaiten tavat ja paikat. Sinne vaan neuvottelemaan, vaihtoehtoja on lähes rajaton määrä.

      • jou/

        juuri näin. rohkeesti vain matkatoimistoihin neuvotteleen ja sorvaamaan oma haluttu retki.


    • minämiinä

      Viime tammikuussa oltiin khao lakissa ja otettiin vaan jostain paikallisesta matkatoimistosta kalastusreissu...ei paljoo maksanu ja aamulla tultii hotellilta hakemaan (tietysti sen perus puoltuntii myöhäs) ja mentii johki palan matkaa takas phukettiin päin ja sieltä sitte kalastelemaan sellasella pitkähäntäveneellä, siel oltii sit miehen kans kahdestaan paikallisen sedän kanssa, kylmälaukku sillä oli täynnä vesipulloja ja sit meille lounaaks jotain riisihärdelliä (ihan hyvää) ja kauhee määrä banaaneja! veneessä oli katto et pysty olee välillä vähä varjossakin. Koko päivä kalastettiin ja kalaa tuliki, usein vaihdettiin paikkaa jos kala ei syöny. Pohjaonki systeemillä ja jollain mustekalan palasilla ja kalan palasilla kalasteltiin, ihan ok kalastusvehkeet oli. kalaa tuli aika paljo! takas ku tultii ni ukkeli pakkas kalat kassiin ja laitto meille sieltä muutaman (isoimmat ) kalat ja sano että viedään hotellille niin ne siellä voivat meille niistä tehdä safkaa. Hieno reissu! suosittelen! :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2763
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2110
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1874
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1731
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1725
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1696
    8. 103
      1676
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1487
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe