Hotelli Moskova vai Sokos-hotelli

matkaan

Olen lähdössä mieheni ja 8kk vauvan kanssa Pietariin. Onko hotelleila väliä, majoittaudummeko Hotelli Moskovaan vai Sokos-hotelliin? Onko kokemuksia?

13

1084

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • spb1

Hotelleiden tasossa ei ole suurtakaan eroa, mikäli haluaa asua lähellä keskustaa niin silloin Moskova, alla metroasema Al.Nevskogo. Olympic Garden ja Palace Pridge myös varteenotettavia vaihtoehtoja. Itse ennen Pietariin asettautumista, läpikulkiessa asuin Moskova hotellissa ja ei moitteen sijaa.

• matkaan

Kiitos, ehkäpä menemme siis hotelli Moskovaan. :)

• pietarilainen

no ei! Sokos hotel on parempi

• Kauppamatkuastaja

No, ehdottomasti Sokos hotelli on parempi, ellei halua Neuvostoajan havinaa

• Wzqg
        Kauppamatkuastaja kirjoitti:

No, ehdottomasti Sokos hotelli on parempi, ellei halua Neuvostoajan havinaa

Sokos hotelli on parempi ettei tule pelko että on ulkomailla, se voi olla vaarallista.

• %()?#

Sokos hotellilta on metroasemalle lähemmäs kilometri kävelyä ja asemalta metrojunalla ydinkeskustaan joku viis kilsaa. Eli jos keskustaan lähtee, niin koko hommaan ei tunti riitä.

• gopbajob

Löytyy myös toinen sokoksen mesta, mantereelta, metrolle muutama minsa Olymppia.

• Pietarin expat

Ei kannata mennä yhteenkään Sokokseen tai Moskovaan. Kannattaa majoittua Nevski Prospektilla Moikan ja Stockmannin välillä. Siellä se elämä kuitenkin on. Nevskiltä muutaman sadan metrin päässä on vallaton määrä majoituslaitoksia kalliista halpoihin.

• 222

Olen varannut Pietarin majoitukset Booking.comin kautta, mutta saman palvelun tarjoavat monet muutkin majoituksenvälittäjät - ja tietysti voi varata huoneen suoraan hotellistakin.

• Ihh

Tosi on,"Pietarin ekspalla" hyvä vinkki.Hotelleja on kaikille lompakoille joka korttelissa.

• itse majoittuisin

Tatjaanan luona...

• peijon

..vauvan kanssa?? Onko oikein lastenhoitaja?

Jos ensin oppisit luetun ymmärtämisen...

• mie vaan

Onko noissa autolle parkkipaikkaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      90
      3265
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3043
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1872
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1842
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      30
      1767
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1701
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1687
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      34
      1379
    9. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1327
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1319
    Aihe