+862151552000

kiinalaista

Mikä tuo on? Kiinasta joku yrittää soittaa? Joku huijaus taas menossa? Voiko pelkkä vastaus tietää isoa laskua vai pitääkö erehtyä soittamaan numeroon?

54

2216

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • satulammas

      Mulle kans tullut firman puhelimeen viime viikolla eka soitto ja nyt aamulla tuli toinen. En vastannut. Luin jostain ulkomaalaiselta sivulta viime viikolla et ois jokin huijausjuttu...

    • Huomenta,

      Googlella ei tullut osumia tuolla kyseisellä puhelinnumerolla, eikä meillekään asti ole tullut tästä ilmoituksia joten en pysty nyt varmuudella sanomaan että mistä tuossa on kyse. Seuraillaan tilannetta kuitenkin, josko näitä alkaa tulla enemmän esiin.

      Mutta noin niinkuin yleisesti ottaen, silloin kun itse olette kotimaassa niin puhelun vastaamisesta ei tule kulua, toki jos kyseessä on jonkinlainen vastapuhelu niin siinä tilanne on eri.

      Suosittelenkin nyt, että tämäntyyppisiin soittoihin ei kannata vastata, ja ennenkaikkea niihin ei kannata missään nimessä soittaa takaisin!

      Tero@SoneraPartio

      • eiainamenenäin

        Just, kuule pelkän tekstiviestin saapumisestakin verotettiin 4 euroa/kpl. Eli en siis ees avannu viestiä, ja silti puhelinlaskussa oli näppärästi 12 euron eestä palveluviesteistä velotettu. Ja ihan kotimaassa, ja ei, en ole tilannut mitään palveluja/soittoääniä tai muuta vastaavaa ja viestit jätin aukasematta tarkotuksella ja silti maksaa.. Onneks nyt on loppunut kun joku viisaampi anti vinkin. Törkeetä.


      • eiainamenenäin kirjoitti:

        Just, kuule pelkän tekstiviestin saapumisestakin verotettiin 4 euroa/kpl. Eli en siis ees avannu viestiä, ja silti puhelinlaskussa oli näppärästi 12 euron eestä palveluviesteistä velotettu. Ja ihan kotimaassa, ja ei, en ole tilannut mitään palveluja/soittoääniä tai muuta vastaavaa ja viestit jätin aukasematta tarkotuksella ja silti maksaa.. Onneks nyt on loppunut kun joku viisaampi anti vinkin. Törkeetä.

        Hei eiainamenenäin,

        Huomasithan että kirjoitin tuossa yllä puheluista ja niihin vastaamisesta :)

        Hmmm, toi että tulee viesti, eikä sitä edes avata, ja laskua tulee silti, kuulostaa kyllä todella oudolta. Näitä tulee aina silloin tällöin vastaan, ja kun niitä on tutkittu niin niissä on ollut aina kyse sellaisesta että johonkin se oma numero on sitten kuitenkin ilmoitettu/joku palvelu sillä omalla liittymällä on tilattu, ja tämän johdosta se viesti on saapunut puhelimeen. Ja tästä syystä maksu on muodostunut, vaikkei sitä viestiä ole edes avattu.

        Muistatko että mistä numerosta se viesti tuli? Sen perusteella voisi kaivella netistä tietoa että mistä palvelusta/hommasta siinä on kyse.

        Näin kannattaakin aina toimia, jos tulee epämääräinen viesti, teksti ja lähettäjän numero talteen vaikka paperille ja sitten vaan viestin poisto puhelimesta, ja nettiin tutkimaan että mistä siinä on kyse.

        Tero@SoneraPartio


    • Kumitus

      Meille soitettiin juuri äsken kanssa, ei vastattu..

    • samsungmies

      mulle myös tuli samasta numerosta. tällaiset on helppo laittaa estettyjen numeroiden listaan puhelimeen niin katkoo automaattisesti jos soittaa.

    • tietämätön

      Mulle tuli myös tuosta numerosta puoli tuntia sitten soitto...en vastannut

    • toimari1

      Tunti sitten soitti samasta numerosta. En vastannut. Firman puhelimeen.

    • lst2

      Tännepäin soitti kanssa firman puhelimeen ja kysyi yhtä työntekijää koko nimeltä. Joku nainen, puhui hyvää englantia.

    • offliner

      miulle myös kolme päivää pommittanut en vastaa...

