Otsikko^^
Mikä on lusikkatesti?
29
27481
Vastaukset
Ikivanha juttu kivesten tarkastuksesta terkkarilla lääk.tark. käydessä. Kukaan ei åå toistaiseksi esittänyt mitään luotettavaa todistetta.
- 64770
Sillä lusikkatestillä pelotellaan jonneja että muka terkkari sorkkis kiveksiä jollain lusikalla. Oikeasti tälläistä ei tehdä, ehkä joskus 60-tai 70-luvulla saatettiin tehä
- spällymälöö
Ootteko oikeasti sitä mieltä että näillä sivuilla tarvitaan vitttuilia ja huonoja vitsejä eikä asiallisuutta? Ainakin noi kasvain- ja syöpävitsit sopis lopettaa.
- ---
Urbaanilegenda.
- 34558
No siis lusikkatesti on tämmönen urbaani legenda siitä, että koulussa poikien kiveksiä testataan 8-luokalla lusikalla, mutta oikeasti siellä terveystarkastuksessa mulle ainakin tehtiin silleen, et siel halutaan tietää et tuleeko jo spermaa, niin se koululääkäri runkkas mua siihen asti kunnes laukesin.
- 12w
aika pervoo
- spällymälöö
Mis koulus ja minkä niminen? Mä haluun kans!
- Anonyymi
spällymälöö kirjoitti:
Mis koulus ja minkä niminen? Mä haluun kans!
Miks?
- Anonyymi
Olr
- Gjncgjjjkli
Mulle ainaki tehtii nii et se lääkäri (nainen) levitti siihe sängylle kaikkii itertyydytys vehkeitä ja sain valita mitä halusin käyttää. Sit se kerto miten sitä käytetään ja sit menin siihen sängylle "sextaa". Se lääkäri si katto et alkaako seisoo
- Anonyymi
Mitäääää vittt**ua?????
- Anonyymi
Onko se seksistä kiinni???
- Anonyymi
Toivottavasti ei xD
- Anonyymi
Tuo tuskin on totta. Ei ainakaan meillä tehty terkkarilla ikinä kellekään. Myytti se kyllä oli.
- Anonyymi
Mulla oli tänään lusikka testi
- Anonyymi
Oikeestikko
- Anonyymi
Tää on legendaa,ehkä 60-70 luvulla saatettiin tehdä 2020 asiaa kysyttiin Helsingin sairaalaan ylilääkäriltä ja hän sanoi, että 2000 luvulla tälläistä ei tehdä 👍
Ja, jos joku väittää, että sellaista on tehty 2022 niin se on vale sellaisilla jutuilla on vaan yritetty muita pelotella! Eikä ketään saa pelotella julkisesti tai netissä!- Anonyymi
Ei ollut 60-70 luvulla vielä joten "legendan" historia lyhyt ja enempi internetin tuoma "legenda" jota tuskin voi kutsua vielä "legendaksi" vaan typerien aivottomien hokemaksi tarinaksi, johon itsekin uskovat ja parasta onkin että selittää että hänelle tehtiin se myös.
- Anonyymi
Ku nään oikeen hotin tytön nii mä juoksen muna pystysä loppu välkän niin ärsyttävää
- Anonyymi
Nii
- Anonyymi
Ei sellajsja testejä tehdä missään. Koko lusiokkatestijuttu oli pelkkää huuhaata ja pilaa.
- Anonyymi
Se on semmoinen testi
- Anonyymi
Kyllä ainaki 90 luvulla oli Lusikkatesti.
- Anonyymi
Kyseessä on urbaani legenda, jolla halutaan pelotella nuorempia ikäluokkia.
https://yle.fi/a/3-9210385 - Anonyymi
Onko täällä lapsia vai aikusia? ainaki lasten jutuilta kuulostaa!!' nukkumaan meno aika ja aamulla ennen kouluun lähtöä my little pony päälle ☺️
- Anonyymi
☺️ Sitten katson viisikkoa youtubesta ja ☺️unelmoin Jemima ROOPERIN valtavista t☺️sseistä.
Pari uimakohtausta
mutta. ☺️toisinkuin Ogginoggen leffassa Jemima ei riisu vaatteitaan☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️
- Anonyymi
Torstaisin on usein lusikkatesti.
- Anonyymi
Kyllä hernekeittoa syödessä testataan lusikkaa.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1384330Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3342169Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik32044Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481871- 1061790
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4561770Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4791604MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar571429Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4761330Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441316