Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Minkä ikäiset ihmiset käyvät yökerhoissa?

3-kymppinen

Niin eli siinä kysymys.
Itse kun en ole koskaan käynyt muualla kuin perinteisissä ravintoloissa ja niissäkin aika vähän.

64

6629

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mgoldfkg

      Kokemukseni mukaan 18-25 vuotiaat. Toki esim. k-24 yökerhojen jonoissa olen nähnyt vanhemmankin näköisiä. Poikkeuksia löytyy mutta yleisesti mielestäni näin.

    • exsexbestsex

      jos haluut aikuista seuraa, ni suosittelen apolloa, helsingissä, varmaan maakunta-apollotkin samoja

    • wanhapoika viiksekäs

      kävin minä vielä kolmikymppisenä silloin tällöin, niitähän on yökerhoja eri asiakaskunnille
      ikävä vain että vanhemmiten sitten niissä on naiset kovin vähissä joten ei tule käytyä
      lähin tanssilavakin on kaukana ja siellä sitten pääasiassa jo eläkeikäisiä/melkein eläkeikäisiä on, kesäisin

      karaokebaarissa käyn kun käyn muttei ole oikein mun makuun joten ei kovin usein tule mentyä

      • cghchg

        Täällä on ihan toisinpäin tuo jako naisiin ja miehiin.

        Nuorille suunnatussa yökerhossa on lähes saman verran miehiä ja naisia. Mutta lähes kaikilla nuorilla naisilla on poikaystävä odottamassa jossain. Suurin osa miehistä on sitten sinkkuja tai noiden naisten poikaystäviä.

        Yökerhossa joka on suunnattu aikuisempaan makuun onkin sitten miehiin verrattuna huomattavasti enemmän naisia ja erityisesti sinkkunaisia (tai muuten vapaalla jalalla juoksevia) ja taas miehet ovat niitä pariutuneita miehiä.

        Lisäksi on sitten koko kaupunki täynnä tietysti erilaisia räkälöitä tai karaokepaikkoja johon ihan kuka vaan tahansa pääsee sisään ihan missä kunnossa tahansa ja niiden lisäksi on pari muuta täyteen ahdettua tanssiravintolaa joissa käy sekalaista sakkia.

        Tässä on käynyt myös kahden vuosikymmenen aikana suurempikin muutos asiakaskunnassa ja heidän suhteidensa statuksessa.

        90 luvun alussa oli yökerhojen nuorista asiakkaista selkeästi suurin osa sinkkuja. Vuosituhannen vaihteessa nuorista asiakkaista suurin osa oli pariutuneita ja sama trendi on jatkunut koko viime vuosikymmenen.

        Vanhemman asiakaskunnan kohdalla on käynyt täysin päinvastoin. 90 luvun alussa 30 vuotias oli suurella todennäköisyydellä onnellisesti naimisissa, ja nykyään 30 vuotias asiakas ja erityisesti nainen, on suurella todennäköisyydellä sinkku.


      • dans dans

        Helsinki Pavilla käy tanssimassa kolmekymppisiäkin ja nuorempia perjantai-iltaisin. Tosin se aukeaa vasta maaliskuussa ja sulkeutuu taas lokakuussa.

        Mene siis tanssikursille nyt (foxi ja fusku) niin pääset keväällä mukaan meininkiin.

        Naisia on paikalla aina ememmän kuin miehiä !!


    • 5+5

      Kotikaupungissani on selkeä jako: kaksi yökerhoa on suunnattu teineille, kaksi nuorille aikuisille ja kaksi kaikenikäisille.

    • 46 v =D

      Kaksi yökerhoa... toisessa enemmän teinejä ja toisessa ikä skaala laidasta laitaan.. Itse 46 v.. tulee sillon tällön käyty ... Ei se ikää kato....

    • kjkjkjkjkj

      joka vknloppu oon bilettämässä ja ikää on 34v,eikait se sitä kato minkä ikäinen on..

    • huah1

      sellasseet henkka maukka ikäiset teinit. meno on kuin-->
      TEE SE ITSE baarireissu kotona:- Ahtaudu kaverin kanssa komeroon juomaan. Sitä ennen laita stereot täysille, joko jotain lady gägää tai epävireistä karaoke tulkintaa. Aina kun korkkaatte oluen repikää vitosen setelit. Jos otatte ryypyt väkevämmästä, repikää kympit. Välillä tönikää toisianne ja huutakaa "Eks sää vit.. tiijä kuka mä oon!" Lopuksi menkää mikroaaltouunin luo jonottamaan Atrian hampurilaisia ja vetäkää toisianne pataan.