      • Vastasin

        Soittettiin juuri tästä numerosta ja yrittää kysellä koko nimeä ja yhteystietoja. Yritin kysellä mitä tekevät tiedoilla, ei vastausta vaan tivasivat uudelleen. En antanut vaan kysyin uudelleen mihin tarvitsevat sukunimen, etunimen ja sähköpostiosoitteen jne. Kun eivät saaneet tietoja löivät luurin kiinni :).
        Firman puhelin


    • toisella vastasin...

      tänne kans parina päivänä soiteltu....

    • pilasoittajiako

      Joo niinhän soitteli meillekkin firman puhelimeen....

    • joukahainen

      Oli soitellut päivällä tuoreeseen prepaidiin. Jos satun huomaamaan, niin ensi kerralla vastaan. Toivon, että yrittää vedättää, niin olen messissä ja otan tavoitteeksi pitää linjaa auki tunnin samalla kun teen itse jotain muuta.

    • kara4

      Tuli kaks puhelua juuri, ei tullu vastailtua.. ja firman puhelimeen

      • APÖ

        Sitkeesti yrittävät!!


    • spämpuhelut ongelma

      soitettu tuosta nrosta tänään, pommitus laajenee.

    • Firman piikkiin

      Kovasti on tännekin päin tuosta numerosta pommitettu. Olen antanut soida rauhassa.

    • hoono ennglanti nain

      Eilen 2 kertaa kännykkään tänään aamulla lankapuhelimeen ??

    • Vain miehiä?

      Äsken soitti, nainen , huono englanti. Vastasin. Nainen kysyi miestä joka vataisi tämän firman asioista...kun sanoin että mies ei ole firmassani vastaamassa asioista, mutta minä olen (nainen)....kysyin että mitä firman asiaa tämä koskee, niin ei suostunut vastaamaan, vaan lopetti.

    • emukana

      Juuri sain puhelun tuosta numerosta, nainen hyvällä englanninkielellä jotain Mikkoa kyseli... Toivottavasti ei miljoonan laskua pukkaa...

    • jepjep

      joo tänne myös tullut ja google näyttää että muuallekin eurooppaan. Varmaan jotain tavaraa yrittävät markkinoida.

    • menee hermo

      sama numero on mullekkin soittanu puolentoista kuukauden sisällä noin 7 kertaa ja nyt aamulla soitti jälleen muutta enpähän minä niille vastaamaan mene x)

      • Orvokki51

        Tänne myös äsken soitettiin, yrityksen kännykkään, en vastannut


    • ettäsemmostanesoitte

      Vastasin ja juttelin hetken... Nainen puhui ok englantia kyseli nimeä, firman toimintaa yms. Pahus kun panin juuri kiinaan kasan tarjouspyyntöjä niin pitää vastailla näihin soittoihin :)

    • hilijane

      Tulin vastaanneeksi, kun firman puhelimeen soitti enkä katsonut ensin numeroa, että mistä päin maailmaa soitellaan. Nainen sanoi mielestäni "the company I'm calling is biografica" mutta saattoi olla jotain muutakin, en saanut välttämättä oikein selvää. Olin hiljaa ja koitin mielessäni raksutella, onko tällaisen firman kanssa jotain tekemistä ja kun olin ollut tarpeeksi kauan hiljaa, nainen katkaisi puhelun.

    • Uusi3

      Joo mullekin soitettiin pari tuntia sitten Firman numeroon nainen puhu englantia

    • +862151552000

      Täälläkim soi samasta numerosta..

    • chinese loundry

      Parin kk:n aikana tullut firman numeroon kymmenkunta soittoa ko. numerosta, en vastannut.

      Edelliseen samantyyppiseen häiriköintiin n. vuosi sitten tein niin, että otin puhelut vastaan, mutta en puhunut mitään. Aasialaisaksentilla tuli englantia ja kerran sain soittajankin hermostumaan. Kun hän tajusi, että vedätin, niin tuhahti vihaisesti "fuck you" ja katkaisi puhelun :)

    • Sama juttu

      Tänään myös puhelu samaisesta numerosta. En vastannut. Aivan selvä huijaus-yritys, ovat löytäneet firmojen puhelinnumeroita jostain avoimesta rekisteristä (esim ytj:stä)!

    • jatkuujajatkuuja

      Tännekin just äsken yritettiin soittaa, firman puhelin myös kyseessä. Ei oo tapana vastailla noihin..

