Onko kysytty miljoona kertaa?

Em varmana ole.

Oletko nettiaddikti?
Kuinka vähän tunteja vuorokaudessa jää enää muuhun?
Nukutko täydet vai vajaat unet?

Kumpi ensin aamulla, kahvinkeitin vai tietokone?

Ja koska täällä pitäisi (siis pitäisi) olla moraalia ja häpeää sisältäviä luonteen piirteitä, ÄLÄ VALEHTELE. Tai jätä vastaamatta thänk jöö.

19

97

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Mitä teet tiedolla, mihin tarvitset sitä ?

=DW=

• Em varmana ole.

Teen gradua vanhuksien riippuvuuksista.

• riippuumistäroikkuu
        Em varmana ole. kirjoitti:

Teen gradua vanhuksien riippuvuuksista.

Niinhän me kaikki.

Muuttuuko sama harraste, joka on nuoria kehittävä, vanhan harrastamana riippuvuudeksi?

• huolestuin jo

pitäs varmaan vähentää täällä käyntejä, lehdestä luin jutun jossa oli et vaikuttaa kuin alkoholi netti ihmiseen, jotain oli otsalohkosta..

• Huomasin saman.

Pitää paikkansa. Oli tänään lehdessäkin. Surkastuttaa aivoja.
        Hälyttävintä se on nuorten kohdalla. Mutta tutkimus ei rajoita ikää, loppupelissä.

• vieläkö muuta haluat

aamukahvi, sitten tietokone, luetaan tärkeimmät,
      sitten kotihommia, käsitöitä liikuntareissu uslos, kauppareissu,
      illalla kotiin reissuiltaan kauniit ja rohkeet,
      syödään,
      koneela hetken,
      käsitöitä,
      salatut elämät,
      anteeksi ---- välliin oli noita uutisia uesammankerran päivässä,
      radion kuuntelua melkein taukoamatta, kaikki asiaojelmat pitää kuunella,
      musiikin kuuntelua jonkin verran,
      kaikki hartausohelmat radiosta,
      joitaki puheluita kavereille tai sukulaisille,
      koneella kirjoittelen sitä sun tätä huonoista runoista, tyhjänpäiviseen soopaan asti, josku mitä sylki suuhun tuo,
      joskus asiaaki ,
      en nyt ehi oikeeseen järjestystä panna noita harrastuksia , mutta kaikkia noita kuuluu päivääni,
      niin jatietenki joskus matkustelen sinne sun tänne,,

• Myös riippuvuus.

Tulihan pitkä lista riippuvuuksia :)

Tuo matkustelu pisti silmääni.

Oletko matka-addikti :)

• siitä pula,,,
        Myös riippuvuus. kirjoitti:

Tulihan pitkä lista riippuvuuksia :)

Tuo matkustelu pisti silmääni.

Oletko matka-addikti :)

kyllä,,,,,,,,,, jos rahariittää,

• hihhihhii.....

Suoraan sanottuna, suurin piirtein, minua ei pätkän vertaa kiinnosta kenenkään päivärutiinit.
      Kukin tekee ne tavallaan, jokaisen omalla.
      Päivästä toiseen, netissä tai netin ulkopuolella.
      Nukkuen tai valvoen, kuka mitenkin.

Minussa ei elä pieni eikä suuri vallanhaluinen ruhtinas, jolla on muille määräyksiä.
      Johan sille nauraisi naurismaan aidatkin.

Täällä nyt kukin kertoelee, mitä kertoelee.

• juustokinmakkarata

Tämä onkin iso-iso-aikuisten satukirja väritettynä ja mustavalkoisena. Tämä palsta.

• Mitkä heevetit on täydet tai vajaat unet? ihmisten unentarve vaihtelee melkosesti.

no mä nukun öisin ja juon aamulla kahveeta.

ja tää palsta on tosiaan kuoleva portaali, huoh!

• JOS ET TIENNYT

TÄYSEKSI UNESEKSI KATSOTAAN SEKSI 7 - 8 TUNTIA UNTA KUUPPAAN. vAJAAT ON SEN ALLE.

ON SE ON YKSILÖLLISTÄ MUTTA PUHUNKIN NORMAALEISTA NUKKUJISTA EN POIKKEAVISTA.

• JOS ET TIENNYT kirjoitti:

TÄYSEKSI UNESEKSI KATSOTAAN SEKSI 7 - 8 TUNTIA UNTA KUUPPAAN. vAJAAT ON SEN ALLE.

