Aquilae ja Trölli - Mistä tunnet sä ystävän?

aquilae 1.9.2007 05:55
http://keskustelu.suomi24.fi/node/4778138#comment-0
” Clubin toiminta etenee vääjäämättä eikä näillä väsyneillä uhkailuilla ole mitään merkitystä.
Kenenkään jäsenen ei pidä edes miettiä moista…. Clubilaisille terveiset clubin taholta, nyt on aika keskittyä asiaan ja jättää nämä keskustelupalstat 100% omaan arvoonsa.”

aquilae 18.8.2007 23:20
http://keskustelu.suomi24.fi/node/4730128#comment-25123609
”Sillä vaikka emme voi todistaa, etteikö Win olisi Ponzi, ei meidän tarvitsekkaan.
Te vastustajat esitätte syytteitä, näyttövelvollisuus on teillä. Mutta ette te voi esittää kuin väitteitä ja mielipiteitä. Niinpä todisteiden puutteessa juttu päätetään syytetyn hyväksi.”

Aquilae – tuo mainio mies, joka ei syö kärpäsiä – brassaili täällä syksyllä 2007 puolustamassa klubin laillisuutta ja elvistelemässä tuotoillaan. Kuten Aquilae itsekin vilpittömästoi kertoi, hän oli klubin johdon lähettämä täsmäiskuohjus tyynyttelemään mieliä ja markkinoimaan tuottoja. Tuolloin ei ollut puhettakaan vilpittömästä uskosta eikä rehellisestä mielestä.

Trölli tässä taannoin kertoi minulle, että hän pyrkii kirjoittamaan omalla tyylillään niin, että kirjoittajasta ei jää epäselvyyttä. Voin kertoa: ei jää. ;))

Aquilae brassaili näennäisellä lakitietämyksellään, viljeli hymiöitä ;D ja ;) sekä käytti nuorisolyhennettä LOL. Voin luottamuksella kertoa, että minun hymiöni on opittu Trölliltä. ;))))
Tuon LOL suhteen minulla on koominen tarina. Trölli heitti lyhenteen LOL minulle ja minun piti kysyä meidän kakaralta tulkkausapua. Lots Of Laugh.

Ada siellä aikanaan jankutti Aquilaen kanssa. Voinemme kysyä Adalta: mistä tunnet sä ystävän, onko palstalla vielä hän?

Kertoisitko Trölli vielä kerran jäsenten vilpittömästä uskosta? LOL.

4

90

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • markus columbo

Tais aguilae juoksupoika hävitä kaikki karkkirahatkin:))

• Kertoi Aguilae olevansa pitkäaikainen jäsen lähes klubin alusta saakka. Kertyyhän siinä aikaa kotiuttaa.

• Aguilaehan oli oikeesti hyvä tyyppi. Hänellähän oli melkoisen raju menneisyys ainakin sanojensa mukaan. En välitä sellaisesta ja mulle se on yksi ja sama hailee, jos tekonsa on sovittanut.

Joskus kesällä ja syksyllä 2007 käytiin kiivasta keskustelua Winkkarista. Kun ärtymys ja kiukku puolin, jos toisinkin laantu niin keskustelu sujui melkoisen leppoisissa merkeissä. Tultiin jopa niin hyvin toimeen, että sovittiin "asiattomien" viestin poistamisesta. Meillä molemmilla oli rekatut nikit ja voitiin poistella kokonaisia viestiketjuja (se ehkä haittasi poliisin tutkintaa, mutta tein sen kuitenkin, kun kohteliaasti pyydettiin). Yö taisi olla melkoisen pitkällä, joten lukijoita silloisella forumilla ei juurikaan ollut ja siksipä pystyttiin keskustelemaan, jotta mitä viestejä halutaan pois. Poistettiin sitten vuoronperään viestejämme ja loput "forumille sopimattomista" viesteistä Aguilae otti yhteyttä ylläpitoon ja pyysi poistoja.

En tunnista Aguilaen tyyppistä kirjoittajaa forumilla nykyään kirjoittavista.

Ja mitaan ette voi...

• Luotan asiantuntijan lausuntoon.;)

Luin syksyn 2007 viestejä nähdäkseni, miten winkkaria silloin puolusteltiin ja siinä yhteydessä aquilae sattui silmääni sujuvasanaisena kirjoittajana. Ainakin syksyllä 2007 aquilae kirjoitti rekkaamattomalla nikillä.

Palaan myöhemmin syksyn 2007 tunnelmiin. Siinä oli hyvä usko ja luottamus kaukana. Päällimmäisenä oli ylimielinen örvellys "pasternakkaako tämä rahattomille luusereille kuuluu"-tyylillä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      25
      2416
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      113
      2041
    3. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      113
      1667
    4. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      42
      1523
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      9
      1457
    6. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1065
    7. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      120
      1006
    8. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      87
      965
    9. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      15
      949
    10. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      35
      947
    Aihe