Viime viikolla tuli varmistus siitä että Ashin Charizard palaa tämän vuoden aikana. Esim. uusi tunnari, loppu ja kuva tulevasta elokuvasta varmistavat tämän asian.
Täällä voi kertoa sen, että mitä mieltä kukin on Charizard paluusta. Milloin luulette sen palaavan, mitä se tulee tekemään tai mitä iskuja sillä tulee olemaan? Täällä voi kertoa kaikki ajatuksensa Charizardin paluusta ja sen että mitä haluatte nähdä sen tekevän paluunsa aikana.
Charizard
8
331
Vastaukset
ihan alussa, mut veikkaan keskiväliä. Minusta on upeaa nähdä taas Ashin Charizard. Yksi suosikki pokemoneista heti Pikachun jälkeen. Hyökkäyksistä veikkaan liekinheitin, lohikäärmekenkäys, terässiipi, seismoisku, ylikuumennus. Voi olla, että on joku uus hyökkäys ja se on arvoitus. Eilen katoin Muinaiset pokemonit hyökkäävät ekan kauden jakso. Siinä Charmeleon kehittyi Charizardiksi. Ajattelin, että on todella todella paljon muuttunut ja vahvistunut. Alussa ei totellut Ashiä ja alkoi Orange saaristo seikkailun aikana oppi tottelemaan. Siitä tuli upea pokemon ja sit, kun Ash jätti sen Chariz laaksoon. Vahvistui ja paljon. Nyt se on vahvempi, kuin koskaan ennen. :)
- PT.
Luulen, että Charizard palaa vasta aika myöhään. Tunnarin perusteella sain sellaisen mielikuvan, että se ilmestyy vasta sitten, kun Ghetsis onnistuu kutsumaan Reshiramin esiin. Tämä taas tapahtuu todennäköisesti vasta melko pitkän ajan kuluttua.
Charizard osaa nyt varmasti edelleen ainakin Flamethrowerin. Seismic Toss ja DragonBreath ovat mielestäni myös aika todennäköisiä vaihtoehtoja.
Toivon todella, että Charizard saa taas uuden merkittävän voiton jostain vahvasta pokemonista. - Bulbasaur3
Tämä viesti sisältää jonkin verran juonipaljastuksia.
http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/List_of_Best_Wishes_series_episodes
Viimeisimmän jakson nimi on "Get Fired Up, Lizardon! Vs. Kairyu!". Lizardon on siis Charizard japaninkielinen nimi, ja Kairyu on Dragoniten japaninkielinen nimi. Eli Charizard ja Dragonite ottelevat tuossa jaksossa, eli Charizard tulee palaamaan yllättävät aikaisin.
Toivon että Charizard voittaa Dragoniten. Silloin Charizard saisi taas uuden suuren voiton, ja vihdoinkin se taistelisi Dragonitea vastaan menestyksekkäästi. - Bulbasaur3
Charizard jää myös aika pitkäksi aikaa koska se on myös seuraavassa elokuvassa.
Tässä on yksi asia mikä ilahduttanee niitä jotka pitävät Charizardista (tässä näytetään kuvia jaksosta jossa Charizard palaa, tosin kuvat jossa ei ole Charizard eivät sijoitu tähän jaksoon)
http://www.dotup.org/uploda/www.dotup.org3969362.jpg Öö. Tuolta sivulta ei löytyny pokemoniin liittyvään muuta, kun jotain pleikkari 3:n pelejä. :D
- Bulbasaur3
Jostain syystä tuo linkki ei toiminut...
http://www.serebiiforums.com/showthread.php?596965-BWS2EN-8-Charizard-FIRST-POST-UPDATED-2-7/page85
Kannattaa etsiä kohta jossa lukee "Little animation of Chariard burning Ash." Siinä on linkki, jossa näkyy muutama kuva jaksosta jossa Charizard palaa. Seuraava pokemon tunnari 16 kausi http://www.youtube.com/watch?v=5j5TRWDRN80 Tässä vilahtaa Charizard professori Oakin labra. Siinä näkyy Ashin pokemoneja. Huomasin, että Ashin Primeipe on joukosa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 73633
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483