Viking line menee konkurssiin?

Uppoava line

MTV3:n uutisten saamien tietojen mukaan Viking Line rajoittaa alkoholimyyntiä Turussa valmistetun Viking Grace-laivan tax free-myymälässä. Osa suomalaisristeilijöistä on ollut pettyneitä, koska Turun ja Tukholman välillä saa ostaa myymälästä alkoholia vasta paluumatkalla.

– Meillä on sellainen sääntö, että alkoholia ei nautita hyteissä, vaan baareissa ja ravintoloissa, sanoo Viking Linen toimitusjohtaja Mikael Backman.

Rajoitus tarkoittaa sitä, että risteilyillä kovin perinteisille hyttibileille yritetään saada loppua.

– Kanssamatkustajilta on tullut paljon valituksia illan ja yön kestävistä hyttibileistä. Pääsyy niihin on tietenkin se, että viinaa kannetaan hytteihin pitkin iltaa sen sijaan, että sitä tuotaisiin risteilyltä kotiin, Backman sanoo.

MTV3:n mukaan osaa asiakkaista linjaus on kismittänyt siksi, että tax-free-myymälässä myytävä alkoholi on huomattavasti edullisempaa kuin laivan ravintoloissa. Baareissa ja ravintoloissa luonnollisesti anniskellaan myös Ruotsin suuntaan mentäessä.

22

1460

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Köyhät kyykkyyn

      Viking Linen toimitusjohtaja Mikael Backman kommentoi asiaa keskiviikon Ilta-Sanomissa.

      - Viking Grace on pitkälti loppuunmyyty, ja sillä on korkeammat hinnat. Miksi tulla sinne, jos on vähän rahaa, silloin ollaan väärällä laivalla, Backman sanoo IS:lle.

    • moilanen h
    • Muistatteko näitä?

      Voi niitä aikoja kun Vikingilläkin liikennöi oikeita laivoja! Olivat viihtyisiä ja valoisia sisältä, eikä näitä kylmästi sisustettuja nykylaivoja!

      Kalypso
      http://www.lokman.se/fartyg/Kalypso_Alands_hav_930626.jpg
      http://home.swipnet.se/~w-14079/Viking/kalypso.jpg

      Athena
      http://www.lokman.se/fartyg/farjor/Athena_930626_2.jpg
      http://www.simplonpc.co.uk/Viking-Line/Viking_Athena05sp.jpg

    • 9+14
      • aaah...

        Legendaarinen Viking Sally! :)

        Melkein jo unohdin tuon 80-luvun laivan.


      • Kuuluisa murhalaiva
        aaah... kirjoitti:

        Legendaarinen Viking Sally! :)

        Melkein jo unohdin tuon 80-luvun laivan.

        Laiva jolla 80-luvulla alkoi oikea murhien sarja jota kesti useamman vuoden.

        Milloin kuristettiin lakanalla hytissä liikemiehiä ja milloin hakattiin yöllä palokirveellä saksalaisturisteja helikopterikannella jne....

        Tämän jälkeen laivalla alkoi karilleajojen sarja.


      • 28.09.1994
        Kuuluisa murhalaiva kirjoitti:

        Laiva jolla 80-luvulla alkoi oikea murhien sarja jota kesti useamman vuoden.

        Milloin kuristettiin lakanalla hytissä liikemiehiä ja milloin hakattiin yöllä palokirveellä saksalaisturisteja helikopterikannella jne....

        Tämän jälkeen laivalla alkoi karilleajojen sarja.

        Juu, ja samainen laiva upposi myöhemmin kantaen nimeä Estonia...


      • joo, niitä tapahtui
        Kuuluisa murhalaiva kirjoitti:

        Laiva jolla 80-luvulla alkoi oikea murhien sarja jota kesti useamman vuoden.

        Milloin kuristettiin lakanalla hytissä liikemiehiä ja milloin hakattiin yöllä palokirveellä saksalaisturisteja helikopterikannella jne....

        Tämän jälkeen laivalla alkoi karilleajojen sarja.

        Yksi omakin tuttava katosi laivalta 80-luuvulla. Ei löytynyt koskaan.


      • Anonyymi
        28.09.1994 kirjoitti:

        Juu, ja samainen laiva upposi myöhemmin kantaen nimeä Estonia...

        Se laivalla murhattu tyttö oli mun nuoruuden kaveri


      • Anonyymi
        joo, niitä tapahtui kirjoitti:

        Yksi omakin tuttava katosi laivalta 80-luuvulla. Ei löytynyt koskaan.

        Se laivalla murhattu tyttö asui samassa talossa kin minä lapsena


    • Limppa Sanna

      Mites tämä Turkuun liittyy?

      • No.Know?

        Laiva joka on rakennettu Turussa,liittyy Turkun melkoisen paljon...


      • Butong
        No.Know? kirjoitti:

        Laiva joka on rakennettu Turussa,liittyy Turkun melkoisen paljon...

        Koska Mayerin telakka on Turussa toiminut???


    • ,.,.,.

      Kiva että Turku/Suomi saa vähän huomiota taas.

    • Kappasta vaan

      Ihan parasta pitkään aikaan tämä päätös. Köyhät remuajat pysykää vaan jollain sillipaateilla. Maksan mielelläni vähän enemmän, jos saan nukkua yön rauhassa ja nautiskella hyvästä ravintolaruoasta ilman känniörisijöitä.
      Ei ne hytit ole koskaan olleet muuta kuin yöpymistä, ei siis bilettämistä varten.

      Juntti on juntti, ei sille voi mitään. Aivan mahtava liikeidea olis juntti-line.

    • kun halavalla sais

      Ihanko totta? onko myymälän brenkku halvempaa kuin ravintolan tarjoama???
      Mites meillä täällä maissa mahtaa olla, ostetaan alkosta ja mennään hotellihuoneisiin ryyppäämään? No mutku se tulis niinpaljon halvemmaks....

      • Niin?

        No noinhan sitä tehdäänkin, jos tekee mieli tipotella hotellissa asuessa. Minibaarin juomat on yhtä kalliita kuin hotellin baarissa. Juomien lisäksi haen myös naposteltavat kaupasta. Oletko luullut että hotelliin ei saa viedä omia eväitä?


    • Laivalle siis

      Tässähän voisi harkita laivalla käynti, jos tosiaan löytyy laiva jolla ei notku käänniääliöitä ja kännisiä penikoita.

    • EI,kiitos

      Kävin ja toista kertaa en siihen ikealla kalustettuun paattin mene.
      Puppelipojat ja lesbot siellä tunki joka paikkaan nuoleksimaan toisiaan.

    • Onko se sitten laivan vika, jos homoseksuaalit lähentelevät toisiaan?

      • Obviustro

        jep, siellä on ny homokarma


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1254
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      121
      1133
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      855
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      316
      797
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe