Hei äkkilähtöläiset! Miten viisumin haku toimi lentokentällä kun olitte päässeet perille? Olen menossa Boa Vistan saarelle huhtikuussa mutta ei Finnmatkojen kautta, kun eivät järjestä matkoja sinne siihen aikaan enää.. Joten viisumin haku on ihan omalla vastuullani. Soitin Finnmatkoille kysyäkseni asiasta ja ne sanoivat että ei ole ollut ongelmia hakea viisumia vasta kentältä. Epäröin kuitenkin hiukan, ei olisi ihan kivaa jäädä lentokentälle kun viimein olen päässyt sinne haluamaani aikaan. Joten kertokaa ihmeessä, miten homma toimi?
Vastaukset 3
- luulisin
http://www.finlandia.org.pt/public/default.aspx?culture=fi-FI&contentlan=1
Portugalin suurlähetystö hoitaa myös Kap Verden asiat. sieltä varmaan paras tieto asiasta löytyy. - eskoo2
Salilla oli ainaskin Visakyltti mistä käytiin hakee viisumit
- JEH73
Siellä on ihan normaali viisumi-tiski lähellä maahantulo-tarkastuksen vieressä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4101811- 1471165
- 671093
- 881091
- 1011024
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku152885- 94741
- 45701
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50689En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57654