Joskus haaveilen

Uneksija

voivani viettää viikonlopun tosi miehekkään miehen kanssa vaikkapa laivalla, veneellä, mökillä, telttaillen etc.Tavataan,pidetään hetki hauskaa ja se on siinä!

13

1134

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Daydreamer

miehen, jonka kanssa ei tarvitsisi sitoutua, vain viettää aikaa silloin tällöin.

Sitä minäkin haluaisin, kumppanin, joka elää omaa elämäänsä aivan kuten minäkin.

• Mimoosa

Tuskin sellaisia miehiä helpolla löytää. Ja pitemmän päälle et varmasti Sinäkään tyytyisi sellaiseen suhteeseen, jossa tavataan vain kun itse tekee mieli, varsinkin jos se itse sattuukin olemaan se toinen osapuoli.
        Me ihmiset, jotka olemme jostain syystä joutuneet elämään yksin, usein kuvittelemme, että toisen kanssa oleminen olisi niin yksiselitteistä, että toisen voi pistää syrjään kun ei haluta, ja ottaa esille kuin taas tarvitsee.
        Yksineläjä elää haaveissa, ei todellisuudessa, siksi kai niin moni nykyään onkin yksin.
        Parisuhde vaatii sitoutumista toiseen, unohtaen omat pikku haaveet, on osattava huomioida myös kumppanin tarpeet. Ja se on vaikeata se.
        Siksi meitä sinkkuja on kohta pilvin pimein, koska ajatusmallina nykyään on omien tarpeitten ensisijainen tyydyttäminen.

• jusa

meitä viellä sellaisia jotka ajattelevat samalla lailla ja ei halusi mitään vakavaa sitoutumista ;=)

• Hili(ma)kka
        jusa kirjoitti:

meitä viellä sellaisia jotka ajattelevat samalla lailla ja ei halusi mitään vakavaa sitoutumista ;=)

Olen juuri ollut ihmissuhdelomalla, tulin perjantaina yksinäiseen kotiin viikon lomalta. Voi miten mukavaa olikaan: tutustuminen, toiveitten kirjaaminen, oleminen, eläminen, monenmoiset taidetoiminnot ja eri taiteista nauttiminen!
        Kunpa saisimme enemmän tällaista! Sitä, että voisimme tutustua uusiin ihmisiin: eri-ikäisiin, eri ammateisa olleisiin ja oleviin, myös erilaisiin sosiaaliryhmiin kuuluviin. Toivonpa samalla, että ns. syrjäytyneitä ihmisiä kutsuttaisiin lomillemme. Uskon, että meidän järjestämämme loma heille toisi heitäkin mukaan toimintaamme.

• da capo
        Mimoosa kirjoitti:

Tuskin sellaisia miehiä helpolla löytää. Ja pitemmän päälle et varmasti Sinäkään tyytyisi sellaiseen suhteeseen, jossa tavataan vain kun itse tekee mieli, varsinkin jos se itse sattuukin olemaan se toinen osapuoli.
        Me ihmiset, jotka olemme jostain syystä joutuneet elämään yksin, usein kuvittelemme, että toisen kanssa oleminen olisi niin yksiselitteistä, että toisen voi pistää syrjään kun ei haluta, ja ottaa esille kuin taas tarvitsee.
        Yksineläjä elää haaveissa, ei todellisuudessa, siksi kai niin moni nykyään onkin yksin.
        Parisuhde vaatii sitoutumista toiseen, unohtaen omat pikku haaveet, on osattava huomioida myös kumppanin tarpeet. Ja se on vaikeata se.
        Siksi meitä sinkkuja on kohta pilvin pimein, koska ajatusmallina nykyään on omien tarpeitten ensisijainen tyydyttäminen.

todella hyvin, tuohon ei ole juurikaan lisättävää.

• Mies 50+
        Mimoosa kirjoitti:

Pitäisikö olla vahintäin kihloissa ,jotta voi käydä esim veneretkellä.

• amiliina
        Mies 50+ kirjoitti:

tietysti pitäisi !:) t.kirjosieppo

• Ansa
        Mimoosa kirjoitti:

Mutta kun omat tarpeet on tyydytetty, ja on tarpeeksi omissa ajatuksissaan piehtaroinut, sen jälkeen jaksaa olla siedettävä myös muille.
        Hintana ajoittainen yksinäisyys.

• nainen55

Jo silloin kun haluat viettää saman miehen kanssa aikaa silloin tällöin, sitoudut johonkin.

Minulla on suhde, jossa molemmat elämme omaa elämää, jopa toisella puolella Suomea, mutta pidemmät vapaat olemme tiiviisti yhdessä.
        Olemme hyvin voimakkaasti sitoutuneet toisiimme.

Minulla on ystäviä ja työn puolesta joudun käymään matkoillakin, siltikin olen paljon yksin, mutta en tunne itseäni yksinäiseksi kun minulla on kumppani, jota rakastan ja tiedän hänen rakastavan minua.

• uneksija
        nainen55 kirjoitti:

Jo silloin kun haluat viettää saman miehen kanssa aikaa silloin tällöin, sitoudut johonkin.

Minulla on suhde, jossa molemmat elämme omaa elämää, jopa toisella puolella Suomea, mutta pidemmät vapaat olemme tiiviisti yhdessä.

Minulla on ystäviä ja työn puolesta joudun käymään matkoillakin, siltikin olen paljon yksin, mutta en tunne itseäni yksinäiseksi kun minulla on kumppani, jota rakastan ja tiedän hänen rakastavan minua.

suhteeseen kyllä voisi hyvin sitoutua, löytääpä sellainen...

• Miia
        nainen55 kirjoitti:

Kyllä sitoutuminen ihmissuhteessa on tärkeää.
        Ilman sitoutumista toiseen ei synny tunnetta.
        Ilman tunnetta yhteys ei toimi.
        Jos yhteys ei toimi, suhde kuolee vähitellen.

• Mimoosa
        Mies 50+ kirjoitti:

Putosin kuin eno veneestä, olisikohan kihlaus auttanut?))))

• amiliina
        Mimoosa kirjoitti:

Putosin kuin eno veneestä, olisikohan kihlaus auttanut?))))

voihan tähän tietysti kätkeytyä jotain mitä en tiedä, mutta minulle juttu kuitenkin toi mieleen sen "pöllön" tarinan !:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      153
      2500
    2. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      150
      2235
    3. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      55
      1973
    4. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1870
    5. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      59
      1354
    6. Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen

Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu
      Perussuomalaiset
      197
      1222
    7. Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."

Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      75
      1015
    8. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      191
      921
    9. Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.

Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.
      Maailman menoa
      323
      920
    10. Kaupungin yt

Honkolan tai hietaman koulu suljetaan. Säästölistalle on nostettu muun muassa Honkolan tai Hietaman koulun toiminnan l
      Äänekoski
      24
      684
    Aihe