Olen miettinyt paljon jos alkaisin kasvattamaan Chihuahua:n pentuja. Aikaa minulla olisi aika paljon. Mutta koirat eivät ole minulle hirvittävän tuttuja eläimiä. En ole edes koskaan tykännyt niistä kauhean paljon. Onhanhan ne söpöjä ym mutta en tiedä niistä kuitenkaan yhtään mitään.
Kannattaako edes koirien (tai jopa kissojenkin) kasvetus rahallisesti?
Kuinka paljon aikaa eläin tarvitsee jos olen esim töissä kello 8-16, olisiko se ongelma?
Eikö yhdestä chi pennusta saa jotain 800e?
Kuinka paljon maksaa koiran pitäminen tai edes sillä pentujen teettäminen?
Olen nuori tyttö kaupunkiseudulta.
Chihuahua kasvatus
3
207
Vastaukset
- njhaaha
Hm... Jos ensin kävisit vaikka tutustumassa koiraan eläimenä ja sen hoitamiseen? Sitten vaikka kenneltutkinnon ammattikoulussa jos ammatiksesi kenneltoimintaan olet aikomassa. Vaan tuopa on ensimmäinen www.kennelliitto.fi -) koiranomistajan peruskurssi näin alkuun ja mietintämyssy päähän syvälle :D
- 10+17
Tai mitäpä unohdat kokonaan koko homman jos edes olet muuta kuin provo.
Ei niitä aleta tosta noin vain "kasvattamaan" ja tienaamaan muka hirveitä summia, saati et edes pidä koirista. Ei missään tapauksessa mitään kasvatusjuttuja sinulle.
"Kuinka paljon maksaa koiran pitäminen tai edes sillä pentujen teettäminen?"
Mikä tuokin lause on? Meinaat heittää koiran hevon helvettiin teetettyäsi sillä pennut ja myytyäsi ne "hyvään hintaan"??? - ...Vinkki vitonen...
Kyllä se chihuahuan kasvatus vie enemmän kuin tuo, ellet ole kiinnostunut rodusta niin älä lähde siihen touhuun koska se syö viimeisetkin rahasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446