    • Ärsyttää.

      Numero 862151552000 pommittanut firman kännykkääni tammikuun alusta lähtien, eri päivinä yhteensä noin 25 kertaa. En ole vastannut paitsi kerran vahingossa puhelinta taskusta kaivaessa, silloinkin suljin heti puhelun kun näin soittajan numeron. Soitot tulee yleensä aamupalaverin (klo 10-11) aikaan tai sitten lounastauon jälkeen. Eli päivän kiireimpiin aikoihin.

      V-tuttaa vähitellen tuollainen häiritsevä markkinointi. Kuka on onnistunut tilaamaan sieltä itselleen jotain / mitä se oli ja paljonko maksoi? Arvata saattaa ettei mikään halpa palvelu kun kaupittelevat yrittäjille joita sopimus sitoo heti (ei kuluttajansuojaa).

      Kyllä tästäkin taas MOT:ssa tai 45min ohjelmassa puhutaan, kunhan soittajat nyt ensin saa kusetettua muutaman kymmenentuhat suomalaista yrittäjää.

    • china <3

      Täällä kans äskön firman puhelimeen yritetty soittaa. Kerran vastasin niin joku kiinalainen akka siellä puhu ja kauheaa hälinää sieltä kuulu. Löin luurimen kiinni. Varmaan puolessa vuodessa soitettu 8-15 kertaa

    • numero +862151552000

      Juu tästä numerosta myös tuli juuri puhelu. Soi niin vähän aikaa, etten ehtinyt vastata. Mutta varmaan on tarkoitus, että ihmiset soittaa takaisin ja sitten tulee iso veloitus puhelinlaskuun. Poliisiasia tämän pitäsi olla. Numero siis 862151552000

    • äimänä.

      Minulle kanssa juurikin soitti ja tuntui tietävän nimeni sekä yrityksen mitä pyöritän. Hyvällä englannilla puhui aasialainen nainen ja ilmoitti asiakseen, että avaavat jonkun yrityksensä toiminnan Suomeen. Kyseli hurjasti yrityksemme alasta sekä kuinka kauan ollaan oltu pystyssä. En ensin tajunnut, että kyseessä on jokin vedätys hässäkkä, mutta kun sanoin, että lähettäkää postia, niin alkoi pitkittelemään puhelua esim. kyselemällä ikääni sekä parisuhde statustani. Sanoin olevani palaverissa ja kiireinen, niin hän sanoi, että heidän yrityksensä trading manager haluaa keskustella ja siirsi puhelun jollekkin toiselle henkilölle joka puhutteli myös nimellä. Siinä vaiheessa suljin puhelimen.

      • äimänä

    • ellos

      Tännekin tuli juuri soitto samasta numerosta. Kertoi yhtiönsä olevan laajentamassa Suomeen ja haluavansa kartoittaa yhteistyökumppaneita. Parin kysymyksen jälkeen antoi esimeihelleen (naisääni), jolloin suljin puhelimen. Yritti soittaa kerran uudelleen. En vastaa enää!

      Onko joku saanut ylimääräistä laskua näistä puheluista? Tämä olisi miniatyyriyrittäjälle nyt tärkeä tieto!

    • Väärä sukupuoli

      Tuntuu siltä että etsivät miesjohtajia: vastasi vahingossa tähän numeroon ja naisääni halusi puhua toimitusjohtajan kanssa. Kun ilmoitin olevani ko. henkilö, nainen löi luurin kiinni. Naistj:t ei kelpaa :D

    • fuckin idiot

      Tuosta numerosta on tullut todella monta soittoyritystä.

      Tänään vastasin siihen ja nasaali miesääni kerto olevansa Shanhaista jostain Aldo Bol... firmasta. Lisäksi hän mainitsi useasti - "ettei tarvitse olla huolissaan koska hän ei aio myydä eikä ostaa mitään, vaan ainoastaan kysyä muutamia kysymyksiä".

      Tuohon vastasin että - "nyt minä vasta huolissani olen jos et aio myydä etkä ostaa mitään, enkä tunne sinua enkä firmaasi ja haluat kysellä minulta kysymyksiä".

      Välittömästi takaa kuului toinen ääni "well - ok" ja soittaja sanoi minulle "fuckin idiot" ja sulki puhelimen. )8-D

    • Hermot menee!!

