Oisko kellään muulla tällasta sekoitusta. Mä ostin justiin eilen pennun ja enemmän on siinä ehkä tällä hetkellä ainakin labbiksen ulkonäköä. Olis kiva kuulla millasia kokemuskia teillä on tästä yhdistelmästä...ja jos jollain olis kuviakin niin olis kiva nähdä :)
Saksanpaimenkoira/labbis mix
21
2533
Vastaukset
- lara11
Mun yhel tutul on ja se on tosi energinen ja ihana pakkaus.
- Wilman omistaja
Kiva kuulla :) Olis kiva jos sun tuttusi haluis laittaa vaikka kuvaa siitä. Minkähän ikänen hänen koira on?
mun s.posti on. [email protected]
- LAbbis-saku
tääälläkin on..tosin koira on minulla ollut vajaa viikon vasta vähän päälle vuoden vanha tyttö...labbiksen näköinen vaalea turkki...kuono ja ppäänmuoto enemmän sakemnnin...aika nopea on ollut oppiin ja tykkää vieraista..ainut on et lenkillä rupee vähän vetään ihmisiä kohden ja haukkuun -.- saati sitten toisia ulkoiluttajia..
- Wilman omistaja
Wilma on mustan labbiksen näkönen, valkonen pieni läikkä rinnassa. Tosin on sirompi kuin labbis. Karvasta tulee ilmeisesti pidempi kuin labbbiksella. Wilma on nyt reilut 4kk ja todella ihana ja fiksu tyttö. Ei hauku toisia koiria, ei ihmisiä, ei autoja tms. Hetken itkee kun jää yksin kotiin, mut loppuu muutamassa nimuutissa. Ei tuhoo paikkoja, eikä häslää liikoja. Eikä Wilma tunnu pelkäävän juurikaan mitään. On oikein reipas ja täyspäinen tapaus :)
- onko myös jotain muu
Wilman omistaja kirjoitti:
Wilma on mustan labbiksen näkönen, valkonen pieni läikkä rinnassa. Tosin on sirompi kuin labbis. Karvasta tulee ilmeisesti pidempi kuin labbbiksella. Wilma on nyt reilut 4kk ja todella ihana ja fiksu tyttö. Ei hauku toisia koiria, ei ihmisiä, ei autoja tms. Hetken itkee kun jää yksin kotiin, mut loppuu muutamassa nimuutissa. Ei tuhoo paikkoja, eikä häslää liikoja. Eikä Wilma tunnu pelkäävän juurikaan mitään. On oikein reipas ja täyspäinen tapaus :)
uteliaana valkoinen pilkku rinnassa, onko sakemannilla tai labbiksella valkoista rinnassa?
- Jeme82
Meille tuli viime perjantaina tällainen mix.
Tyttö on 9kk ja aivan ihanan oloinen. On ennestään täysin kouluttamaton, mutta nyt vajaassa viikossa saatu jo tuloksia =) Tulee hieno koira kun hieman jaksaa nähdä vaivaa tämän eteen =) ..... muhun voi ottaa yhteyttä osoitteeseen [email protected] niin voidaan vaihtaa kuviakin =) - sakemannilabbispoika
Minulla on tällä hetkellä 7 kk vanha poika. Tuli minulle 7 vkosena ja oli silloinkin jo erittäin innokas. Koulutus on ollu todella helppoa ja tuloksia on tullut nopeasti. Poika on aivan musta ulkomuodoltaan enemmän sakemannin näkönen ja karva on labbismainen,hiukan vain pidempää. Erittäin innokas ja jaksaa juosta ja leikkiä koko päivän, todella ihana ja luotettava sekö tulee hyvin toimeen eri ihmisten ja koirien kanssa todella hyvin. Luonteeltaaan on sekä sakemannia että labbista. Voin sanoa että tulet olemaan erottäin tyytyväinen tähän hankintaan sekö uuteen perheenjäseneesi.
- Wilman omistaja
Kiitos vastauksista. Olen huomannut myös että Wima on tosi helppo oppimaan asioita, (paitsi sisäsiistyeys on vähän hakusessa, mutta pikkuhiljaa alkaa mennä sekin jakeluun) mutta muuten oppii tosi nopeesti ja seuraa tarkkaan mun ilmeitä ja olemusta eri tilanteissa ja selkeesti miettii että mitä mä milläkin eleellä tarkotan. On siis silleen innokas oppimaan ja melyttämään.
