suomessa enää? mulla on yks, melkein kuin uus
montako nissan sunny 1.5 sgl mallia
3
188
Vastaukset
- varaosiksi/paaliin
Toivottavasti sinulla on se ainut=)
Karmea kotisko ajaa,erittäin tylsä ulkonäkö ja täysin mielenkiinnoton 4d sedan jo silloin uutena eikä aika ole ainakaan parantanut ominaisuuksia tai ulkonäköä.
Myy romusedälle ja hommaa joku mielenkiintoisempi kohde harrastukselle ja jos se pitää olla japsi niin joku coupe tai HT,edes iso sedan jollain 6 koneella vuosien varrelta.- seppo serkku
Minulla oli Cherry 1,5 vm. -85. Oli pirun hyvä auto, olin hullu ja vaihdoin sen Opeliin!
- tietäjä92
Miksi aina pitää harrastaa vain autoja, jotka ovat uutenakin olleet erikoisia? Jos näin olisi asian laita, missä olisivat nykyään Kuplat, Angliat, Fiat 600:t ja kumppanit? Jokainen vanha auto on säilyttämisen arvoinen, sillä niitä ei enää valmisteta ja ne omalta osaltaan kertovat maan autohistoriasta. Eräs museotoiminnan tärkeimmistä ideoistahan on säilyttää vanhaa arkista tavaraa, jolloin tulevat sukupolvet voivat nähdä, miten vuosia sitten tavalliset ihmiset elivät.
Sano mitä sanot, mutta omasta mielestäni esimerkiksi -76 vuosimallin 1,1-litrainen arkivarusteinen perus-Golf on mielenkiintoisempi auto kuin samanvuotinen tuunattu GTI.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu393351- 1362515
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti172464Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151963- 161426
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731337- 1061324
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1531043- 931027
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon21969