Joskus haaveilen

Uneksija

voivani viettää viikonlopun tosi miehekkään miehen kanssa vaikkapa laivalla, veneellä, mökillä, telttaillen etc.Tavataan,pidetään hetki hauskaa ja se on siinä!

13

1140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Daydreamer

      miehen, jonka kanssa ei tarvitsisi sitoutua, vain viettää aikaa silloin tällöin.

      Sitä minäkin haluaisin, kumppanin, joka elää omaa elämäänsä aivan kuten minäkin.

      • Mimoosa

        Tuskin sellaisia miehiä helpolla löytää. Ja pitemmän päälle et varmasti Sinäkään tyytyisi sellaiseen suhteeseen, jossa tavataan vain kun itse tekee mieli, varsinkin jos se itse sattuukin olemaan se toinen osapuoli.
        Me ihmiset, jotka olemme jostain syystä joutuneet elämään yksin, usein kuvittelemme, että toisen kanssa oleminen olisi niin yksiselitteistä, että toisen voi pistää syrjään kun ei haluta, ja ottaa esille kuin taas tarvitsee.
        Yksineläjä elää haaveissa, ei todellisuudessa, siksi kai niin moni nykyään onkin yksin.
        Parisuhde vaatii sitoutumista toiseen, unohtaen omat pikku haaveet, on osattava huomioida myös kumppanin tarpeet. Ja se on vaikeata se.
        Siksi meitä sinkkuja on kohta pilvin pimein, koska ajatusmallina nykyään on omien tarpeitten ensisijainen tyydyttäminen.


      • jusa

        meitä viellä sellaisia jotka ajattelevat samalla lailla ja ei halusi mitään vakavaa sitoutumista ;=)


      • Hili(ma)kka
        jusa kirjoitti:

        meitä viellä sellaisia jotka ajattelevat samalla lailla ja ei halusi mitään vakavaa sitoutumista ;=)

        Olen juuri ollut ihmissuhdelomalla, tulin perjantaina yksinäiseen kotiin viikon lomalta. Voi miten mukavaa olikaan: tutustuminen, toiveitten kirjaaminen, oleminen, eläminen, monenmoiset taidetoiminnot ja eri taiteista nauttiminen!
        Kunpa saisimme enemmän tällaista! Sitä, että voisimme tutustua uusiin ihmisiin: eri-ikäisiin, eri ammateisa olleisiin ja oleviin, myös erilaisiin sosiaaliryhmiin kuuluviin. Toivonpa samalla, että ns. syrjäytyneitä ihmisiä kutsuttaisiin lomillemme. Uskon, että meidän järjestämämme loma heille toisi heitäkin mukaan toimintaamme.


      • da capo
        Mimoosa kirjoitti:

        Tuskin sellaisia miehiä helpolla löytää. Ja pitemmän päälle et varmasti Sinäkään tyytyisi sellaiseen suhteeseen, jossa tavataan vain kun itse tekee mieli, varsinkin jos se itse sattuukin olemaan se toinen osapuoli.
        Me ihmiset, jotka olemme jostain syystä joutuneet elämään yksin, usein kuvittelemme, että toisen kanssa oleminen olisi niin yksiselitteistä, että toisen voi pistää syrjään kun ei haluta, ja ottaa esille kuin taas tarvitsee.
        Yksineläjä elää haaveissa, ei todellisuudessa, siksi kai niin moni nykyään onkin yksin.
        Parisuhde vaatii sitoutumista toiseen, unohtaen omat pikku haaveet, on osattava huomioida myös kumppanin tarpeet. Ja se on vaikeata se.
        Siksi meitä sinkkuja on kohta pilvin pimein, koska ajatusmallina nykyään on omien tarpeitten ensisijainen tyydyttäminen.

        todella hyvin, tuohon ei ole juurikaan lisättävää.


      • Mies 50+
        Mimoosa kirjoitti:

        Tuskin sellaisia miehiä helpolla löytää. Ja pitemmän päälle et varmasti Sinäkään tyytyisi sellaiseen suhteeseen, jossa tavataan vain kun itse tekee mieli, varsinkin jos se itse sattuukin olemaan se toinen osapuoli.
        Me ihmiset, jotka olemme jostain syystä joutuneet elämään yksin, usein kuvittelemme, että toisen kanssa oleminen olisi niin yksiselitteistä, että toisen voi pistää syrjään kun ei haluta, ja ottaa esille kuin taas tarvitsee.
        Yksineläjä elää haaveissa, ei todellisuudessa, siksi kai niin moni nykyään onkin yksin.
        Parisuhde vaatii sitoutumista toiseen, unohtaen omat pikku haaveet, on osattava huomioida myös kumppanin tarpeet. Ja se on vaikeata se.
        Siksi meitä sinkkuja on kohta pilvin pimein, koska ajatusmallina nykyään on omien tarpeitten ensisijainen tyydyttäminen.

        Pitäisikö olla vahintäin kihloissa ,jotta voi käydä esim veneretkellä.


      • amiliina
        Mies 50+ kirjoitti:

        Pitäisikö olla vahintäin kihloissa ,jotta voi käydä esim veneretkellä.

        tietysti pitäisi !:) t.kirjosieppo


      • Ansa
        Mimoosa kirjoitti:

        Tuskin sellaisia miehiä helpolla löytää. Ja pitemmän päälle et varmasti Sinäkään tyytyisi sellaiseen suhteeseen, jossa tavataan vain kun itse tekee mieli, varsinkin jos se itse sattuukin olemaan se toinen osapuoli.
        Me ihmiset, jotka olemme jostain syystä joutuneet elämään yksin, usein kuvittelemme, että toisen kanssa oleminen olisi niin yksiselitteistä, että toisen voi pistää syrjään kun ei haluta, ja ottaa esille kuin taas tarvitsee.
        Yksineläjä elää haaveissa, ei todellisuudessa, siksi kai niin moni nykyään onkin yksin.
        Parisuhde vaatii sitoutumista toiseen, unohtaen omat pikku haaveet, on osattava huomioida myös kumppanin tarpeet. Ja se on vaikeata se.
        Siksi meitä sinkkuja on kohta pilvin pimein, koska ajatusmallina nykyään on omien tarpeitten ensisijainen tyydyttäminen.

        Mutta kun omat tarpeet on tyydytetty, ja on tarpeeksi omissa ajatuksissaan piehtaroinut, sen jälkeen jaksaa olla siedettävä myös muille.
        Hintana ajoittainen yksinäisyys.


      • nainen55

        Jo silloin kun haluat viettää saman miehen kanssa aikaa silloin tällöin, sitoudut johonkin.

        Minulla on suhde, jossa molemmat elämme omaa elämää, jopa toisella puolella Suomea, mutta pidemmät vapaat olemme tiiviisti yhdessä.
        Olemme hyvin voimakkaasti sitoutuneet toisiimme.

        Minulla on ystäviä ja työn puolesta joudun käymään matkoillakin, siltikin olen paljon yksin, mutta en tunne itseäni yksinäiseksi kun minulla on kumppani, jota rakastan ja tiedän hänen rakastavan minua.


      • uneksija
        nainen55 kirjoitti:

        Jo silloin kun haluat viettää saman miehen kanssa aikaa silloin tällöin, sitoudut johonkin.

        Minulla on suhde, jossa molemmat elämme omaa elämää, jopa toisella puolella Suomea, mutta pidemmät vapaat olemme tiiviisti yhdessä.
        Olemme hyvin voimakkaasti sitoutuneet toisiimme.

        Minulla on ystäviä ja työn puolesta joudun käymään matkoillakin, siltikin olen paljon yksin, mutta en tunne itseäni yksinäiseksi kun minulla on kumppani, jota rakastan ja tiedän hänen rakastavan minua.

        suhteeseen kyllä voisi hyvin sitoutua, löytääpä sellainen...


      • Miia
        nainen55 kirjoitti:

        Jo silloin kun haluat viettää saman miehen kanssa aikaa silloin tällöin, sitoudut johonkin.

        Minulla on suhde, jossa molemmat elämme omaa elämää, jopa toisella puolella Suomea, mutta pidemmät vapaat olemme tiiviisti yhdessä.
        Olemme hyvin voimakkaasti sitoutuneet toisiimme.

        Minulla on ystäviä ja työn puolesta joudun käymään matkoillakin, siltikin olen paljon yksin, mutta en tunne itseäni yksinäiseksi kun minulla on kumppani, jota rakastan ja tiedän hänen rakastavan minua.

        Kyllä sitoutuminen ihmissuhteessa on tärkeää.
        Ilman sitoutumista toiseen ei synny tunnetta.
        Ilman tunnetta yhteys ei toimi.
        Jos yhteys ei toimi, suhde kuolee vähitellen.


      • Mimoosa
        Mies 50+ kirjoitti:

        Pitäisikö olla vahintäin kihloissa ,jotta voi käydä esim veneretkellä.

        Putosin kuin eno veneestä, olisikohan kihlaus auttanut?))))


      • amiliina
        Mimoosa kirjoitti:

        Putosin kuin eno veneestä, olisikohan kihlaus auttanut?))))

        voihan tähän tietysti kätkeytyä jotain mitä en tiedä, mutta minulle juttu kuitenkin toi mieleen sen "pöllön" tarinan !:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      61
      3208
    2. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      16
      1142
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      89
      1038
    4. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      101
      945
    5. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      923
    6. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      804
    7. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      801
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      680
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      89
      678
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      625
    Aihe