Labbiksella voi olla valkoinen täplä rinnassa...se on ainoo missä labbiksella hyväksytään valkoista. Niin luin täältä jostain rotukohtaisesta jutusta. Täällä lähellä on jollain samanlainen (mutta aikuinen) kuin meidän Wilma, ja se on ihan saman näkönen sitä täplää myöten :)
- oskupoika03
täältä löytyy sama sekoitus osku poika [email protected]
- ihanamiksaus
Mulla on saksanpaimenkoiran ja labbiksen sekotus uros! :) Täytti yhden vuoden tuossa 9.5. Kokoa löytyy jo sen 40 kilon verran.. Ihan mahtava tapaus, ihan yliälykäs ja nopee oppimaan ja energiaa riittää vaikka kuinka ja paljon :D
- Wilman omistaja
Kiva kuulla vähän millasia luonteita teidän mixaukset on :) Wilma on myös aivan ihana ja fiksu tyttö. Wilma on nyt 7kk ja tänään alko eka juoksu. Eilen yks uros koitti "raiskata" sen, ja arvasin et juoksut alkaa varmaan ihan just, ja nyt ne sit alkokin :)
Wilma on nyt iha mustan sakemannin näkönen, paitsi että Wilmalla on luppakorvat...ei kuitenkkaan niin päätämyöten kuin labbiksella :)
http://fi.wikipedia.org/wiki/Saksanpaimenkoira
aivan kuin tuo, paitsi ei pystyjä korvia :) - ihanamiksaus
Hih, mun uros on melkolailla samannäkönen, musta sakemanni luppakorvilla. :)
- Ninttu8
Moikka!
Aloin nostamaan ketjua ja utelemaan että minkä verran te maksoitte tuollaisesta mixistä pentuna kun olisi itsellänikin tiedossa ja hinta mietityttää😊- YhtäläisyysLöytyi
Sehän on ihan sitten kuin sinä mielipiteesi kanssa: Täysi paska ja vajokki?
- sakunmuisto
Oli saku/labbis/hysky mix 2002-2014, luonne kuin unelma, sai joitakin palkintoja möllitokossa ja olisi ollut mitä mainion hakukoira, mutta jo muutaman treenikerran jälkeen huolestuin tolkuttomasta väsymyksestä vuoden ikäisellä koiralla vartin treenin jälkeen, syynä sydänvika ja lääkkeeksi dixosin, myöhemmin tuli kilpirauhasen vajaatoiminta. Vehnäallergia todettiin jo puolen vuoden iässä, ja vasta viimeisenä elinvuotenaan tarvitsi kortisonia ja glugasmamiimi-pistoksia lonkkavaivaansa, jonka sai kun kaatui tuolin kanssa yrittäessään varastaa pöydältä pullaa. Oli siis labbiksen ruokahalu, hyskyn ketteryys ja sakemannin tottelevaisuus. Paras koirani, kaikista kahdeksasta
- eikelepoooo
Salmiakki-mix on kaikinpuolin parempi.
- Per-kel
Mulla oli Labbis missä sakemannia ja springeriä, paras koira ikinä oikea salametsästäjän koira.- Noutajana verraton ja metsässä kun passiin oli eläin tulossa niin kuono ilmaa nuuhki, jos ihmisiä tulossa haukkui kerran.- Nukkui pois 6/12- 03 :´-(
- Anonyymi
minulla ollut 15 vuotta uros koira Roope JA narttukoira ROOSA 14 vuotta roosakin on nyt koirien taivaassa suosittelen lämpimästi narttua,, on rauhallisempi,älykäs,seurallinen,myös vahtii haukkuu jonkin verran ei ole laiska on viettiä riistaankin todella uskollinen ei esim,,, kun on 2,kertaa tavannut saman vieraan kolmannella kerralla edes hauku.tykää uimisesta ,palloista jne,, on erittäin lapsi ystävällinen eli olisi hyvä kaveri omistajalleen
- Anonyymi
Mulla ok 1 v
- Anonyymi
Moikka mulla olis sakemanni ja lapukka sekoitus ois kiva nähdä kuvia vaikka jossain esim sosiaalisessa mediassa😩
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124030MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822081Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5491647Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin941366Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671117Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331038Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216916Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60883- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3828