Miksi ..Jalokiviliikkeet joita ryöstetään jatkuvasti laita sellaista luodinkestävää lasista eteistä jonka läpi ryöstäjät sekä asiakkaat joutuisivat kulkemaan. Kun liike on ryöstetty niin rosvot jäisivät lasikaappiin vangeiksi kun aikoisivat poistua liikkeestä . Ovia ei voisi aukaista kuin poliisit.
Siellä olisivat rosmot kuin vitriinissä.
Lasivitriiniin
lasikaappi
2
132
Vastaukset
- 20+17
Näin varmaan elokuvissa, mutta oikeassa elämässä tilanteet ovat niin moninaisia, ettei se toimisi.
- 14+9
Jaa entäs kun ryöstäjiä onkin vaikka neljä ja aseistettuja, 2jää kiinni kaappiin, niin muut ampuvat sen jälkeen myyjät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175