Onko kokemuksia Vaasan kaupungin hammashoidosta?
Henkilökunnassa ei ole mitään valittamista, hoitavat hommansa kiitettävästi.
Mutta - hoitoon pääsyä joudut odottamaan kuukausikaupalla, yli puoli vuotta.
Saat sitten ajan monen kuukauden päähän, mutta jos jostakin - ei turhasta - syystä et pääsekään vastaanotolle etkä muista peruuttaa, niin 'unohduslasku' tulee kyllä vauhdilla, siinä ei kulu sitä yli puolta vuotta.
Hammashoidon hoitojonot on saatava lyhyemmiksi!
Hammashoitotilanne Vaasassa
10
2331
Vastaukset
- sikapässi.
No ei ole paljoa ollut hoito sitten tarpeen jos ei aikaa edes muista eikä sitä peruuta.
Turhaan varaat ajan jonka joka muu voisi käyttää ja turhaan venytät sitä jonoa hoitoon.- syitä monenlaisia
Monenlaisia syitä unohtamiseen voi todella olla, kaikki ei mene niinkuin joskus luulee. Voi tulla vähemmän mukaviakin asioita vastaan, niin että älä sinä viisastele ja esitä parempaa kuin olet.
- tottaper..
Jos olet suomenkieinen, saat jonottaa!
Värjää naamas tai puhu rootsi, saat pikapikaa ajan! Koskee myös muita lääkäriaikoja. TOSI ON!- Kaikkillesama
Ei pidä paikkansa.. mä oon ruotsinkielinen ja nyt on vuosi siitä kun mä tilasin ensimmäisen ajan.. sain odottaa melkein 7kk.. mulla oli 3 reikää joka se korjas vasta viikko sitten.. sain odottaa 4kk ja korjas vain kaks.. seuraava aika vasta kesäkuussa.. kiva tää.
- lostboy_
Kaikkillesama kirjoitti:
Ei pidä paikkansa.. mä oon ruotsinkielinen ja nyt on vuosi siitä kun mä tilasin ensimmäisen ajan.. sain odottaa melkein 7kk.. mulla oli 3 reikää joka se korjas vasta viikko sitten.. sain odottaa 4kk ja korjas vain kaks.. seuraava aika vasta kesäkuussa.. kiva tää.
ehkä olet vain eksynyt
- Ajan Hammas
Käykää yksityisellä, ajan saa varsin pikaisesti ja hoito paljon parempaa!
- oona9
Hammashoito vaasassa on hyvää, mutta jonot tosi pitkät. Puolenvuoden ajankin joutuu jonottamaan. Jokaisella aikuisella ihmisellä on luonnollisesti vastuu merkata aikansa ylös ja perua esteen tullessa, siitä on turha syytellä muita. Juttelin yhdellä käynnillä hoitohenkilökunnan kanssa tästä jonojen pituudesta ja ymmärsin, että syy jonojen pituuksiin ei ole siinä, ettäkö ei olisi hammaslääkäreitä vaan siinä, että KAUPUNKI SÄÄSTÄÄ ja ei suostu tekemään VAKISUHTEITA hammaslääkäreille, jolloin ne häipyvät muualle. Hammaslääkäri sanoi myös, että he harkitsevat lakkoa asian suhteen, eli syypäänä asian laitaan on säästämiset. Näin mulle ainakin kerrottiin. Virkoja tulisi perustaa lisää siis...ei kukaan sijaisuuden takia hammashoitoalalla Vaasaan muuta, kun heitä tarvitaan muuallakin. Lisähaasteena on, että hammaslääkärin tulisi osata myös ruotsia, jolloin hakijat vähenee. Työvoimaa kuitenkin olisi, muttei se jää virkojen puuttumisen vuoksi.
- hampaat helvetistä!!
Juu juurihoidot venyy vaasas yli vuoden mittasiks!!siinä ajassa saa sitte hypätä päivystykses 3-4 kertaa ku väliaikaset paikat putoilee pois ja hammas tulehtuu uudelleen!!kyllä vituttaa tällänen touhu!!ja en mee yksityiselle yhden hampaan juurihoito maksaa 500-1000 euroa!!
- mäikky mätihammas
Pitkät on jonot. Mädän maku suussa saa sinnitellä jos ei oo fyrkwisteriä mennä yksityiselle.
- vaasa on perseestä
Joo vaasassa tuntuu olevan kaikki asiat rempallaan nykyään!!!perusterveyshuoltoon kuulava hammaslääkäri palveluiden jonot jumalauta yli 6kk!!odottele siinä sitten jos tosiaan reikiä hampaissa useampia ja juurihoitoakin tarvittis niin ei vaan onnistu vaasassa hampaiden korjaaminen sitten millään!!Lisää hammaslääkäreitä vaasaan heti!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881587
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151471- 981390
- 1191285
- 691260
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n258987- 69971
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18935- 37917