      Joo on soitellut noin kuukauden ajan, noin 7 kertaa päivässä. Kerran vastasin ja jokin nainen kyseli tietojayrityksestä sekä kysyi että olenko kiinnostunut jostain yhteistyöstä.

    • höpöpöö....

      Mullekkin soitti tänään tuosta numerosta. Kyseli nimeä kuka vastaa asioista, sanoin nimeni mutta eihän se osannu alkuunkaan kirjoittaa sitä oikein. Saas nähdä mitä tuosta seuraa...

    • Huijarimeklari

      Lyhyesti: Mikäli uskovat, että olet helposti höynäytettävä ja rikas, yrittävät todennäköisesti huijata rahaa olemattomilla osakekaupoilla.

      Perustelut:

      Työpaikalleni on soitettu ilmeisesti kaikki puhelinnumerot läpi kyseisestä numerosta. Mikäli olet kiinnostunut yhteistyöstä, jatkosoitto tulee "sijoitusneuvojalta". Tämä numero on ilmeisesti kytköksissä yritykseen nimeltä Foerster Consulting Ltd, jota todennäköisesti ei todellisuudessa ole edes olemassa. Tarjoavat osakekauppoja.

      Hyvin nopea Google-haku paljastaa, että samalla nimellä roskapostitetaan Romaniassa, vielä erittäin näkyvästi siten, että samalla romanialaisella puhelinnumerolla toimii sekä tämä "Foerster" että "Eureka Management Consulting" -niminen yritys. Tämän "yrityksen" nimellä haettaessa löytyy oheinen sivu: http://www.economicfrauds.com/eureka-consultancy.html Ilmeisesti vastaavaa huijausta on yritetty tuolla nimellä myös Suomessa, esim. http://keskustelu.kauppalehti.fi/5/i/keskustelu/thread.jspa?threadID=212163

      • Huijarilakimies

        Ja jotta ei menisi liian helpoksi, economicfrauds.com saattaa olla myös huijaussivusto, joka keskittyy huijattujen huijaamiseen tarjoamalla olematonta apua.


      • Sinisilmä

        "Hyvin nopea Google-haku paljastaa, että samalla nimellä roskapostitetaan Romaniassa..."

        Moro!

        Pystytkö laittamaan linkin, oma googlettaminen ei löytänyt tuota. "Eureka Management... etc. löytyi kyllä, mutta ei Foersteria.


      • En luottaisi
        Sinisilmä kirjoitti:

        "Hyvin nopea Google-haku paljastaa, että samalla nimellä roskapostitetaan Romaniassa..."

        Moro!

        Pystytkö laittamaan linkin, oma googlettaminen ei löytänyt tuota. "Eureka Management... etc. löytyi kyllä, mutta ei Foersteria.

        Esimerkiksi http://www.olx.ro/q/asset/c-594 tai vastaavat mainossivut. Paljon spammia, pääasiassa kahdella mainitulla nimellä. Vertaa mainoksissa mainittuja puhelinnumeroita. (Selkein oli aikaisemmin www.stockuri.com -sivustolla, mutta näköjään nuo ilmoitukset on poistettu.)

        Sen verran vastaan vielä tuohon toiseen viestiisi, että ainakin omassa tapauksessani lupaukset mahdollisista tuotoista vaihtelivat melko runsaasti. Verkkosivut löysitkin. Aikanaan tarkistin tuon foersterconsultants.com -osoitteen osoitetiedot (whois), lienee kertovaa, että väitetysti kymmenen vuotta alalla toimineen yrityksen verkko-osoite on (a) rekisteröity anonyymisti ja (b) ollut voimassa (silloin) puolisen vuotta.

        Lisäksi ilmeisesti verkkosivujen tekoa on ensin opeteltu osoitteessa http://foersterconsultingltd.wordpress.com/ ja Facebook-tilin tekoa osoitteessa http://www.facebook.com/pages/Foerster-Consultants-LTD/256682817794642 - aktiivisempi Facebook-tili löytyy osoitteesta http://www.facebook.com/pages/foersterconsultantscom/265507693576150 (firman kuvaukseesa kirootusvihrejtä).


      • Sinisilmä
        En luottaisi kirjoitti:

        Esimerkiksi http://www.olx.ro/q/asset/c-594 tai vastaavat mainossivut. Paljon spammia, pääasiassa kahdella mainitulla nimellä. Vertaa mainoksissa mainittuja puhelinnumeroita. (Selkein oli aikaisemmin www.stockuri.com -sivustolla, mutta näköjään nuo ilmoitukset on poistettu.)

