Voiko laivalle varata hyttiä sen mukaan, miten hytin ovi aukeaa?
Hytti laivalla
22
4044
Vastaukset
- ....,,,,
Totta kai. Voit myös varata hytin sen mukaan, miten siellä oleva jääkaappi aukeaa. Samoin vessan ovia on molempikätisiä.
- Kätisyys
Hyvä juttu. Kun on tuo olkapää leikattu, ei toisella kädellä voi tehdä oikein mitään ja silloin oven kätisyydellä on iso merkitys. On aika ikävää, kun ovi aukeaa päin kasvoja.
- rewr f fer
Ainakin VikingLinellä (turussa ja hesassa) voi pyttää ihan tiettyä hyttiä tai sitten tietyltä kannelta...
Tosin ois kiva jos ton hytin vois valita jo varausvaiheessa... mutta menisi kai liian vaikeaksi- todellisuudessa
todellisuus on hieman toinen, aina voit "pyttää", mutta eri asia on toteutuuko toiveesi.
toiveita hytin suhteen on omalla osallakin ollut, toiveet vain ovat toiveita tietokone aikana, käyppä itsekin toteamassa asia paikan päällä käyden! - trg t gregtretreg
todellisuudessa kirjoitti:
todellisuus on hieman toinen, aina voit "pyttää", mutta eri asia on toteutuuko toiveesi.
toiveita hytin suhteen on omalla osallakin ollut, toiveet vain ovat toiveita tietokone aikana, käyppä itsekin toteamassa asia paikan päällä käyden!Tietenkin jos hytti on jo annetut jollekin, niin sitten sitä ei voi saada...
Muista kuitenkin myös se, että kun lähder risteilylle, niin osa hyteistä on tyhjillään, vaikka vapaita paikkoja ei näykään, tämä johtuu siitä että Ruotsistakin tulee risteilyitä
Eli kyllä ne antaa hytin tietyltä kannelta tai vaikka juuri tietyn hytin, jos se on vapaana
Esim Gabriellalla on 9 kannell yksi B2 hytti, pyysin hyttiä 9 kannelta ja sain sen, koska se oli vapaana...
Sitä onnistuuko tuo Siljalla, en osaa sanoa...
Ja tietokone tosiaan itse ehdottaa aina seuraavaa hyttiä, ompa kerran käynt niin että kun olen pyytänyt hyttiä 2001, niin kone olisi muutenkin tarjonnut sitä... sattumaa(ko) - todellisuus
trg t gregtretreg kirjoitti:
Tietenkin jos hytti on jo annetut jollekin, niin sitten sitä ei voi saada...
Muista kuitenkin myös se, että kun lähder risteilylle, niin osa hyteistä on tyhjillään, vaikka vapaita paikkoja ei näykään, tämä johtuu siitä että Ruotsistakin tulee risteilyitä
Eli kyllä ne antaa hytin tietyltä kannelta tai vaikka juuri tietyn hytin, jos se on vapaana
Esim Gabriellalla on 9 kannell yksi B2 hytti, pyysin hyttiä 9 kannelta ja sain sen, koska se oli vapaana...
Sitä onnistuuko tuo Siljalla, en osaa sanoa...
Ja tietokone tosiaan itse ehdottaa aina seuraavaa hyttiä, ompa kerran käynt niin että kun olen pyytänyt hyttiä 2001, niin kone olisi muutenkin tarjonnut sitä... sattumaa(ko)usko mitä uskot, älä kuitenkaan kuvittele omiasi jos omaa kokemusta todellisuudesta.
ps. tietenkin tietokoneen avulla tiedetään jakaa vapaat hytit myyntiin,
luulitko sitä sen ihmeellisemmäksikin jutuksi ... - Turum Poik
todellisuus kirjoitti:
usko mitä uskot, älä kuitenkaan kuvittele omiasi jos omaa kokemusta todellisuudesta.
ps. tietenkin tietokoneen avulla tiedetään jakaa vapaat hytit myyntiin,
luulitko sitä sen ihmeellisemmäksikin jutuksi ...Kai tietokone oletuksena jakaa hytit "järjestyksessä"...
Ja kerro ihmeessä sen virkailijan NIMI joka ei suostu antamaan pyydettyä hyttiä...
hyttikortin/matkalipun vasemmassa alakulmassa lukee se nimi, etunimen ja sukunimen kolme ekaa kirjainta - todellisuus
Turum Poik kirjoitti:
Kai tietokone oletuksena jakaa hytit "järjestyksessä"...
