suomessa enää? mulla on yks, melkein kuin uus
montako nissan sunny 1.5 sgl mallia
3
181
Vastaukset
- varaosiksi/paaliin
Toivottavasti sinulla on se ainut=)
Karmea kotisko ajaa,erittäin tylsä ulkonäkö ja täysin mielenkiinnoton 4d sedan jo silloin uutena eikä aika ole ainakaan parantanut ominaisuuksia tai ulkonäköä.
Myy romusedälle ja hommaa joku mielenkiintoisempi kohde harrastukselle ja jos se pitää olla japsi niin joku coupe tai HT,edes iso sedan jollain 6 koneella vuosien varrelta.- seppo serkku
Minulla oli Cherry 1,5 vm. -85. Oli pirun hyvä auto, olin hullu ja vaihdoin sen Opeliin!
- tietäjä92
Miksi aina pitää harrastaa vain autoja, jotka ovat uutenakin olleet erikoisia? Jos näin olisi asian laita, missä olisivat nykyään Kuplat, Angliat, Fiat 600:t ja kumppanit? Jokainen vanha auto on säilyttämisen arvoinen, sillä niitä ei enää valmisteta ja ne omalta osaltaan kertovat maan autohistoriasta. Eräs museotoiminnan tärkeimmistä ideoistahan on säilyttää vanhaa arkista tavaraa, jolloin tulevat sukupolvet voivat nähdä, miten vuosia sitten tavalliset ihmiset elivät.
Sano mitä sanot, mutta omasta mielestäni esimerkiksi -76 vuosimallin 1,1-litrainen arkivarusteinen perus-Golf on mielenkiintoisempi auto kuin samanvuotinen tuunattu GTI.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024487Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821243- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091032Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna85921Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
- 64856
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11852Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64826