    • Joskus mä käyn yökerhossa, kun mä haluan saada hieman vaihtelua, ettei ole aina "samat naamat" ympäristössä. Tosin yökerhojen ilmapiiri ei oikein aina miellytä mua. Aina kun ei jaksa jutella bisnes -asioista. Siksi mä käyn toisinaan, kun sillä tuulella olen, sellaisissa ravintoloissa, joissa mä pääsen tanssimaan. Ja voi jutella ihan tavallisista asioista, eikä vaikka kvanttifysiikan epätarkkuusperiaatteesta. ;)

      • Yutran

        Joo-o. Kerrotko vielä, miten oot kvanttifysiikasta tehnyt bisnestä...?


      • Bergamon2
        Yutran kirjoitti:

        Joo-o. Kerrotko vielä, miten oot kvanttifysiikasta tehnyt bisnestä...?

        Vaikeuksia luetun ymmärtämisessä?

        Missä "annikaar" sanoi tehneensä kvanttifysiikasta bisnestä?


    • hre3

      Olen 30-kymppinen mies ja pääasiassa tulee käytyä paikoissa, joissa porukka on keski-iältään n. 24 vuotta. Nuoremmat naiset, kun on vielä suuremmalla todennäköisyydellä pantavassa kunnossa.

      • Pimppinella

        Olet siis 300-vuotias!!! 8 (


      • cghchg
        Pimppinella kirjoitti:

        Olet siis 300-vuotias!!! 8 (

        Niinhän hän sanoi kun on vielä suuremmalla todennäköisyydellä pantavassa kunnossa.


      • rva4

        Jaa, tämä herra ei ole kirjotuksesta päätellen naista vielä saanutkaan, paitsi päiväunissaan, heh!


    • liian vanha kerhoon

      Itse lopetin niissä käymisen vähän alle kolmekymppisenä kun tuntui että siellä on vain muksuja.

    • Ikäloppu6

      Taitaa olla siinä 18-22v ikähaarukassa. Tota vanhemmat ei enää käy missään.

      • No se :D

        Okei :D


      • höps

        Kyllä yökerhoissa käydään ahkerasti ainakin opiskeluiden loppuun eli yliopisto/amk väki n. 24-27-vuotiaiksi.

        Itse luulen, että perheen perustaminen on suurempi syy bilettämisen loppumiselle kuin ikä..

        T. amk-opiskelija


    • töttöröö

      itse olen 26.v nainen ja käyn paikoissa joihin ei alle 24vuotiailla ole asiaa. Pidän siitä ettei siellä ole näitä ns. "pissiksiä"...kaippa itse olen niin vanha jo =) Mielestäni on aivan sama jos 40kymppinen haluaa käydä yökerhoissa ja kunnon bilemestoilla niin ei muuta kuin antaa palaa.....jokainen tyylillänsä.

    • 32v

      Lakkasin käymästä yökerhoissa, ku huomasin kävijäkaartin olevan aika nuorta.
      viimeks kävin yökerhossa 30-vuotiaana, mutta jotenkin se ei enää ole mun juttu.
      Nykyisin olen satunnaisesti käynyt laulamassa karaokea niin taustanauhoilla, kuin livebändin kanssa.

      • hxgxhg

        Tavallisen kansan tanssiravintoloita, eli nykyajan nuorisoräkälöitä, ei pitäisi sekoittaa yökerhoihin.

        Tosin, köyhä kansa on aina yrittänyt elvistellä alkamalla kutsumaan joitakin asioitaan paremmilla nimillä.

        Yökerhoon et pääse alle 24 vuotiaana, et lenkkarit ja lökäpöksyt jalassa, et lippa vinossa tai pipo päässä. Pissispaikat eivät ole yökerhoja.


    • evoDii

      Näin 30-kymppisenä totesin että jätän nuo mestat nuoremmille. Tuli vaan lähinnä typerä olo kännisten kakaroiden keskellä:) Valtaosa asiakaskunnasta kun oli 18-20 vee...

    • ....................

      Olen itse 25-vuotias ja huomasin noin pari vuotta sitten, että baarit eivät vain enää kiinnosta. Kävin aktiivisesti ulkona ollessani 18-20 -vuotias, minkä jälkeen fiilis vain katosi. Jotenkin nyt vanhempana alkoi arvostaa muunlaista ajanvietettä vkl ja tottakai, kun on vakaa parisuhde, niin sekin vaikuttaa asiaan.

    • jani1986

      itte oon 27vuotta ja käyn sillo tällö ja kyllä mä ainaki tuun toimeen teinienki kanssa...katotaa sitten jos ei 20 vuoden päästä jaksa käyrä.

    • Ei kai se ikää kysy?

      Dementikot, joilla on vielä markat ja eurot sekaisin??

