Onko muita jota aikoo laihduttaa näin häihin
http://www.kolumbus.fi/kuntosali_ja_ruokavalio/
Laihdun häihin
4
154
Vastaukset
- _nettaaja_
Onhan noita keinoja. Kyllä omiin höihinsä monet laihduttaa...
ja sitten annetaan taas mennää... - Matti_sanoo_totuuden
Itse olen seurannut, kun naiset alkaa paria viikkoa ennen häitä pitämään nälkälakkoa. Surullista itsensä huijausta.
Eihän se mies enään voi perääntyä?
Vai mistä moinen johtuu? - bride2014
Hei,
tässä olisi myös morsian vuosimallia 2014, joka aloitti laihdutuksen reilu 3 kk sitten ja painoa lähtenyt 18 kg. Tämä kaikki rasvaa. Kerrottakoon, että lähtökohtana oli sairaalloinen ylipaino ja tavoitteena saada tiputettua lopulta 35 kiloa. Miten olen onnistunut tähän jo pääsemään:
1. Syön päivässä vain 1200-1500 kcal, mutta EI KOSKAAN tuon alle, ettei mene paastoksi.
2. Syön suurimman osan päivän kaloreista jo aamulla-päivällä ja illalla vain jotain kevyttä(salaattia, proteiinijogurttia, omenaa...)
3. Aloita SINULLE MIELUINEN urheilu-Silloin jaksat myös jatkaa sitä. Itse käyn kaksi kertaa viikossa uimassa kunnon lenkin uimahallissa. Keväällä aion lisätä mukaan kävelyä. Tämä on riittänyt minulle, sillä työni on aktiivista seisomatyötä.
4. Muista syödä vitamiineja ja juoda väh. 1 ½ litraa vettä JOKA päivä.
Tsemppiä! Kevään tullessa myös into varmasti kasvaa :D - lahna morsian
Tsemmpiä vain kaikille liikakilojen kanssa taisteleville!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172383
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70907Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135848- 45831
- 59807
- 42776
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44745Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164732Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130684