Onko kellään kokemuksia Ticmate.comin kautta ostetuista lipuista? Onko tämä turvallinen tapa ostaa sisäänpääsylippuja esimerkiksi New Yorkin nähtävyyksiin ja Broadwayhin?
Tuli ostettua liput http://www.newyorkmusikaalit.fi/ sivuston kautta, mutten olekaan varma oliko tämä niin hyvä idea... Rahoja lipuista ei saa enää takaisin (tämä mainittiin jo ostovaiheessa), mutta suurempi pettymys olisi mennä New Yorkiin ja todeta siellä, ettei lippuja oikeasti ole ja show jää näkemättä.
Yritin googletella englanniksikin aiheesta, mutten vaan löytänyt mitään... Olisi kiva kuulla, jos joku olisi tätä kautta ostanut liput ja miten sen kanssa sitten meni.
Kokemuksia Ticmate.comista
7
4375
Vastaukset
Toimiko Ticmate? Oliko teillä hyvät paikat? Mitä musikaalia olitte katsomassa?
- normi5
Musikaali olisi ensi lauantaina edessä. Kyseessä on Chicago Ambassador Teatterissa. Ilmoittelen tänne sen jälkeen sainko ylipäätänsä lippuja tuolla varausnumerolla...
- Normi5
Ihan luotettavaksi sivustoksi paljastui. Menin Ambassador teatterin luukulta vaan hakemaan liput ja ilman mitään ongelmia kaikki meni. Oli muuten hyvä show! :)
- MattiSuomi
Meilläkin "LUOTETTAVA", oli myyty Ticmatelta samoille paikoille liput jalkapallo otteluun, Real Madrid 5.3.2016. Eikä muuten vastaa takaisin, jos epäselvyyttä.
Siellä sitten seistiin lapsen kanssa. Sivustolla huvittavasti VAIN "tyytyväisten asiakkaiden"-kommenttia.
- kikkarainen
olen yrittänyt ostaa 2 pv lippuja Ticmatelta, ei tunnu maksu kohta kuin pyörivän, vaihdettu kaikki selaimet muuksi, ei auta...emme saa maksettua....syyskuulle ottaisimme 3 lippiua...apuava, ja puhelin ja emaili eivät vastaa...paskaa sanon minä!
- Petetty
Minä ainakin tunnen tulleeni petetyksi, ostin liput eiffelin huipulle. Kaksi aikuista ja lapsi, liput maskoivat 54.10*2 ja 43 lapsi yht 151,20. Menimme osoitteessen sovitusti hakemaan lippuja ja saatiin kolme 16 euron lippua joilla pääsi vain kakkoskerrokseen.Olen aikaisemmin varannut muuta kautta liput eiffelin huipulle, ja ne ovat maksaneet alle tuon nyt maksamani. Virkailija luukulla sanoi, ettei hän mahda sille mitään, vaan täytyy reklamoida suoraan Ticmatea.
- Naatti
Ostin musikaaliliput Lontoossa menevään Tina Turner musikaalin. Lunastimme liput luukulla hyvissä ajoin ja kaikki sujui hyvin. Samoilla kulmilla on paljon teattereita, joten jos aiot syödä ennen teatteria kannatta varata pöytä. Ravintolat hyvin täynnä .
Suosittelen ehdottomasti loistavaa Tina Turner musikaalia.
Ostin myös liput Madame Tussaud museoon. Lontoossa oli valtavat jonot. Myös me joilla liput odottivat lunastusta museon luukulla , olisimme joutuneet jonottamaan kaksi tuntia sinä päivänä . Emme jääneet jonoon,vaan pettyneinä lähdimme muualle. Tuntui järjettömältä jonottaa maksettuja lippuja,kun ohi kulkivat ne joilla oli liput kädessä. Liput pitäisi saada suoraan tulostettua netistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501489
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15583ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402