        Sen verran vastaan vielä tuohon toiseen viestiisi, että ainakin omassa tapauksessani lupaukset mahdollisista tuotoista vaihtelivat melko runsaasti. Verkkosivut löysitkin. Aikanaan tarkistin tuon foersterconsultants.com -osoitteen osoitetiedot (whois), lienee kertovaa, että väitetysti kymmenen vuotta alalla toimineen yrityksen verkko-osoite on (a) rekisteröity anonyymisti ja (b) ollut voimassa (silloin) puolisen vuotta.

        Lisäksi ilmeisesti verkkosivujen tekoa on ensin opeteltu osoitteessa http://foersterconsultingltd.wordpress.com/ ja Facebook-tilin tekoa osoitteessa http://www.facebook.com/pages/Foerster-Consultants-LTD/256682817794642 - aktiivisempi Facebook-tili löytyy osoitteesta http://www.facebook.com/pages/foersterconsultantscom/265507693576150 (firman kuvaukseesa kirootusvihrejtä).

        Kiitti linkeistä ja vinkeistä!

        On ne kaverit niin sitkeitä mun tapauksessa olleet että pakkohan mun on edes pikkuisen rahaa niille lähettää... :-) (just kidding)

        Ton wordpress -sivun olin jo itsekin löytänyt, mutten ollut ihan varma yrittääkö joku ratsastaa "hyvämaineisen Foerster Consultingin" nimellä :-)


    • Sinisilmä

      Ilmeisesti Foerster Consultants ( http://www.foersterconsultants.com/ )
      Olen pitkään (yhteensä noin tunnin) jutellut puhelimessa näiden kanssa, ovat kovasti vakuuttavia. Sähköpostiakin olen saanut, oli ammattimaisen oloista (kuten WinCapitakin oli, kun siihen aikanaan _yrittivät_ houkutella).
      Myyvät sijoitusneuvontaa yhdistettynä Offshore -palveluihin. Mukaan tuntuisi pääsevän n. 5.500USD sijoituksella. Väittävät toimineensa yli 30 vuotta.
      Olen hyvin skeptinen, mutta mitään aidosti negatiivista ei ole vielä tullut vastaan. Ottavat 1% provision ostosta ja 1% myynnistä. Tavoitteena pitkäaikainen kumppanuus. Voivat olla ihan hyviäkin, mutta niinkuin sijoitustoiminnassa aina, myyjän arviot ( 50...120% 9-12 kuukaudessa) kannattaa jättää omaan arvoonsa.
      Puhdas petoskin voisi olla olla taustalla, mutta on ihan normaalia että sijoituskonsulttifirma haeskelee potentiaalisia asiakkaita ympäri maailmaa.

      Vaikea sanoa, jos on ihan asiallinen putiikki joka ei elä pyramidihuijauksella vaan sillä 1 1% komissiolla, on ihan mahdollista että heidän sijoitusvinkeillään voisi tienata selvästi yleisindeksiä paremmin.

      Porkkanana lienee tuo offshore -juttu, mutta sen laillisuuskuvioista en ole varma: eli voiko veroetua saada olematta vilpillinen (kiinnijäämisriskistä riippumatta).

      • Sinisilmä

        Korjaanpa itse itseäni... :
        Firman nimi siis on Foerster Consulting eikä Consultants (vaikka nettiosoite onkin tuo jälkimmäinen)


      • Sinisilmä

        Niin semmonen pikku detalji vielä, että kyllähän tämän firman (Foerster Consulting) tapaukseen sopivat kaikki ne hälytyssignaalit joista varoitetaan erinäisissä petosten tunnistustussivustoissa...
        Eli vaikka maksutapahtuma tapahtuukin Nordean (tai muun) verkkopankin kautta, voisi rahojen takaisin saamista pitää jo jonkinlaisena yllätyksenä...

        Vaikka meikäläisellä tuppaa sohvan rakosistakin jä tuollainen 5.500 USD löytymään, taitaa jäädä nyt tällä kertaa väliin.


      • En luottaisi

        Mielenkiintoista, minulle sähköpostit eivät ikinä saapuneet perille. Sähköpostien headerit olisivat olleet kiinnostavia, jos siinä olisi jotain osviittaa, mistä päin maailmaa oikeasti lähettävät sähköpostia. Ilmeisesti ns. boiler room scam -tyyppisissä huijauksissa toimisto ei todellakaan ole ilmoitetussa paikassa.

