Miksi ..Jalokiviliikkeet joita ryöstetään jatkuvasti laita sellaista luodinkestävää lasista eteistä jonka läpi ryöstäjät sekä asiakkaat joutuisivat kulkemaan. Kun liike on ryöstetty niin rosvot jäisivät lasikaappiin vangeiksi kun aikoisivat poistua liikkeestä . Ovia ei voisi aukaista kuin poliisit.
Siellä olisivat rosmot kuin vitriinissä.
Lasivitriiniin
lasikaappi
2
360
Vastaukset 2
- 20+17
Näin varmaan elokuvissa, mutta oikeassa elämässä tilanteet ovat niin moninaisia, ettei se toimisi.
- 14+9
Jaa entäs kun ryöstäjiä onkin vaikka neljä ja aseistettuja, 2jää kiinni kaappiin, niin muut ampuvat sen jälkeen myyjät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921662
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4441186- 861120
- 681025
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t1861003- 93887
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.33695- 65665
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60652Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta172651