Ollaan tulossa 26.2 khao lakiin ja kovasti pojan 11v kanssa mietitty onko khao lakista mahdollista lähteä kalastus reissulle?
khao lak ja kalastus reissu?
8
730
Vastaukset
- Kalalle76
Itsekin olen tutkinut asiaa ja sieltä on mahdollista lähteä kalaan. Ollaan ajateltu semmoista kalastus ja sukellusreissua. Olen lukenut,että kannattaa ottaa paikallisilta kalastajilta. Tietävät parhaat kalapaikat. Me ollaan tulossa 28.2 . Meillä on pojat 12 ja 14 v.
- kalalle83
Ok. Meillä lähtee mukaan toinenkin perhe jossa kalamiehia ja poikia on 3 lisää. Missähän päin kannattaa lähteä kalastajia etsimään?
- Kalalle76
kalalle83 kirjoitti:
Ok. Meillä lähtee mukaan toinenkin perhe jossa kalamiehia ja poikia on 3 lisää. Missähän päin kannattaa lähteä kalastajia etsimään?
Kirjota googleen fishing in khao lak,ehkä siitä löytys apua. Itse katselin sitä kautta.
- terkui raumalt
kalalle83 kirjoitti:
kalalle 83 tiedoksi - phuketissa on suomalainen kaveri joka järkkää kalareissuja-katso tuna resort ja löytyy numerot
- mika v
Täällä on Thaimaan kalastuksesta jonkin verran tietoa: http://kalastus.com/keskustelu/kaikkea-kalastuksesta-arkisto-07-12-2008/kalastus-thaimaassa
Täällä kuvia Phuketin lähellä olevan kansallispuiston kalastuksesta:
http://kalastus.com/galleria/kalastusta-thaimaassa-chew-lanin-kansallispuistossa
Itse olen käynyt Krabilla, jossa on hieno kalastuspuisto. Todella siisti ja majoitusta sekä ravintolapalveluita on puiston äärellä. Sopii erityisesti lapsiperheille, sillä rannat ovat helppoja ja muuta viihdykettä lähellä. Matkaa sinne tulee Phuketista ja Khao Lakista jonkin verran. http://www.gillhamsfishingresorts.com/ - Tulin just sieltä
Kun olet paikalla Khao Lakissa, astele paikalliseen matkatoimistoon, joita on katuvarsilla pilvin pimein. Siellä voit neuvotella lähes haluamasi kaltaisen kalastusreissun. Yrittäjiä elikkä palvelun tarjoajia riittää. Paikalliset tuntevat parhaiten tavat ja paikat. Sinne vaan neuvottelemaan, vaihtoehtoja on lähes rajaton määrä.
- jou/
juuri näin. rohkeesti vain matkatoimistoihin neuvotteleen ja sorvaamaan oma haluttu retki.
- minämiinä
Viime tammikuussa oltiin khao lakissa ja otettiin vaan jostain paikallisesta matkatoimistosta kalastusreissu...ei paljoo maksanu ja aamulla tultii hotellilta hakemaan (tietysti sen perus puoltuntii myöhäs) ja mentii johki palan matkaa takas phukettiin päin ja sieltä sitte kalastelemaan sellasella pitkähäntäveneellä, siel oltii sit miehen kans kahdestaan paikallisen sedän kanssa, kylmälaukku sillä oli täynnä vesipulloja ja sit meille lounaaks jotain riisihärdelliä (ihan hyvää) ja kauhee määrä banaaneja! veneessä oli katto et pysty olee välillä vähä varjossakin. Koko päivä kalastettiin ja kalaa tuliki, usein vaihdettiin paikkaa jos kala ei syöny. Pohjaonki systeemillä ja jollain mustekalan palasilla ja kalan palasilla kalasteltiin, ihan ok kalastusvehkeet oli. kalaa tuli aika paljo! takas ku tultii ni ukkeli pakkas kalat kassiin ja laitto meille sieltä muutaman (isoimmat ) kalat ja sano että viedään hotellille niin ne siellä voivat meille niistä tehdä safkaa. Hieno reissu! suosittelen! :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631463Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on681274Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä261271Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151144- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3171009Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2241002- 42949
- 72915
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että272913