ON SE ON YKSILÖLLISTÄ MUTTA PUHUNKIN NORMAALEISTA NUKKUJISTA EN POIKKEAVISTA.

Mulla ei vielä oo toi 60vee ihan täys, mut että seksiä 7-8 tuntia?

Ei enää jaksa ei :D

• pitkälti yli 60v

Ei netti niin tärkeä ole. Avaan sen pari-kolme kertaa päivässä, jos ei ole muuta tärkeämpää.
      Netissä luen lehtiä, käyn täälläkin ja muutamalla muulla keskustelupalstalla, enimmäkseen vain luen.
      Ei ole mitään päivärutiineja, teen mitä haluan, nyt kun viimeinkin saan olla vapaa kaikista kahleista. En ota edes nettiä hallitsemaan elämääni.

• -silloin tällöin-

Netti saattaa olla auki päivällä, mutten käy muuta kuin katsomassa sähköpostit tai etsin muuta tietoa netistä, joskus keskustelen kun aikaa ja kiinnostusta sattuu olemaan. Ulos lähtiessäni laitan netin kiinni ja ehkä avaan joskus illalla, en aina silloinkaan.

Kotityöt ja käsityöt vievät suurimman osan ajastani silloin kun ei kyläilyä tai kauppa-asioita ole hoidettavina. Televisiostakin katson vain Emerdalen silloin kun muistan tai uutiset.

• saahan sitä kysyä ;D

Yhtä monta kertaa olen vastannut, mitä hitun kyselypalsta tästa on tullut, ja aloittaja kertoo itse mitä muilta aloittaa kyselee. Näinhän ei ole, ja moukkamaisesti vielä huutaa aloituksessaan...sairautta on myös uteliaisuus.

Vastaan ; Canada

• Nono...olen nukkunut koko ikäni aika huonosti pätkissä..mutta nukkunut kuitenkin tarpeeksi. Johtuuko/johtunutko se netissä pyörimisestä hmhm.....no ainakin on jossain pyöritty vuodesta -53....
      Miks` valehtelisin...thaksjuuuuu......
      Lähden yhteen addiktioooooni....salille pukerteleeeen...

• Lusmuiluaddikti

Vastaan vakavasti, kuten asiaan kuuluu. Nukun öisin 7-9 tuntia, herään 6-9 välillä ja juon joka aamu muutaman kupin pikaespressoa heti herättyäni. Tiekkarin avaan yleensä aikaisintaan 10 maissa, mutta usein vasta iltapäivällä tai illalla.

Käyn 2-6 päivänä viikossa netissä. Aikaa voi kulua vain 1/2 tuntia, mutta myös paljon kauemmin. Kun tiekkarin ääreen istahtaa, niin kannattaa olla varuillaan, ettei persus kasva kiinni tuoliin. Helposti vierähtää vaikka monta tuntia passiivisesti palstaa selaten ja jotain sanottavaa väkisin keksien. Näin minulle on vaarassa käydä silloin, kun pitäisi tehdä jotain muuta ja vähän vastenmielistä esimerkiksi siivota, kuten just nyt. Tää palsta on niin helppo vaihtoehto.

Yleensä sammutan koneen, kun olen hoitanut tarpeelliset asiat, kuten laskut, sähköpostin, sään yms. ja silmäillyt keskustelupalstat. Ei tule niin herkästi palattua palstalle lorvimaan, kun kone on kiinni. Toisinaan pidän konetta auki, kun puuhailen jotain sellaista, mistä ei ole tarvetta karata laiskottelemaan. Pidän pienen paussin hommista ja katson, onko palstalle tullut mitään mielenkiintoista ja jatkan taas puuhiani. TV:tä katsellessa tulee joskus selattua nettiä kännykän kautta, esimerkiksi toimintaleffojen kyllästyttävien rytinäjaksojen aikana.

Ei hitsi, nyt täytyy lähteä vessaa siivoamaan. Piti eilen siivota, mutta lähdin vaan kylille huitelemaan. Vai lähtisinkö sittenkin kylille ja jättäisin siivoukset huomiseen tai loppuviikkoon tai ens syksyyn. Oikeestaan mun pitäis kyllä hoitaa vielä tällä viikolla yks asia kylillä. Se on moro.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      29
      2875
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      117
      1170
    3. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      941
    4. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      6
      907
    5. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      66
      895
    6. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      867
    7. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      65
      824
    8. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      37
      820
    9. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      143
      770
    10. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      75
      754
    Aihe