Oon 13 v tyttö ja mulla ei oo ku yks kaveri. Koulussa mua ei niin kiusata mutta ei toivota porukkaan eli olen päivät yksin. Veljeni haukkuu minua koko ajan läskiksi ja tätä on jatkunut jo 2v. Olen 157 ja noin 45 kg eli olenko lihava? Olen masentunut ja minua itkettää koko ajan. Vaihdoin kouluani mutta tilanne on edelleen sama. Kun olin 1lk ihastuin poikaan ja vuosi sitten pitkä suhteemme loppui . Rakastan häntä vieläkin vaikken näe häntä vasta kuin syksyllä. En jaksa elää ja haluan kuolla....jotain on tehtävä auttakaa :'(
Mikä mua vaivaa?
7
152
Vastaukset
- good luckyyyyyyyy
1.MENE LÄÄKÄRIIN JA TILAA AIKA PSYKOLOGILLE.
2.ET OLE LÄSKI, VAAN TAVALLINEN.
3.PUHU TÄSTÄ VANHEMMILLES TAI SILLE SUN YHELLE KAVERILLES.
4.KOITA HAKEE EES JONKINLAISTA SOSIAALISTA ELÄMÄÄ FACEBOOKISTA TAI JOSTAIN KERHOSTA.
5.PUHU TILANTEESTAS KOULUN TERKKARILLE TAI OPOLLES TAI JOLLEKKIN OPETTAJALLA.
6.PUHU ÄITIS KAA JA KOITA PITÄÄ HAUSKAA.ESIM.KÄY SHOPPAILEMASSA,LEFFASSA JA YLEISISSÄ PAIKOISSA, MISSÄ VOIT TAVATA MUITA NUORIA.
7.EI MULLAKAA OO KOVIN PALJOO KAVEREITA,MUT VAIN TOSI HYVIN!!!! :D- Sad
Kiitti hirveesti! Mut en uskalla puhuu kellekään ....
- :,(
Mist päi oot :) Mulla on ollu sama tilanne 1lk asti:) Ja siit asti oon ollu kiusattu. Jos haluut puhuu mulle siit ni siitä vaan, oon hyvä kuuntelee. Ja itellä on ollu niin sama tunne. Mun kaks parasta kamuu feidas mut ku mentii kutoselle. Ne khyll meni seiskalle. Mun äiti oli tuntenu sen toisen tytön äidin ennen ku me kummatkaa oltii synnytty. Ne korvas mut. Sen jälkee sairastuin masennukseen ja en luota kehenkään. En ees omaan äitiin. Mua on käytetty hyväks nii monis eri asiois ni en pysty enää ees puhuu kenellekkää. Ja jos puhun jollekki ni sit lopult se joutuu lähtee :(
- :,(
Jaa aloin myös saamaan paniikkikohtauksia enkä saa nukuttuu. Jaajaa oon myös 13.w
Hei Sad!
Ikävä kuulla pahasta olostasi ja pitkän suhteesi päättymisestä.
Älä ota veljesi puheita todesta, sillä et ole ylipainoinen!
Nimimerkki good luckyyyyyyyy kertoi hyviä vinkkejä, millä saada helpotusta oloosi.
Mikäli koet ettet pysty kasvoikkain puhumaan asiasta vielä, niin tässä on linkki Mannerheimin Lastensuojeluliiton sivuille http://www.mll.fi/nuorille/lnpn/ jossa pääsee juttelemaan turvalliselle aikuiselle nimettömänä joko netin kautta tai puhelimitse ilmaiseksi. Toki voit aina laittaa myös meille sähköpostia osoitteeseen [email protected].
Tässä on toivottavasti myös sinulle :,( vinkkejä olosi helpottamiseksi.
Kaikesta huolimatta muistakaa, että olette arvokkaita ja hyviä ihmisiä juuri sellaisena kuin olette!
Terveisin
NettiSaappaan väki- Näintaas. :P
Jännä,että tänne tulee joku nettisaapas kirjoitteleen. :D Auttaahan tuo jotaki, mutta kyllä sitä pitäis olla joku paikanpäällä puhumassa. Ei kukkaan aikunen eikä joku saakelin psykiatri, vaan omanikänen fiksu poika/tyttö. Minua vain alkais pelkästään vituttaan, jos joku psykiatri tullee puhumaan, koska tullee jotenki mieleen, että olen valtion ongelma ja minut pittää hoitaa äkkiä kuntoon, jotta voin olla jotenki hyödyksi tälle yhteiskunnalle. Sori jos ajattelen näin. Johtuu varmaan iästä, mutta minkäs teet. :D Ihmiset on ylleensä kauhean itsekkäitä nykyään. Kaikki mulle ja heti, eikä osata ajatella, miltä toisesta tuntuu. Niin no onhan se mahotonta tietää toisten ajatuksenkulkua. Yksilöitähän me ollaan. :)
- Sad
Kiitos! Pitää mun kerätä rohkeutta mutta en tuosta masennuksesta tiedä. Uskon että minulla on se mutta pitääkö sitte syödä jotain pillereitä tai avautuu jollekkin oudolle psykgologille?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70595
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73573Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33483