Oli pakko kirjoittaa, kun ostin uuden asunnon ja teetätin siihen huoneistoremontin.
No remontista itsestään löytyisi paljon valitettavaa koska pääurakoitsijan kanssa oli hieman ongelmia, mutta nämä sivut ovat muutenkin täynnä negatiivista palautetta, niin en viitsi niistä kirjoittaa.
Mutta positiivisesta ja hyvästä kokemuksesta on kiva kirjoittaa. Parkettimies hoiti työnsä loistavasti. Huolimatta siitä, että pääurakoitsija siirsi parketin hiontaa kahdesti vain päivää ennen kuin lattia piti hioa, ei parkettimies laskuttanut minulta (eikä urakoitsijalta) mitään ylimääräistä vaan "tyytyi" kohtaloonsa ja kun kolmannella kerralla sitten pääsi töihin, niin hän teki työn sovitussa aikataulussa ja ennen kaikkea erittäin hienon lattian.
Kun työ oli tehty, niin ennen laskun lähetystä hän vielä soitti ja kysyi olenko tyytyväinen lattiaan! Harvoin tapaa niin kohteliasta ja joustavaa kaveria remontti kohteessa.
Parketin hionta ja lakkaus
Juuri muuttanut
2
265
Vastaukset
- Kauan asunut
Osaatkohan nyt varmasti tarkastaa sen parketin oikein? Vai oliko parkettimies jostain muualta kuin Porista?
- "Oikein tarkastettu" ?
RYL:n mukaan jos tarkastaa niin saa olla tosi huonosti hiottu/lakattu lattia jos ei läpäise vaatimuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as593166Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232964- 512852
- 562658
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582548Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482530On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 692078
- 452072