Ja kerro ihmeessä sen virkailijan NIMI joka ei suostu antamaan pyydettyä hyttiä...
hyttikortin/matkalipun vasemmassa alakulmassa lukee se nimi, etunimen ja sukunimen kolme ekaa kirjaintaehkäpä mulle riittää että tiedän asian laidan miten se on enkä kuvittele omiani kokemusteni perusteella.
tietokone jakaa hytit hyttiluokittain sen mukaan mitä on vapaana,
tietokone ei siis oleta mitään
se läpyskä on muuten matkakortti nimeltään, koska matkan voi tehdä liputtomanakin, tutustupa hyvä tietää sivuilta lisää, niin tiedät mitä muuta tietoa matkakortista löytyy (mm. merkintä mahd. aamiaisesta)
sitten siellä ala reunassa on myös varausnumero.
kyllä mie olen siihen läpyskään tutustunut moneen kertaan, eikä silti voi kuin toivoa määrättyä hyttiä ja on eri asia toteutuuko toive! - Sanotaan näin wettä
todellisuus kirjoitti:
ehkäpä mulle riittää että tiedän asian laidan miten se on enkä kuvittele omiani kokemusteni perusteella.
tietokone jakaa hytit hyttiluokittain sen mukaan mitä on vapaana,
tietokone ei siis oleta mitään
se läpyskä on muuten matkakortti nimeltään, koska matkan voi tehdä liputtomanakin, tutustupa hyvä tietää sivuilta lisää, niin tiedät mitä muuta tietoa matkakortista löytyy (mm. merkintä mahd. aamiaisesta)
sitten siellä ala reunassa on myös varausnumero.
kyllä mie olen siihen läpyskään tutustunut moneen kertaan, eikä silti voi kuin toivoa määrättyä hyttiä ja on eri asia toteutuuko toive!Sanotaan näin wettä toive toteutuu jos se on toteutettavissa...
Tosiaan kerran en saanut 2001 hyttiä, koska A se oli annettu aijemmin jollekin (olin viimehetkellä lähtöselvityksessä) B siinä oli ruotsista tullut risteilymatkustaja...
Itsekin ihmettelin miten tuo Gabriellan 9 kannen B2 hytti (ainut tolla kannella) oli vapaana... kai se sitten annetaan vimppana jos ei sitä pyydä
- 7+8
Jos menee ajoissa lähtöselvitykseen, niin virkailija pystyy vaikuttamaan vielä hytin sijaintiin. Mutta tuntia ennen laivan lähtöä voi olla jo aivan liian myöhäistä ryhtyä esittämään erityistoiveita.
- todelisuudessa
vaikka menet lähtöselvitykseen heti sen auetessa,
voit esittää toiveen hytin sijainnista,
todellisuudessa on täysin toinen asia huomioidaanko tuo toiveesi.
ninim. testattu on! - Turum Poik
Tietenkin jos hytti on vapaana, saat sen jos vain pyydät...
Mutta vaikka menisi kuinka ajoissa, ei sitä hyttiä itselle saa, jos siellä on jo ruotsista tullut risteilymatkustaja....
Jaa, vai että tuntia ennen... Turussa nääs pääsee laivaan noin 15 min ennen sen lähtöä, ja hyvä aika olla satmassa on noin 30-40 min ennen lähtöä...
Itse olen ollut amorellalla ehkäpä noin 11 kertaa tänävuonna, hyttitoiveet on olleet aina:
B2 Hytti kannelta 9 (siellä niitä on jonkun veran)
B4 hytti kannelta 7 (siellä on laivan peräosassa 20 hytin "siipi" B4 hyttejä)
C4 hytti, hytti 2001...
Aiostaan keran on käynyt niin ettei toivetta ole voitu toteuttaa tuon 2001 hytin suhteen, mutta silloin olin paikalla ihan viimehetkellä, joten sain lähimmän hytin siitä, 2007
Ja Gracella oli 2 hengen sisähytti pari päivää sitten, ja senkin sai 9 kannelle kun vain pyysy.
Samaten Gabriellan B2 hytin sai 9 kannelle kun vain pyysi, vaikka siellä on kuulema vain yksi B2 hytti, joka sattui olemaan vapaana - tietoa:
Turum Poik kirjoitti:
Tietenkin jos hytti on vapaana, saat sen jos vain pyydät...
Mutta vaikka menisi kuinka ajoissa, ei sitä hyttiä itselle saa, jos siellä on jo ruotsista tullut risteilymatkustaja....
Jaa, vai että tuntia ennen... Turussa nääs pääsee laivaan noin 15 min ennen sen lähtöä, ja hyvä aika olla satmassa on noin 30-40 min ennen lähtöä...
