ei vitsi...mä painan 70kg ja oon 150cm pitkä...ei vitsi oon mielestäni laiha mut muut sanoo toisin ei vitsi...
OONX MÄ LÄSKI??!!
11
763
Vastaukset
- Kundi86
Painan samanverran kun sä, ja oon 27,5 senttiä sua pidempi. :D Mut seksi auttaa, se on mukavaa ja jos vielä toimii aktiivisesti. Pelkästään orkusta voi saada n. 500 kcal kulutuksen. Kandee sit malttaa olla myös syömättä kauheesti sen jälkeen, veden juonti aina kannattaa.
- fgfdg
se oli 500kaloria, Ei 500 kilokaloria! eli 0,5 kilokaloria. ja ihminen tarvii muistaakseni energiaa päivässä: mies 1700kcal, nainen 1200kcal. niin ja mä oon tuota muijaa 23 senttiä pitempi, ja painan 59! (mut yllätys, en oo laiha)
- fgfdhfggh
j00 5115 007 705144n!!!!!!!!!!!!!11111
- joo
läski
- juha
selvä läski oot.
- fnjfb
niin no mitä sitte vaikka toi muija läski oliskin??
- Tarzan
fnjfb kirjoitti:
niin no mitä sitte vaikka toi muija läski oliskin??
No mitä sitte??? Kepillä selkään niin et soi. Ei läskejä saa vapaana päästää kadulle pilaamaan meidän parempien ihmisten elämää...
- pyh
Tarzan kirjoitti:
No mitä sitte??? Kepillä selkään niin et soi. Ei läskejä saa vapaana päästää kadulle pilaamaan meidän parempien ihmisten elämää...
niin sut vois viedä saunan taakse ja lopettaa, koska tommonen on aika tyhmää. Tai sit vaihtoehtosesti kepillä selkään kaikkia muitaki "poikkeevia" ja ällöjä ihmisiä, vammaset, anorektikot, teinixit, harvinaisen tyhmät ihmiset(=sinä), vanhukset... Niin että jäljelle jäis vaan kauniit ja nuoret.
- roiku!
om just muodot koko kohdallaan. Siis jops oot kiintee eikä nahkamakkarat
- hana
et oo laiha ja tiedät iteki.
- Fatso
Ite oooon 162 pitkä poikaa já painan surinpirtein noi 95 killoo oon totella laski voe voe. ot kylla sakin aikos lski tyttö!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa732622Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava631702SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän71670Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2631555Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --81528Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue261236Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.251088Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411032RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041012Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?79986