    • AikuinenMies4

      Kävin joskus aikanaan erittäin suositussa yökerhossa hesassa k20

      olin 25v poke tarkasti kaikilta paperit sanoi tait olla yliikäinen tänne !!

      no menin kuitenkin ineen TOTTA eihän siellä ollut varmaan juuri yhtään

      OIKEESTI edes 18v täyttänyttä oma veikkaus keski ikä 16v.

      hyvin näkyy siskon/ veljen/kummin kaiman väärät paperit uppoovan.

      join pari tuoppia kun olin kerran maksanut sisään sit siirryin ikäisteni

      seuraan pubiin.

    • Toinen 3-kymppinen

      Minä kävisin vieläkin, mutta porukka tuntuu niin nuorelta niissä (18-25v). Pubeissa ja rauhallisimmissa paikoissa taas käyvät yli 40-vuotiaat. Missä ovat kolmikymppiset?

      • menopaussi....

        "Missä ovat kolmikymppiset? "

        Pienten lasten kanssa kotona.


      • sorry vaan ....

        Kolmekymppiset hoitavat lapsia ja menevät niiden ehdoilla.


      • minäkin kävisin jos olisi kivoja hauskanpito paikkoja, en ole dementikko vaikka 58.vuotias. haluaisin edelleen pitää hauskaa. ei räkiviä ja ympäri päissään olevia kakaroita joilla ei mitään tapoja.


    • mie11

      Perheen myötä klubikeikat typistyneet 1-2 kertaan vuodessa. Menen minne muut menevät edellä, Helsingissä Apolloon ja Turusta en taida enäää tietää menopaikkaa..viiime kerrasta aikaa, Tukholmassa Patricia..Ydin on siinä, etttä haluan paikkaan, missä on hyvää listamusiikkia.
      En ole pantavassa kunnossa enkä panoa haekaan, haluan TANSSIA.
      Juu ja ikää paheelliset 40v.

    • En ole koskaan käynyt missään yökerhoissa enkä käy!

    • niinniin2

      Kohta 28v, käyn baarissa lähes joka viikonloppu, joskus useamminkin. riippuu fiiliksestä, kavereista ja onko seuraa/keikkoja/bileitä tms. Mukavaa mukavassa porukassa, ja uskomattomia kokemuksia karttunut. Myös pari parisuhteenpoikasta poikinut nämä seikkailut.
      YÖKERHOISSA sitten en viihdykään. Jonottaa nyt 20min, maksaa 15e sisään narikan kanssa, ahdasta, kuumaa, pintaliitoa, paskaa musiikkia, tappeluita ja paskantärkeyttä. Ja 6e bisset. Ei kiitos. Ja nämä on nyt pääsääntöisesti niitä 24 paikkoja..

    • j k

      2o kympiset

    • Huorintelijät

      Yökerhot sopii nuorille ja tietty huorille. Myös vanhemmille huorille tosi hyvin. Mitä ihmettä sieltä yökerhosta haetaan. No huoria tietenkin. Eikös yökerho ole joku sellainen tämän ajan porttola. Huoraamo!

      • Kakkaa pyllystä

        Yökerhot on 25-30 vuotiaille velkasille ikinuorille sopiva paikka. Niille jotka ei kykee kouluttautumaan ja hankkimaan perhettä. Oikeen hyvä paikka kaikille vätyksille. Mä olen menestynyt mies ja en todella tuhlaa aikaa paareihin vaan ostan naiset aina vaadankadulta. Sieltä saa nuorta huoraa ja pyllyä joka lähtöön...virolaista venäläistä huoraa..pikimustaakin huoraa oon sieltä saanu..oikeen huorien huoran tapasin kuitenkin kerran kallion huorimmalla kadulla eli porthaninkadulla..siinä oli huoraa vaikka muille jakaa..


      • oman kanssa täyttymys
        Kakkaa pyllystä kirjoitti:

        Yökerhot on 25-30 vuotiaille velkasille ikinuorille sopiva paikka. Niille jotka ei kykee kouluttautumaan ja hankkimaan perhettä. Oikeen hyvä paikka kaikille vätyksille. Mä olen menestynyt mies ja en todella tuhlaa aikaa paareihin vaan ostan naiset aina vaadankadulta. Sieltä saa nuorta huoraa ja pyllyä joka lähtöön...virolaista venäläistä huoraa..pikimustaakin huoraa oon sieltä saanu..oikeen huorien huoran tapasin kuitenkin kerran kallion huorimmalla kadulla eli porthaninkadulla..siinä oli huoraa vaikka muille jakaa..

        Kakkaa pyllystä -nimimerkkikö ei omaa vaimoa saa? Sellainenko muka menestynyt mies? Vätykset joutuu ostamaan naisensa, kun kukaan ei huoli miehekseen huoraajamiestä, joka joka suuntaan ruikkii! Yäk! Kyl ne porttot rahan tuntee ja taudit saa samaan rahaan!


      • annabellariinaliina

        etkö ymmärrä hauskan pidosta mitään, ei aina huorata tai puhuta alapään juttuja. tässäkään ei ole tullut ilmi missä "vanhemman" väen yökerhoja olisi?
        ei ainuttakaan asiallista vastausta.


