Miten poistaa?

Matti

EasyCleaner löytää koneelta turhia tiedostoja ja kansioita mm. "Document and Settings\Matti\Local Settings/History/History.IE5 tai index.dat ja Windows\temp\ZLT01a7" joita en löydä explore:lla jossa piilotetut tiedostot ovat näkyvissä. Miten nuo voi löytää ja poistaa?

8

866

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • opa

oletko kokeillut laittaa piilotiedostot näkyviksi?

• Fox

on tämä:
      Windows\temp\ZLT01a7
      Sulla on luultavasti valittuna : älä näytä rekisteröityjen tiedostojen tunnisteita
      Kyllähän noi "Document and Settings\Matti\Local Settings/History/History.IE5 tai index.dat" pitää näkyä, jos sulla kaikki piilo- ja systeemitiedostot on valittu näkymään.

• Matti

Mulla on päällä " Show hidden files and folders" mutta ko. tiedostot ei näy.

• Fox
        Matti kirjoitti:

Mulla on päällä " Show hidden files and folders" mutta ko. tiedostot ei näy.

Hide protected operating system files, jos siinä on ruksi, moni kansio jää näkymättä.
        Samoin kannattais pitää ruksi pois tästä:
        Hide extensions for known file types.
        Minusta on parempi tietää, mikä tiedosto kulloinkin on kyseessä, eikä koettaa arvailla ikonista.
        Noista piilotetuista/system fileistä osa voi kieltäytyä poistumasta, jos ovat juuri silloin käytössä (kuten esim. zonealarmin tmp-tiedosto tältä päivältä; vanhemmat voi poistaa).
        Uudelleenkäynnistys ja vikasietotila antaa taas uusia mahdollisuuksia. Ja kirjautuminen administratorina.

• Mervi

Easy Cleanerilllä! Mitä vielä ihmettelet. En tiedä onko käyttöjärjestelmissä eroja, mutta resurssienhallinnassa sattuu usein että on joku kansio, joka näyttää tyhjältä mutta kun menee ominaisuuksiin, siellä todelliusuduessa onkin paljon tavaraa. Poista vikasietotilassa EAsyCleanerilla, useimmat lähtee.

• Tiedostot

Kyllä minullakin on nuo kaikki ja jos ne poistaa vikasietotilassa niin tulevat kyllä takaisin.

Niin ja jos turhat tiedostot toiminto ne löytää ei se tarkoita että ne olisi jotenkin haitallisia.

Minä laitoin ne ohitettavien listalle.

• Mervi

Eli kaikki käyttäjän kannalta turha, tarpeeton tavara on hyvä poistaa. Voi olla että osa niistä on tarpeellisia jollekulle ulkopuoliselle, siksi poistan itse kaiken turhan.

• Matti

Edelleenkään vaikka olen exploren -asetukset laittanut siten että kaikki pitäisi näkyä eivät ko. tiedostot exploressa näy. EasyCleaner ei tiedostoja vikasietotilassakaan poista. Tiedostot kyllä olevat olemassa koska EasyClinerilla voin ne avata. Ihmettelen IE5 tiedostoja koneellani koska koneessa ei ole IE:ta ja tiedostoissa olevia tietoja koneella olevista asiakirjoista ja jo poistetuista ohjelmista. Admin -oikeudella en päässyt omaan kansioon vikasietotilassa - ilmoitti että pääsy estetty.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      346
      6387
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3806
    3. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      83
      974
    4. Yllätä mut ja laita viestiä

Whatsapissa. Uskallatko vielä?
      Ikävä
      52
      880
    5. Huomasin kyllä

Mitä tästä pitäisi ajatella?
      Ikävä
      56
      836
    6. Miellyttääkö eniten

Kaivattusi persoona vai ulkonäkö?
      Ikävä
      41
      820
    7. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      137
      813
    8. Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista

Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v
      Ruoanlaitto
      8
      813
    9. Haluatko sitten

Rakastella miten paljon?
      Ikävä
      68
      810
    10. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      14
      731
    Aihe