voivani viettää viikonlopun tosi miehekkään miehen kanssa vaikkapa laivalla, veneellä, mökillä, telttaillen etc.Tavataan,pidetään hetki hauskaa ja se on siinä!
Joskus haaveilen
13
1140
Vastaukset
- Daydreamer
miehen, jonka kanssa ei tarvitsisi sitoutua, vain viettää aikaa silloin tällöin.
Sitä minäkin haluaisin, kumppanin, joka elää omaa elämäänsä aivan kuten minäkin.- Mimoosa
Tuskin sellaisia miehiä helpolla löytää. Ja pitemmän päälle et varmasti Sinäkään tyytyisi sellaiseen suhteeseen, jossa tavataan vain kun itse tekee mieli, varsinkin jos se itse sattuukin olemaan se toinen osapuoli.
Me ihmiset, jotka olemme jostain syystä joutuneet elämään yksin, usein kuvittelemme, että toisen kanssa oleminen olisi niin yksiselitteistä, että toisen voi pistää syrjään kun ei haluta, ja ottaa esille kuin taas tarvitsee.
Yksineläjä elää haaveissa, ei todellisuudessa, siksi kai niin moni nykyään onkin yksin.
Parisuhde vaatii sitoutumista toiseen, unohtaen omat pikku haaveet, on osattava huomioida myös kumppanin tarpeet. Ja se on vaikeata se.
Siksi meitä sinkkuja on kohta pilvin pimein, koska ajatusmallina nykyään on omien tarpeitten ensisijainen tyydyttäminen. - jusa
meitä viellä sellaisia jotka ajattelevat samalla lailla ja ei halusi mitään vakavaa sitoutumista ;=)
- Hili(ma)kka
jusa kirjoitti:
meitä viellä sellaisia jotka ajattelevat samalla lailla ja ei halusi mitään vakavaa sitoutumista ;=)
Olen juuri ollut ihmissuhdelomalla, tulin perjantaina yksinäiseen kotiin viikon lomalta. Voi miten mukavaa olikaan: tutustuminen, toiveitten kirjaaminen, oleminen, eläminen, monenmoiset taidetoiminnot ja eri taiteista nauttiminen!
Kunpa saisimme enemmän tällaista! Sitä, että voisimme tutustua uusiin ihmisiin: eri-ikäisiin, eri ammateisa olleisiin ja oleviin, myös erilaisiin sosiaaliryhmiin kuuluviin. Toivonpa samalla, että ns. syrjäytyneitä ihmisiä kutsuttaisiin lomillemme. Uskon, että meidän järjestämämme loma heille toisi heitäkin mukaan toimintaamme. - da capo
Mimoosa kirjoitti:
Tuskin sellaisia miehiä helpolla löytää. Ja pitemmän päälle et varmasti Sinäkään tyytyisi sellaiseen suhteeseen, jossa tavataan vain kun itse tekee mieli, varsinkin jos se itse sattuukin olemaan se toinen osapuoli.
Me ihmiset, jotka olemme jostain syystä joutuneet elämään yksin, usein kuvittelemme, että toisen kanssa oleminen olisi niin yksiselitteistä, että toisen voi pistää syrjään kun ei haluta, ja ottaa esille kuin taas tarvitsee.
Yksineläjä elää haaveissa, ei todellisuudessa, siksi kai niin moni nykyään onkin yksin.
Parisuhde vaatii sitoutumista toiseen, unohtaen omat pikku haaveet, on osattava huomioida myös kumppanin tarpeet. Ja se on vaikeata se.
Siksi meitä sinkkuja on kohta pilvin pimein, koska ajatusmallina nykyään on omien tarpeitten ensisijainen tyydyttäminen.todella hyvin, tuohon ei ole juurikaan lisättävää.
- Mies 50+
Mimoosa kirjoitti:
Tuskin sellaisia miehiä helpolla löytää. Ja pitemmän päälle et varmasti Sinäkään tyytyisi sellaiseen suhteeseen, jossa tavataan vain kun itse tekee mieli, varsinkin jos se itse sattuukin olemaan se toinen osapuoli.
Me ihmiset, jotka olemme jostain syystä joutuneet elämään yksin, usein kuvittelemme, että toisen kanssa oleminen olisi niin yksiselitteistä, että toisen voi pistää syrjään kun ei haluta, ja ottaa esille kuin taas tarvitsee.
Yksineläjä elää haaveissa, ei todellisuudessa, siksi kai niin moni nykyään onkin yksin.
Parisuhde vaatii sitoutumista toiseen, unohtaen omat pikku haaveet, on osattava huomioida myös kumppanin tarpeet. Ja se on vaikeata se.