Itse olen ollut amorellalla ehkäpä noin 11 kertaa tänävuonna, hyttitoiveet on olleet aina:
B2 Hytti kannelta 9 (siellä niitä on jonkun veran)
B4 hytti kannelta 7 (siellä on laivan peräosassa 20 hytin "siipi" B4 hyttejä)
C4 hytti, hytti 2001...
Aiostaan keran on käynyt niin ettei toivetta ole voitu toteuttaa tuon 2001 hytin suhteen, mutta silloin olin paikalla ihan viimehetkellä, joten sain lähimmän hytin siitä, 2007
Ja Gracella oli 2 hengen sisähytti pari päivää sitten, ja senkin sai 9 kannelle kun vain pyysy.
Samaten Gabriellan B2 hytin sai 9 kannelle kun vain pyysi, vaikka siellä on kuulema vain yksi B2 hytti, joka sattui olemaan vapaana"Itse olen ollut amorellalla ehkäpä noin 11 kertaa tänävuonna,"
aiemman kertomasi mukaan olet ollut jo yli 20 kertaa
"B2 Hytti kannelta 9 (siellä niitä on jonkun veran"
Amorellalla vain ei ole yhtäkään B2 hyttiä tarjolla, isabellalla tosin oli autokannesta hyttiosastoiksi (5 kansi) korjatulla osastolla B2 hyttejä! - Turum Poik
tietoa: kirjoitti:
"Itse olen ollut amorellalla ehkäpä noin 11 kertaa tänävuonna,"
aiemman kertomasi mukaan olet ollut jo yli 20 kertaa
"B2 Hytti kannelta 9 (siellä niitä on jonkun veran"
Amorellalla vain ei ole yhtäkään B2 hyttiä tarjolla, isabellalla tosin oli autokannesta hyttiosastoiksi (5 kansi) korjatulla osastolla B2 hyttejä!noin 22 kertaa laivalla 11 kertaa amorellalla...
Mitä tästä voimme päätellä...
Sen että noin puolet matkoista olen tehnyt muulla laivalla kuin Amorellalla, eli. Gracella, Baltic Princesillä, Galaxylla, Isabellalla (kyllä se oli vielä tänävuonna liikenteessä) ja Gabriellalla
Ja netin mukaan Amorellalla on B2 hyttejä kansilla 5, 6 ja 7
Ja normaaleille ihmisille hytit on C=hytti autokannen alla A=Hytti autokannen päällä, ikkuna merelle B=hytti autokannen päällä, ei ikkunaa, Q=hytti autokannen alla, ei omaa vessaa
Ja hytin perässä oleva numero kertoo kuinka monelle se on.
Eli esim B2=autokannen päällä oleva ikkunaton hytti, jossa paikat kahdelle...
Tosiaan Gabriellalla on 9. kannella vain yksi B2 hytti, koska muut hytit ovat niitä ikkunattomia luxus hyttejä siinä sisäkäytävillä (nyt kyllä suutut tosta sanasta ikkunaton luxus, hesalaisilla on varmana oma nimi noille(kin) hyteille) - tietoa:
Turum Poik kirjoitti:
noin 22 kertaa laivalla 11 kertaa amorellalla...
Sen että noin puolet matkoista olen tehnyt muulla laivalla kuin Amorellalla, eli. Gracella, Baltic Princesillä, Galaxylla, Isabellalla (kyllä se oli vielä tänävuonna liikenteessä) ja Gabriellalla
Ja normaaleille ihmisille hytit on C=hytti autokannen alla A=Hytti autokannen päällä, ikkuna merelle B=hytti autokannen päällä, ei ikkunaa, Q=hytti autokannen alla, ei omaa vessaa
Tosiaan Gabriellalla on 9. kannella vain yksi B2 hytti, koska muut hytit ovat niitä ikkunattomia luxus hyttejä siinä sisäkäytävillä (nyt kyllä suutut tosta sanasta ikkunaton luxus, hesalaisilla on varmana oma nimi noille(kin) hyteille)viking linen sivujen mukaan amorellalla ei ole B2 hyttiluokkaa,
voit tarkistaa en tästä linkistä:
http://www.vikingline.fi/fi/suomi/merella/hytit/ms-amorella/
"Ja netin mukaan Amorellalla on B2 hyttejä kansilla 5, 6 ja 7"
jos tarkoitat pikkolohyttiä B2P jossa on vuoteet päällekkäin, sellainen löytyy amorellaltakin. B2 hyteissä kun taas vuoteet ovat alavuoteita molemmat.
