Subaru XV

Rotuari...

Miksi ostaa joku VW Golf kun samalla rahalla saa Subarun XV mallin joka on aito Japanissa valmistettu auto.Täh!

12

175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varmasti1

Subaru on suomalaiselle liian jännittävän näköinen. Tuulipukukansa tarvitsee autokseen VW:n, se on tylsä ja kuulemma kojelaudan muovit ovat laadukkaat. Tosin, jos lehdissä lukisi, että Dacian sisustuksen laatuvaikutelma on erinomainen, suomalaisen mielestä asia olisi näin.

• Seuraavaksikin Golf

Eivät Golf ja Subaru XV kilpaile keskenään samoista sieluista. Jälkimmäisen kanssa samaa viiteryhmää olisi VW:lta lähinnä Tiguan ja muista merkeistä vaikkapa Nissan Qashqai, Škoda Yet, Toyota RAV tai Honda CR-V.

Noiden lelumaastureiden ja crossovereiden erityisominaisuuksille ei minulla ole mitään käyttöä, joten minun rahallani Golf on itsestään selvästi oikeampi valinta. Halpahan se ei ole, mutta koen saavani siinä silti rahalleni kelpo vastineen.

Kukin tekee valintansa omista lähtökohdistaan eikä minulla ole aihetta mitenkään arvostella toisten valintoja. Kukin tulkoon omallaan autuaaksi.

• korj.

Yet → Yeti

• Rotuari...

Näistä mainitsemastasi autoista ei kuulu yksikään samaan segmenttiin Subaru XV:n kanssa.
        Nissan ja Skoda menee alemmas ja RAV ja CR-V ylemmäs.
        XV kuuluu tavallaan aivan omaan ryhmään.

• Eero.
        Rotuari... kirjoitti:

Näistä mainitsemastasi autoista ei kuulu yksikään samaan segmenttiin Subaru XV:n kanssa.
        Nissan ja Skoda menee alemmas ja RAV ja CR-V ylemmäs.
        XV kuuluu tavallaan aivan omaan ryhmään.

Älä viitsi hopöttää tyhjää Subaru XV on hieno auto. Paljon hienompi kuin yksikään Volkkari.

• ffffffffffffffffffff
        Eero. kirjoitti:

Älä viitsi hopöttää tyhjää Subaru XV on hieno auto. Paljon hienompi kuin yksikään Volkkari.

Oikeus on sinullakin tuohon mielipiteeseen, mutta etpä juurikaan autoista mitään tiedäkkään, kun tuollaista väität.

• Varvashiki

Käväseppäs Subarun foorumilla ja katsele mitä vikoja siellä moottoreista löytyy.
      Täysiä POMMEJA.

• everybody knows

Hah pommit löytyy vw puolelta.

• Wolofsburkki

Kyllä itselleni kävi pommi kun ostin golffin, koko ajan pajalla. Uskomaton sontaloota, vei kaiken ylimääräsen rahan, piti vaihtaa jo ennen kuin oli ajettu 50 kilsaa. Ei mitään vastinetta odotuksille. Tsi kaksoisahdettu kone oli katastrofi, sai palkinnon vuoden moottori, ei kyllä kestä juuri pidempään.

• Jäävaurio.

19500€ sillä hinnalla et subarua saa.

• Alta kahenkympinromu

Laatua ei saa halvimmalla, wag pommit on halpoja.

• T Ä HHHHH!!!!!!!!!!!

Miksi auton pitää olla aito japanilainen T Ä H !!!!!!!!!!!!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      26
      5183
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      12
      3775
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3177
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      48
      2746
    5. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1308
    6. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      283
      1275
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      59
      1165
    8. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1129
    9. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      396
      1112
    10. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      208
      1039
    Aihe