Siksi meitä sinkkuja on kohta pilvin pimein, koska ajatusmallina nykyään on omien tarpeitten ensisijainen tyydyttäminen.Pitäisikö olla vahintäin kihloissa ,jotta voi käydä esim veneretkellä.
- amiliina
Mies 50+ kirjoitti:
Pitäisikö olla vahintäin kihloissa ,jotta voi käydä esim veneretkellä.
tietysti pitäisi !:) t.kirjosieppo
- Ansa
Mimoosa kirjoitti:
Tuskin sellaisia miehiä helpolla löytää. Ja pitemmän päälle et varmasti Sinäkään tyytyisi sellaiseen suhteeseen, jossa tavataan vain kun itse tekee mieli, varsinkin jos se itse sattuukin olemaan se toinen osapuoli.
Me ihmiset, jotka olemme jostain syystä joutuneet elämään yksin, usein kuvittelemme, että toisen kanssa oleminen olisi niin yksiselitteistä, että toisen voi pistää syrjään kun ei haluta, ja ottaa esille kuin taas tarvitsee.
Yksineläjä elää haaveissa, ei todellisuudessa, siksi kai niin moni nykyään onkin yksin.
Parisuhde vaatii sitoutumista toiseen, unohtaen omat pikku haaveet, on osattava huomioida myös kumppanin tarpeet. Ja se on vaikeata se.
Siksi meitä sinkkuja on kohta pilvin pimein, koska ajatusmallina nykyään on omien tarpeitten ensisijainen tyydyttäminen.Mutta kun omat tarpeet on tyydytetty, ja on tarpeeksi omissa ajatuksissaan piehtaroinut, sen jälkeen jaksaa olla siedettävä myös muille.
Hintana ajoittainen yksinäisyys. - nainen55
Jo silloin kun haluat viettää saman miehen kanssa aikaa silloin tällöin, sitoudut johonkin.
Minulla on suhde, jossa molemmat elämme omaa elämää, jopa toisella puolella Suomea, mutta pidemmät vapaat olemme tiiviisti yhdessä.
Olemme hyvin voimakkaasti sitoutuneet toisiimme.
Minulla on ystäviä ja työn puolesta joudun käymään matkoillakin, siltikin olen paljon yksin, mutta en tunne itseäni yksinäiseksi kun minulla on kumppani, jota rakastan ja tiedän hänen rakastavan minua. - uneksija
nainen55 kirjoitti:
Jo silloin kun haluat viettää saman miehen kanssa aikaa silloin tällöin, sitoudut johonkin.
Minulla on suhde, jossa molemmat elämme omaa elämää, jopa toisella puolella Suomea, mutta pidemmät vapaat olemme tiiviisti yhdessä.
Olemme hyvin voimakkaasti sitoutuneet toisiimme.
Minulla on ystäviä ja työn puolesta joudun käymään matkoillakin, siltikin olen paljon yksin, mutta en tunne itseäni yksinäiseksi kun minulla on kumppani, jota rakastan ja tiedän hänen rakastavan minua.suhteeseen kyllä voisi hyvin sitoutua, löytääpä sellainen...
- Miia
nainen55 kirjoitti:
Jo silloin kun haluat viettää saman miehen kanssa aikaa silloin tällöin, sitoudut johonkin.
Minulla on suhde, jossa molemmat elämme omaa elämää, jopa toisella puolella Suomea, mutta pidemmät vapaat olemme tiiviisti yhdessä.
Olemme hyvin voimakkaasti sitoutuneet toisiimme.
Minulla on ystäviä ja työn puolesta joudun käymään matkoillakin, siltikin olen paljon yksin, mutta en tunne itseäni yksinäiseksi kun minulla on kumppani, jota rakastan ja tiedän hänen rakastavan minua.Kyllä sitoutuminen ihmissuhteessa on tärkeää.
Ilman sitoutumista toiseen ei synny tunnetta.
Ilman tunnetta yhteys ei toimi.
Jos yhteys ei toimi, suhde kuolee vähitellen. - Mimoosa
Mies 50+ kirjoitti:
Pitäisikö olla vahintäin kihloissa ,jotta voi käydä esim veneretkellä.
Putosin kuin eno veneestä, olisikohan kihlaus auttanut?))))
- amiliina
Mimoosa kirjoitti:
Putosin kuin eno veneestä, olisikohan kihlaus auttanut?))))
voihan tähän tietysti kätkeytyä jotain mitä en tiedä, mutta minulle juttu kuitenkin toi mieleen sen "pöllön" tarinan !:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051014
- 99861
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96767- 75652
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16570- 34496
- 25475
- 43472
- 44459