Olen semmoinen tänä vuonna 16 vuotta täyttävä tyttö, joka haluaisi rp-seuraa (1 immeinen) Skypeen. Semmoiset 15-18 vuotiaat ois hyvä kohde varmaankin ^u^
Tyttöjä, poikia... Miten vaan.
Minulle käy aikalailla millainen roolipeli vain. Ja siis, nämä otaku immeiset ovat yhtä tervetulleita ottamaan yhteyttä kuin kaikki muutkin, koska itekkin taidan kuulua heihin (hohoo!).
Sellaisen viitisen vuotta on tullut jo roolipelattua ja siis, aika kokenut pelaaja (?). Näin tälläisena infona voisin tokaista, että olen roolipelannut monia, monia eri genrejä ja tyylejä, että niistä on varmaan parempi sopia sitten yhdessä.
Ottakaa yhteyttä jos ja kun kiinnostaa :)
Aktiivista roolipeli seuraa Skypessä?
2
352
Vastaukset 2
- jeiiiioiiiijdo
Noh... itse olen vielä todella kokematon roolipelaaja, vasta puoli vuotta ropettanut. Genreistä olen vain lopettanut kauhua, fantasiaa ja parisuhaiheisia :3 Mielelläni haluaisin myös juttukaveria skypeen, mutta ei ole pakko, voimme vain ropettaakiin : DD no mitä kertoisin itsestäni, olen kohta 16 vuotias tyttö joka tykkää kauhusta ja ihailee gootahtavaa tyyliä.oolen aika mukava mutta joskus liian temperamenttinen. Hauskaa meillä varmaan tulee olemaan. Jos seurasi vaan kelpaa, lisää minut kontakteihisi. Nimi: esteri691
- Lainette
Viestistäsi on jo monta kuukautta, mutta itse olisin kiinnostunut. Erittäin innokas olen ropettamaan, mutta tuskin pahastut että ikä minulta löytyy 22 vuotta. ^^''
Henkinen ikä on sitten aivan eri asia. :P
Kaikki genret käyvät jne. Olen oikeastaan valmis kaikkeen. Ja kaipaan tätä piristystä elämääni tällä hetkellä todella paljon.
Omia rope hahmoja minulta löytyy useita. :)
Nimellä henzu_7 minut löytää. Ja jos ei toimi ota täällä yhteyttä spostilla: [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko laittaa sulle viestiä?
Se viesti on tossa valmiina ja lähettämistä vaille valmis. Kun ei kauhee sti tunneta niin eipä sillä olisi niin väliä. S671141- 541136
- 109899
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää125886Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei7831- 38763
- 44701
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.38695Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.77692- 51666
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66661Nyt kaatuu Kuisla
Reima Kuisla hakee saneeraukseen – Joitakin velkoja on jo ulosotossa https://www.ilkkapohjalainen.fi/reima-kuisla-hakee29604Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev129603- 53574
- 52561
- 95521
- 53500
- 60494
Sastamalassa epäillään tappoa, kaksi otettu kiinni
Kuulemma Aarnontiellä tapahtunut Tietääkö joku enemmän?18475- 35447