Eilen ilmestyi finnin näköinen näppy, aluksi vähän kutitti ja yritin sitä puristaa, tuli samanlaista ainetta kuin finnistä. Olen käyttänyt yhdynnän aikana kondomia, ja finni ilmestyi samaan paikkaa mihin olen usein vahingossa sohaissut höylällä pienen haavan. Osaako joku sanoa onko vain tavallinen finni ja onko normaalia?
Finni alapäässä?
3
261
Vastaukset
- Lääkäri.
Olet liian nuori harrastamaan yhdyntää!!
- 1994
No herranjumala toihan se oliki suurin ongelma. Täyttää tänä vuonna 16 eli ihan laillista.
Kannattaa nukkuu ilman housuja ja lopettaa turhaan pikkuhousunsuojien käyttö jos ei ole menkkoja. Voi auttaa, mulla ainaki :)
- mama from hell
Minusta ei ole mitenkään normisettiä noin nuorena harrastaa seksiä.Kyllä sitä ehtii vielä kun päähänkin tulee järkeä lisää.Nykyihmiset häpeilee sitä että eivät harrasta seksiä alle 20v..OUTOA ! Kyllä sitä ehtii vielä.Mutta tuo näppysi lienee tavallien talirauhanen joka ärtyi aj puristit siitä ulos talia.Anna olla niiden ja suihkuttele niin paranee kyllä, voivat ärtyä pikkuhousnsuojista tms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1433826
Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1292603- 252198
SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.332077Tiesitkö? Johannes Brotheruksen ex-isäpuoli on kuin onkin Mikko Kuustonen - Tästä on kyse!
Tiesitkö? Ja hehän on kuin kaksi marjaa... Johannes Brotherus on KUUMAA-yhtyeen jäsen ja tänä syksynä mukana Vain elämää191648Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s321624Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?291610Murtautuminen uimahalliin
17.10. yöllä Kiuruveden uimahalliin murtauduttiin yläkerran oven ikkunasta. Onko kellään havaintoja tapauksesta?321064- 931022
Mitä tarkalleen tunnet
Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai64956