Olen semmoinen tänä vuonna 16 vuotta täyttävä tyttö, joka haluaisi rp-seuraa (1 immeinen) Skypeen. Semmoiset 15-18 vuotiaat ois hyvä kohde varmaankin ^u^
Tyttöjä, poikia... Miten vaan.
Minulle käy aikalailla millainen roolipeli vain. Ja siis, nämä otaku immeiset ovat yhtä tervetulleita ottamaan yhteyttä kuin kaikki muutkin, koska itekkin taidan kuulua heihin (hohoo!).
Sellaisen viitisen vuotta on tullut jo roolipelattua ja siis, aika kokenut pelaaja (?). Näin tälläisena infona voisin tokaista, että olen roolipelannut monia, monia eri genrejä ja tyylejä, että niistä on varmaan parempi sopia sitten yhdessä.
Ottakaa yhteyttä jos ja kun kiinnostaa :)
Aktiivista roolipeli seuraa Skypessä?
2
265
Vastaukset
- jeiiiioiiiijdo
Noh... itse olen vielä todella kokematon roolipelaaja, vasta puoli vuotta ropettanut. Genreistä olen vain lopettanut kauhua, fantasiaa ja parisuhaiheisia :3 Mielelläni haluaisin myös juttukaveria skypeen, mutta ei ole pakko, voimme vain ropettaakiin : DD no mitä kertoisin itsestäni, olen kohta 16 vuotias tyttö joka tykkää kauhusta ja ihailee gootahtavaa tyyliä.oolen aika mukava mutta joskus liian temperamenttinen. Hauskaa meillä varmaan tulee olemaan. Jos seurasi vaan kelpaa, lisää minut kontakteihisi. Nimi: esteri691
- Lainette
Viestistäsi on jo monta kuukautta, mutta itse olisin kiinnostunut. Erittäin innokas olen ropettamaan, mutta tuskin pahastut että ikä minulta löytyy 22 vuotta. ^^''
Henkinen ikä on sitten aivan eri asia. :P
Kaikki genret käyvät jne. Olen oikeastaan valmis kaikkeen. Ja kaipaan tätä piristystä elämääni tällä hetkellä todella paljon.
Omia rope hahmoja minulta löytyy useita. :)
Nimellä henzu_7 minut löytää. Ja jos ei toimi ota täällä yhteyttä spostilla: [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä612079Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661708Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811166
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3511109Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3261100