Lomaa olis 15.4 alkaen viikko ja ajattelimme mennä Kyprokselle. Onko kellään tietoa joko siellä siihen aikaan on lämmintä, taitaa olla kevään ensimmäisiä matkoja sinne. Kuinkas yöt, tartteeko pakata fleecet mukaan(toivottavasti ei). Olimme jokunen vuosi elokuussa Agia Napassa ja yölläkin oli ihanan lämmintä 25. Ei tarvinnut iltamenoissakaan muuta kuin hihaton toppi/mekko. Etukäteen tiedosta kiittäen.
Kypros huhtikuussa
lomaa odotellen
1
639
Vastaukset
- Papa Poncho
Moi, huhtikuussa saattavat yöt olla vielä melko viileitä lpt. alle 10:kin astetta- ovat sitä vielä toukokuunkin alkupuolellakin- samoin vesi on vielä kylmähköä talven jäljiltä. Elokuussa tilanne on siltä osin toisenlainen.
Mutta olen itse käynyt (vuosia sitten) helmi-maaliskuun vaihteessakin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643315Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433127- 432508
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1112406- 311933
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271820- 481626
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851435- 391300
- 821169