kannattaa muurauttaa uuni kunnon muurarilla(kallis). meillä oli leivinuunin muuraukses amk lopputyönjäbä ja viikon muuras,emäntä kyllä tykkäs kyllä työnlaadusta ja sen ripeydestä vaikka mun mielest viikos ois jo moni muurannu 4 uunia? ei se lorvinu kuulema ku emäntä oli himas koko ajan mut alottelija ei oo ammattilainen. vieläkin vaimo vetistelee illal kun tulet sytytän uuniin,niin hyvä uuni seon.
muurasi uunin ja vaimo tykkäs
5
238
Vastaukset
- lämpöäriittää.
"emäntä kyllä tykkäs kyllä työnlaadusta"
"ei se lorvinu kuulema ku emäntä oli himas koko ajan"
"vieläkin vaimo vetistelee illal kun tulet sytytän uuniin"
Tulee mieleen että mitähän muuta sielä tehtiin, tuntuu olevan niin paljon tunnetta sitoutunut tuohon takkaan. No, ei siitä tarvi suuttua jos kerran takka on rakkaudella tehty ja toimii hyvin.- martti50v
ei jumaliste nyt mä hokasin mitä siel tapahtu!
- keisari1
martti50v kirjoitti:
ei jumaliste nyt mä hokasin mitä siel tapahtu!
voi martti martti nyt vasta hokasit muurarit osaa kyllä pitää naisista huolta ja myyjät on oikein mestareita
- Uunimestari 3
On alasta yli 40 vuoden kokemus. Haluaisin vaan nähdä sellasen tekijämiehen joka muuraa 4 uunia viikossa
- toteaja
No kyllä"UUNIMESTARI" ainakin neljä uunia viikossa LIIMAA.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39897
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54812Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764