        Ja omassa tapauksessani tosiaan sitä mukaa, kun puhelu edistyi, niin vähimmäissijoitusmäärä sen kun tippui, ja tuotto-odotus sen kun kasvoi.


      • Sinisilmä
        En luottaisi kirjoitti:

        Mielenkiintoista, minulle sähköpostit eivät ikinä saapuneet perille. Sähköpostien headerit olisivat olleet kiinnostavia, jos siinä olisi jotain osviittaa, mistä päin maailmaa oikeasti lähettävät sähköpostia. Ilmeisesti ns. boiler room scam -tyyppisissä huijauksissa toimisto ei todellakaan ole ilmoitetussa paikassa.

        Ja omassa tapauksessani tosiaan sitä mukaa, kun puhelu edistyi, niin vähimmäissijoitusmäärä sen kun tippui, ja tuotto-odotus sen kun kasvoi.

        Tässä vähän viestin tietoja, itselle ne ei hirveesti avaudu. Omaa s-postiosoitettani vähän muokkasin.
        ---------------------------------------------------------------------------------------

        Delivered-To: [email protected]
        Received: by 10.76.112.46 with SMTP id in14csp69219oab;
        Thu, 7 Mar 2013 05:56:43 -0800 (PST)
        X-Received: by 10.66.14.69 with SMTP id n5mr3044708pac.203.1362664602730;
        Thu, 07 Mar 2013 05:56:42 -0800 (PST)
        Return-Path:
        Received: from linuxindia.securehostdns.com (linuxindia.securehostdns.com. [103.247.96.231])
        by mx.google.com with ESMTPS id qp8si1673122pbc.153.2013.03.07.05.56.36
        (version=TLSv1 cipher=RC4-SHA bits=128/128);
        Thu, 07 Mar 2013 05:56:42 -0800 (PST)
        Received-SPF: pass (google.com: domain of [email protected] designates 103.247.96.231 as permitted sender) client-ip=103.247.96.231;
        Authentication-Results: mx.google.com;
        spf=pass (google.com: domain of [email protected] designates 103.247.96.231 as permitted sender) [email protected]
        Received: from localhost ([::1]:42375 helo=www.foerstermail.com)
        by linuxindia.securehostdns.com with esmtpa (Exim 4.80)
        (envelope-from )
        id 1UDbId-001tfP-HF
        for [email protected]; Thu, 07 Mar 2013 19:25:59 0530
        Received: from 87.236.194.191 ([87.236.194.191])
        (SquirrelMail authenticated user [email protected])
        by www.foerstermail.com with HTTP;
        Thu, 7 Mar 2013 19:25:59 0530
        Message-ID:
        Date: Thu, 7 Mar 2013 19:25:59 0530
        Subject: Foerster
        From: [email protected]
        To: [email protected]
        User-Agent: SquirrelMail/1.4.22
        MIME-Version: 1.0
        Content-Type: multipart/mixed;boundary="----=_20130307192559_64877"
        X-Priority: 3 (Normal)
        Importance: Normal
        X-AntiAbuse: This header was added to track abuse, please include it with any abuse report
        X-AntiAbuse: Primary Hostname - linuxindia.securehostdns.com
        X-AntiAbuse: Original Domain - gmail.com
        X-AntiAbuse: Originator/Caller UID/GID - [47 12] / [47 12]
        X-AntiAbuse: Sender Address Domain - foerstermail.com
        X-Get-Message-Sender-Via: linuxindia.securehostdns.com: authenticated_id: [email protected]

        ------=_20130307192559_64877
        Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-1"
        Content-Transfer-Encoding: 8bit

        In regards to our telephone conversation you will find an attachment for
        some background reading. I will call again as discussed to explain the
        opportunity.

        For access to our company’s website:
        http://www.foersterconsultants.com/


      • En luottaisi
        Sinisilmä kirjoitti:

        Tässä vähän viestin tietoja, itselle ne ei hirveesti avaudu. Omaa s-postiosoitettani vähän muokkasin.
        ---------------------------------------------------------------------------------------

        Delivered-To: [email protected]
        Received: by 10.76.112.46 with SMTP id in14csp69219oab;
        Thu, 7 Mar 2013 05:56:43 -0800 (PST)
        X-Received: by 10.66.14.69 with SMTP id n5mr3044708pac.203.1362664602730;
        Thu, 07 Mar 2013 05:56:42 -0800 (PST)
        Return-Path:
        Received: from linuxindia.securehostdns.com (linuxindia.securehostdns.com. [103.247.96.231])
        by mx.google.com with ESMTPS id qp8si1673122pbc.153.2013.03.07.05.56.36
        (version=TLSv1 cipher=RC4-SHA bits=128/128);
        Thu, 07 Mar 2013 05:56:42 -0800 (PST)
        Received-SPF: pass (google.com: domain of [email protected] designates 103.247.96.231 as permitted sender) client-ip=103.247.96.231;
        Authentication-Results: mx.google.com;
        spf=pass (google.com: domain of [email protected] designates 103.247.96.231 as permitted sender) [email protected]
        Received: from localhost ([::1]:42375 helo=www.foerstermail.com)
        by linuxindia.securehostdns.com with esmtpa (Exim 4.80)
        (envelope-from )
        id 1UDbId-001tfP-HF
        for [email protected]; Thu, 07 Mar 2013 19:25:59 0530
        Received: from 87.236.194.191 ([87.236.194.191])
        (SquirrelMail authenticated user [email protected])
        by www.foerstermail.com with HTTP;
        Thu, 7 Mar 2013 19:25:59 0530
        Message-ID:
        Date: Thu, 7 Mar 2013 19:25:59 0530
        Subject: Foerster
        From: [email protected]
        To: [email protected]
        User-Agent: SquirrelMail/1.4.22
        MIME-Version: 1.0
        Content-Type: multipart/mixed;boundary="----=_20130307192559_64877"
        X-Priority: 3 (Normal)
        Importance: Normal
        X-AntiAbuse: This header was added to track abuse, please include it with any abuse report
        X-AntiAbuse: Primary Hostname - linuxindia.securehostdns.com
        X-AntiAbuse: Original Domain - gmail.com
        X-AntiAbuse: Originator/Caller UID/GID - [47 12] / [47 12]
        X-AntiAbuse: Sender Address Domain - foerstermail.com
        X-Get-Message-Sender-Via: linuxindia.securehostdns.com: authenticated_id: [email protected]

        ------=_20130307192559_64877
        Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-1"
        Content-Transfer-Encoding: 8bit

        In regards to our telephone conversation you will find an attachment for
        some background reading. I will call again as discussed to explain the
        opportunity.

        For access to our company’s website:
        http://www.foersterconsultants.com/

        Eipä tuosta paljoa muutenkaan avaudu. Sähköpostipalvelin on Intiassa, mikä nyt ei oikeastaan kerro yhtään mitään. (Intia on suosittu outsourcing-maa.) Viesti on lähetetty webmail-käyttöliittymästä ja kaikki suoraan näkyvät verkkonimet on rekisteröity anonyymisti.


      • Ei kantsi
        En luottaisi kirjoitti:

        Eipä tuosta paljoa muutenkaan avaudu. Sähköpostipalvelin on Intiassa, mikä nyt ei oikeastaan kerro yhtään mitään. (Intia on suosittu outsourcing-maa.) Viesti on lähetetty webmail-käyttöliittymästä ja kaikki suoraan näkyvät verkkonimet on rekisteröity anonyymisti.

        Huijariporukkaa eli organisoitua rikollistoimintaa. Eivät toimi 1%:n välityspalkkioilla, valitettavasti 100% vähennettynä pakollisilla kuluilla (puhelinmaksut). Isompi porukka takana, vaihtavat nimiä ja kierrättävät uhreja, jne.
        Yrittävät saada näyttämään toimintaansa ammattimaiselta, mutta aika kömpelöä kuitenkin. Webbisivutkin harratelija kyhää päivässä. Älkää haksahtako!


    • itmo

      juuri tossa puhuin näiden kanssa ihan kiinnostuksesta että mitäköhän kusetusta kauppaavat tällä kertaa. Kyseessä ilmeisesti DNI Metals kanadasta , joka on alle-pennin osake ja luultavasti ideana pump&dump scam osakkeella. Eli saadaan iso osa ihmisiä ostamaan sitä samaan aikaan jotta hinta nousee ja sitten dumpataan ite ostetut osakkeet isolla voitolla ja jätetään muut lehdelle soittelemaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2824
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      523
      2654
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1845
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1777
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      117
      1723
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1669
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1272
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      87
      1106
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      57
      1089
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1082
    Aihe