Kahvinmyyjä - Zinzino

putkenpäässävaloa

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013012916599424_uu.shtml

"ihmisiä on houkuteltu mukaan toimintaan. He ovat allekirjoittaneet paperin ilman, että ovat olleet selvillä siitä, mihin sitoutuvat, Kilpailu- ja kuluttajaviraston viestintäpäällikkö Laura Salmi kertoo. Monen kohdalla tarkemmat ehdot olivat selvinneet vasta sopimuksen allekirjoittamisen jälkeen, minkä jälkeen toiminnasta on haluttu eroon. Yllätyksenä on tullut myös se, että laitteita pitäisi alkaa myymään itse."

Tämä yritys mainosti ainakin kesällä vielä mol:n sivuilla hyvätuottoista bisnestä, ansiot 5000e/kk vähällä vaivalla. Tarkistin ilmoituksessa olleen yhteyshenkilön tietoja ja sieltä löytyi muitakin verkostohuijauksia takaa. Miten ihmeessä antavat laittaa paikan auki mol:n sivuille?

16

960

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koita muualta?

      Kannattaa varmaan kysyä työvoimatoimistosta?

      • GuliGala666

        No kato ku siellä ei pääse huutelemaan puskista.


    • KAikille avoin

      No miksi ei? Ensinnäkin ne mollit saa laitettua ihan itse, ei ne sitä mistään työppäristä tee (paitsi jos on tarpeeksi tumpelo työnantaja, tms). Toisekseen siihen paikan auki laittamiseen riittää firma (tms), tarjolla oleva paikka ja siinäpä ne oleellisimmat sitten olikin... Ellet usko, niin käy nyt hyvä ihminen itse tarkistamassa www.mol.fi ja sieltä löytyy "ilmoita avoin työpaikka"...

    • zirpzirpo

      Näinhän se on... Ilmoittamiseen tarvitset ainoastaan yrityksen ja paikan jota haet.

      Ainoa kompastuskivi tässä vaan tulee eteen on se että kuten noissa ohjeissakin lukee niin VERKOSTOMARKKINOINTIIN ei rekrytointia voida tehdä työvoimatoimiston kautta.

      • putkenpäässävaloa

        Niin tätä juuri tarkoitin. Mol:n sivuilta on poistettu AuPair-ilmoitukset ja samalla piti lähteä kaiken maailman verkostomarkkinointiyrityksetkin.


    • zinzino partner

      olen ollu täs zinzino hommissa jo yli vuoden. ja voin sanoo et on rahaa palanu yhteensä 4000e. ja saanut olen 170e mitä olen partnerina ollu ja vihaisia asikkaita koska laskut tulee ajoissa mut kahvit aina myöhässä tai ei ollenkaan. ja olen huomannu et rahaa tulee vain kun tehdään uusi partner. ei niistä asikkaista. ja kaikkein huippu täss on ollu vuoden aikana. et samat viisi tyyppiä ketkä on siinä vitun pokemon kerhossa ylemmällä tasolla niin ne tienaa ja muut ei. kuulin faktan toss viime eventillä siinä yksi dimond tasolla oleva sano mulle että tässä bisneksessä 20 prosenttia ihmisistä tienaavat ja loput 80 prosenttia ei tienaa. et on kyllä huikee bisnes ei voi muuta sanoa helppoa rahaa ei ole.mutta velkoja on nyt tämän bisneksen takia...

      • huoksista

        Harmi, että olet menettänyt noin paljon rahaa :-(, mutta hyvä kun olet "herännyt" ja toivottavasti pysyt erossa moisesta jatkossa...


      • spede3

        Mihin kaikkeen olet tuon 4000£ investoinut, jos ainoastaan 170£ on tullut takaisin päin?

        Kuulostaa aika huonolta suhteelta. Siitä huolimatta olet ilmeisesti eventeissä jaksanut käydä..? Meinasitko kauankin jatkaa toimintaa?


      • EduardKlodnytskyi1994

        Eduard Klodnytskyi varokaa ! Myy ihan samaa kuviota.


    • Gee13

      Tuttava kyseisessä bisneksessä mukana. Sijoittanu vähemmän kuin 4000 mutta eipä sieltä ole tullu takas päin euron euroa. Samat tyypit hehkuttaa vaan et nyt täst tulee kova juttu ja seuraavalla eventillä "räjähtää". Ensin myytiin kahvikoneita ja kahveja, sitte tulikin jotkut omega rasvat ja seuraavalla kerralla tulikin jotain elintarvikkeita, patukoita ym.... Konsepti muuttuu koko ajan ja uusilla huipuilla jutuilla saadaan uusia tyyppejä tienaamaan rahaa niille ylimmille herroille. Ja jos aletaan selailemaan ylempien herrojen nimiä ja taustoja niin ne eivät kyllä paljoa puhu puolestaan.....

      • Roivas1

        Tampio ja kumppanit siellä taas huseeraa..


    • Zinzino partner2

      HAHA :D mulla on mennyt ainoastaan aloituspakettiin se 500 e ja mutamiin event lippuihin :D Ja kyllä sitä rahaa näyttää Zinzino tilille tippuvan kuukausittain.

      Eli voiton puolella ollaan jo. En kyllä ymmärrä mistä te revitte ton 4000 e :D
      vähän paisutellaan taas asioita

      • OnSE:)

        500€ on pienempi ku 4000€


      • Ihan oikea ekonomi

        Vai että ihan "partner" :D

        Onhan näitä firmoja ollut, Torocks, Notareal jne... jos ei jo firman nimi ZINZINO soita kelloja, niin ehkäpä sitten taustahemmot tai ylipäänsä se, että kyseessä verkostomarkkinointi.

        Mistä näitä idiootteja kusetettavia oikeasti riittää aina vaan?


    • kiinnostunut1

      Ois tosi kiva saada tähän viestiketjuun lisää kommenttejä etenkin niiltä jotka on ollu mukana siinä zinzino hommassa! Mulla on pari kaveria alkuvaiheilla siinä mukana ja houkuttelevat partneriks. Vahvat on epäilykset tämmöstä kohtaan... Ja zinzino partner miten oot saanu 4000 tuhlattua? eikö yhtään oo kellot soinu jos sieltä ei rahaa tuu takas vai laitoitko sen könttänä menemään? Zinzinopartner 2 kerro toki tarkemmin paljon sulla on niitä asiakkaita ja partnereita, missä ajassa ja paljon saat rahaa ja miten paljon teet töitä esim viikossa tai kuukaudessa.

    • Haloo

      Täysi kusetus koko zinzino, eräskin nainen kertoi, että miten paljon tienaa zinzinolla, todellisuudessa olikin asuntosijoittaja...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe