Olen hankkimassa kyseistä autoa ja kokemukset siitä kiinnostaisivat..??
Mondeo 1.8 TD kokemuksia
7
1789
Vastaukset
- Juzzi
vain ja ainoastaan positiivisia. Ollut 3,5 vuotta käytössä, nyt mittarissa 180000 eikä mitää isonpaa ole tarvinu tehdä, harvakseltaan tankkailla kylläkin (5-6 l/100 km). Uusi on tulossa joten luopumisen tuskaa...:)
- mondeo -98 td
-ostin vasta,autolla ajettu 242000km.
-itse ajanu 2000km. kulutus 6.5 ltr/100km.
-tilava,hyvä ajaa,nyt pakettiauto ja vero 68 euroa vuosi - veronhelpotus
Jes... jos ei ole vielä tehty niin tee se kauppojen jälkeen. REKISTERÖI pakettiautoksi niin kyllä tulee halpoja kilometrejä. Ainut haitta 100km/h nopeusrajoitus mutta kukas sitä nyt äkki-istumalta valvoo. Eli ei muuta kuin kaupoille!
- 5 fordia
ja firma pitäisi laittaa syytteeseen tuollaisen ruohonleikkurin koneen asentamisesta auton kokoiseen farmariin.
Kaiken olisi voinut sietää jos edes kulutus olisi ollut todella alhainen mutta sekin oli luokkansa suurimpia vanhansta konstruktiosta johtuen. Ja tietenkin siitä että kone oli yksiselitteisesti alitehoinen tämän kokoluokan autoon. Huollon kaveri myönsi varovasti kautta rantain että ko. moottori ei ole edes mitenkään pitkäikäisen maineessa...
Kyseessä siis se edellisen korimallin esikammiodiesel jota en suosittele kenellekään.- Älä
tämä td Mondeo on erittäin luja auto ja voimaakin on riittävästi normaaliin ajoon.Kulutus on alle kuuden litran.Kestävyyttä kyllä löytyy,monilla on ajettu 600 tuhatta ilman mitään korjauksia,hihnan vaihdot vain.Huollon kaveri on vain halunnut olla kaverisi,kun niin kovasti moitit.
- mondeo
Olen ajanut mondeo 1.8td 420000 km -97
Olen pysynyt muun liikenteen mukana.Olen vetänyt 1300kg matkailuperävaunua ja tehot riittää.Matkanopeus vaunua vedettäessä n90km/h
Moottoria ei ole aukaistu,öljyä ei tarvitse lisätä öljynvaihdon välillä,vaihtoväli 15000km
Kesähelteellä 30astetta vaunua vedettäessä lämmöt eivät nouse normaalista.Jäähdyttäjän tuuletin ei ole vielä koskaan pyörinyt ajettaessa.
- JDD
Hyvin toimiva auto, todella paljon tilaa, pieni kulutus (maantie 5, kaupunkinki 6,5), kestävä moottori. Tehoa ei ole liikaa, mutta kyllä jaksaa riittävästi kulkea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552513Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot971009- 64881
- 61774
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85680Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202658Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648