Eilen ilmestyi finnin näköinen näppy, aluksi vähän kutitti ja yritin sitä puristaa, tuli samanlaista ainetta kuin finnistä. Olen käyttänyt yhdynnän aikana kondomia, ja finni ilmestyi samaan paikkaa mihin olen usein vahingossa sohaissut höylällä pienen haavan. Osaako joku sanoa onko vain tavallinen finni ja onko normaalia?
Finni alapäässä?
3
250
Vastaukset
- Lääkäri.
Olet liian nuori harrastamaan yhdyntää!!
- 1994
No herranjumala toihan se oliki suurin ongelma. Täyttää tänä vuonna 16 eli ihan laillista.
Kannattaa nukkuu ilman housuja ja lopettaa turhaan pikkuhousunsuojien käyttö jos ei ole menkkoja. Voi auttaa, mulla ainaki :)
- mama from hell
Minusta ei ole mitenkään normisettiä noin nuorena harrastaa seksiä.Kyllä sitä ehtii vielä kun päähänkin tulee järkeä lisää.Nykyihmiset häpeilee sitä että eivät harrasta seksiä alle 20v..OUTOA ! Kyllä sitä ehtii vielä.Mutta tuo näppysi lienee tavallien talirauhanen joka ärtyi aj puristit siitä ulos talia.Anna olla niiden ja suihkuttele niin paranee kyllä, voivat ärtyä pikkuhousnsuojista tms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli214638Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm103284Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403137IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm462549Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas851242Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2571123- 791099
- 561092
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3921067Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E200966