Jonon ohi huvipuistossa ?

Ei jaksa jonottaa

Olen menossa Orolandoon Disney Worldiin ja Úniversal Studioille yms puistoihin viikon päästä.
Kannattaako niissä ostaa toi lippu jolla pääsee normaalin jonon ohi ?

Joskus kävin yhdessä elämäspuistossa jossa myytiin lipuja joilla pääsi jonon ohi mutta se ei paljon auttanut kun se express jono oli lähes yhtä pitkä kuin normaali jono. Sillon olis kannattanut jäädä kotiin kokonaan. Express jonoissa jonoettiin ikuisuus ja normaalit jonot eivät liikkuneet lähes ollenkaan.
Tuosta käynnistä on kyllä tosi kauan, about 15 vuotta.

Miten Orlandon elämyspuistoissa noi liput nykyään toimivat ?

6

290

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Usa ja muut

Laitteisiin menee yleensä muutama ihminen / istuinrivi. Parit ja kaverukset haluavat yleensä rinnaikkain istumaan, joten usein jäisi rivistä 1 paikka vapaaksi. Tätä varten on monessa laitteessa jonot "yksinäisille", joita poimitaan heidän omista jonoista näihin tyhjiksi jääviin paikkoihin. Tää on ihan totta, vaikka erikoiselta vaikuttaa. Palvelee kuitenkin hyvin sekä pareittain meneviä, että koko porukkaa.
      En enää muista, mitä niissä jonoissa oli nimenä. Näissäkin jonoissa saattaa joskus joutua muutaman minuutin jonotella.

• Usa ja muut

Many rides in different theme parks have "single rider" lines. Universal Studios has this on almost all their popular rides.

They try to fill up each ride as full as they can, and often have a single seat left in each row on the rides. So single riders can use the special line and cut a good 3/4 of the time off a ride.

• 11+13

Joo noi single ride jonot ihan tuttuja ennestään ja varsin yleisiä huvipuistoissa.
        Olen matkassa kaverin kanssa ja haluamme samaan aikaan laitteisiin ja tarkoitin sellaisia lippuja joita myydään joilla pääsee jonon ohi. Tiedän sellaisia olevan.
        En kuitenkaan tiedä että joutuuko niilläkin lipuilla loppujen lopuksi jonottamaan toiseen jonoon koska niin monella on se sama lippu.

• cali1
        11+13 kirjoitti:

Joo noi single ride jonot ihan tuttuja ennestään ja varsin yleisiä huvipuistoissa.
        Olen matkassa kaverin kanssa ja haluamme samaan aikaan laitteisiin ja tarkoitin sellaisia lippuja joita myydään joilla pääsee jonon ohi. Tiedän sellaisia olevan.
        En kuitenkaan tiedä että joutuuko niilläkin lipuilla loppujen lopuksi jonottamaan toiseen jonoon koska niin monella on se sama lippu.

Ainakin Kalifornian universal studiosilla toimi tosi hyvin tuo front of line passi.! Joka laitteeseen pääsi aika suoraa ilman jonotuksia!

• comment
        cali1 kirjoitti:

Ainakin Kalifornian universal studiosilla toimi tosi hyvin tuo front of line passi.! Joka laitteeseen pääsi aika suoraa ilman jonotuksia!

Kiitos vastaukesta :)

• riippuu puistosta

Riippuu varmaan puistosta ja matkustusajasta. Paikallisina loma-aikoina varmasti myös Express jonot pitkiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      44
      2968
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      23
      2874
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      46
      2683
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      55
      2542
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2448
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      46
      2418
    7. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      2128
    8. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2121
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2028
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2022
    Aihe