Helsinki-Seattle -lennollani tulee olemaan ainakin yksi välilasku, ja matkan aikana käyttämiäni lentoyhtiöitä voi olla enemmän kuin yksi.
Minkä lentoyhtiön lomaketta käytän API-tietoja luovuttaessani?
Senkö, jonka koneella lennän ensin (esim. Hki-Amsterdam, Icelandair)
vai sen, jonka päämäärä on USA (esim. Amsterdam-Seattle, AIrFrance) ?
"APIS-TIEDOT LENTOYHTIÖÖN
Lentomatkustajien tulee ilmoittaa viimeistään 72 tuntia ennen matkan alkua Yhdysvaltojen turvallisuusviranomaiselle tietoja, jotka koskevat matkustajan passitietoja sekä osoitetietoja kohdemaassa.
Passi- ja osoitetiedot on helpointa ilmoittaa ennen matkaa internetissä täytettävällä lentoyhtiökohtaisella lomakkeella. "
MINNE API?
479
3
261
Vastaukset
- Näin minä tein
Laita varmuuden vuoksi kaikille yhtiöille sekä meno että paluumatkalle, jos vain mahdollista.
- 479
Kiitos vastauksesta, näin vähän ajattelinkin tehdä. Ilmeisesti nämä API-lomakkeet ovat erikseen lentöyhtiöiden sivuilla eivätkä tule esiin varauksen yhteydessä?
- Oikeassa olet
Ne ovat lentoyhtiöiden sivuilla, eivät siis tule varauksen yhteydessä. Varmaan niistä kuitenkin muistutetaan varatessa lentoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017213
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj524856- 794549
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?684256- 1324148
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263168Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82888- 392448
- 472357
- 2092258