Mutta B2 hyttiä ei ole tarjolla amorellalla kuten vikingin sivuilla on selvitetty .
opettele poikaseni sisälukutaito ennen kuin alat päästelämään ankkoja suustasi - B2 hyteistä
Turum Poik kirjoitti:
Tosiaan Gabriellalla on 9. kannella vain yksi B2 hytti, koska muut hytit ovat niitä ikkunattomia luxus hyttejä siinä sisäkäytävillä (nyt kyllä suutut tosta sanasta ikkunaton luxus, hesalaisilla on varmana oma nimi noille(kin) hyteille)Tuossa on kuvaa mikä on hyttiluokka B2 viking linellä, hyttiluokka löytyy mm. viking cinderellalta, vuoteet ovat alavuoteita kuten kuvasta voi havaita
- linkki B2hyttiin
B2 hyteistä kirjoitti:
Tuossa on kuvaa mikä on hyttiluokka B2 viking linellä, hyttiluokka löytyy mm. viking cinderellalta, vuoteet ovat alavuoteita kuten kuvasta voi havaita
http://www.vikingline.fi/fi/suomi/merella/hytit/ms-cinderella/
(unohtu yllä) - Gabriellasta:
Turum Poik kirjoitti:
Tosiaan Gabriellalla on 9. kannella vain yksi B2 hytti, koska muut hytit ovat niitä ikkunattomia luxus hyttejä siinä sisäkäytävillä (nyt kyllä suutut tosta sanasta ikkunaton luxus, hesalaisilla on varmana oma nimi noille(kin) hyteille)vikingin sivujen mukaan gabriellalla ei ole tarjolla B2 hyttiluokkaa,
tarkistahan tästä:
http://www.vikingline.fi/fi/suomi/merella/hytit/ms-gabriella/
B2X ja B2 ovat eri hintaluokan hyttejä, eri kategorian hyttejä kaiken lisäksi! - refr er fre fe e
tietoa: kirjoitti:
viking linen sivujen mukaan amorellalla ei ole B2 hyttiluokkaa,
voit tarkistaa en tästä linkistä:
http://www.vikingline.fi/fi/suomi/merella/hytit/ms-amorella/
"Ja netin mukaan Amorellalla on B2 hyttejä kansilla 5, 6 ja 7"
jos tarkoitat pikkolohyttiä B2P jossa on vuoteet päällekkäin, sellainen löytyy amorellaltakin. B2 hyteissä kun taas vuoteet ovat alavuoteita molemmat.
Mutta B2 hyttiä ei ole tarjolla amorellalla kuten vikingin sivuilla on selvitetty .
opettele poikaseni sisälukutaito ennen kuin alat päästelämään ankkoja suustasiOn on Amorella B (hytti joka on autokannen päällä missä ei ole ikkunoita) 2 (hytti jossa makuupaikat kahdelle) hyttejä, eli kahden hengen B-hyttejä.... edelleen turkulaisille hyttiluokat on ABCQ sviitti luxus... hesalaisille on sitten turisti, turisti 2, sisä, ulkohytti yms...
- Tietoa:
refr er fre fe e kirjoitti:
On on Amorella B (hytti joka on autokannen päällä missä ei ole ikkunoita) 2 (hytti jossa makuupaikat kahdelle) hyttejä, eli kahden hengen B-hyttejä.... edelleen turkulaisille hyttiluokat on ABCQ sviitti luxus... hesalaisille on sitten turisti, turisti 2, sisä, ulkohytti yms...
Kun on vähän korvien välissä mitä jakaa on halvat huvit, vain laajakaistan kk-maksut (joissain paikoissa tosin se sisältyy asunnon kk-maksuun ...)
- Tr P
Varausvaiheessa et voi valita hyttiä, voit valita vain hyttiluokan.
Kun lunastat sitä "hyttikorttia" voit (ainakin vikinglienllä) pyytää hyttiä tietyltä kannelta, tai sitten tiettyä hyttiä ja saat sen jos se on vapaana.
Kaipa tuossa on jotain mietitty että nettivaruksissa ei pääse itse valitsemaan "hyttikartasta" vapaata hyttiä... menisi kai liian monimutkikkaaksi, jotkut kun kuulema varaa matkan jopa kuukauden ennen lähtöä - Anonyymi
Varaat hytin sen mukaan kuin se varausohjelmassa on. Siellä ne valittavat kohdat ovat. Jopa uuvatin pitäisi tuo tietää.
Mutta uuvattihan onkin pitkän linjan häirikkö.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 417014
- 323948
- 463367
- 402959
- 172736
- 372238
- 162196
- 412153
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472107- 402068