      • No nythän alkoikin
        Kakkaa pyllystä kirjoitti:

        Yökerhot on 25-30 vuotiaille velkasille ikinuorille sopiva paikka. Niille jotka ei kykee kouluttautumaan ja hankkimaan perhettä. Oikeen hyvä paikka kaikille vätyksille. Mä olen menestynyt mies ja en todella tuhlaa aikaa paareihin vaan ostan naiset aina vaadankadulta. Sieltä saa nuorta huoraa ja pyllyä joka lähtöön...virolaista venäläistä huoraa..pikimustaakin huoraa oon sieltä saanu..oikeen huorien huoran tapasin kuitenkin kerran kallion huorimmalla kadulla eli porthaninkadulla..siinä oli huoraa vaikka muille jakaa..

        tulemaan vasta amisjuttua. Vienosti hymyilen "miehuudellesi".


    • --------------------

      Riippuu mitä on "hakemassa". Jos seuraa kaipaa nii ehkä nuoremmat sitä harrastaa, vanhemmat voisin kuvitella että on hakemassa nuorta lihaa tai sitte vaa kavereiden kanssa muutenvaan. mut riippuu toki ihan paikasta, mut yleisestiottaen baarista tulee mieleen nuoret, semmoset 18-24v

    • ei ikä, vaan tilanne

      Ihmettelen, kun ihmiset täällä arvelevat baareilijoiden olevan 18-25-vuotiaita, ja ettei kolmikymppisiä näy juuri missään. Olette ilmeisesti todella tarkkasilmäisiä, itse en osaa kyllä sanoa kohdatessani baarissa jonkun vieraan, vaikkapa laittautuneen naisen, onko hän 25 vai 32-vuotias. Kyllä ainakin omasta tuttavapiiristäni (27-35v.) suurin osa käy ainakin sen kerran kuukaudessa jossain baarissa tanssahtelemassa. Kuten täällä joku sen hyvin mainitsikin, ei iällä ole tuohon niin paljon vaikutusta kuin elämäntilanteella: perheelliset (pienten lasten vanhemmat) ymmärrettävistä syistä eivät ole se suurin asiakaskunta yökerhoissa.

    • tiedän

      Yökerhoja ei tarvitse ollenkaan ne ovat pimeyden valtoihin kuuluvia.

    • Mistä te puhutte ?

      Olen 47 v mies,itsestäni huolta pitävä ja käyn yökerhoissa melko säännöllisesti ja saan sieltä 20-30 ikäistä naisseuraa mukaani melko säännöllisesti.

      • säännöllistä........

        "melko säännöllisesti"

        = kerran vuodessa tai ainakin joka toinen vuosi.


      • relatkaa vähä XP

        Hei c'mon! Mite te mesootte nuorista. Ittellä ikää 15 ja hyvin tullu juttuu kaikkie kaa ku ei vaa rupee aukoo kellekkää. Käyty kavereitte kaa viihteellä niin sieltä puistonpenkiltä sinne yöklubeihi. Ikinä ei oo ollu ongelmaa ei The Tigerissa ku Ladysmoonissa.


      • voi poju reppanaa
        säännöllistä........ kirjoitti:

        "melko säännöllisesti"

        = kerran vuodessa tai ainakin joka toinen vuosi.

        Väärin taas poju, melko säännölisesti tarkoittaa että ei joka perjantai ja lauantai, joskus vaan toisena päivänä.
        Olen ihmetellyt sitä että miksi nää nuoret miehet A)eviät saa naista vaan mun pitää ne hoidella ja ne naiset on selkeästi kiinnostuneitakin.
        B) näyttävät kolmekymppisinä viisikymppisiltä ja kaksvitosina kolmevitosilta ?
        C) niillä on huono viinapää.

        tiesittekö muuten että esimerkiksi unen tarve on olennaisesti vähemmän minun ikäisenä !?


      • herra473
        voi poju reppanaa kirjoitti:

        Väärin taas poju, melko säännölisesti tarkoittaa että ei joka perjantai ja lauantai, joskus vaan toisena päivänä.
        Olen ihmetellyt sitä että miksi nää nuoret miehet A)eviät saa naista vaan mun pitää ne hoidella ja ne naiset on selkeästi kiinnostuneitakin.
        B) näyttävät kolmekymppisinä viisikymppisiltä ja kaksvitosina kolmevitosilta ?
        C) niillä on huono viinapää.

        tiesittekö muuten että esimerkiksi unen tarve on olennaisesti vähemmän minun ikäisenä !?

        http://www.youtube.com/watch?v=T9bCjsXqwlY


    • yönukkuja

      Kävin päiväkerhossa joskus 5 vuotiaana.

    • alkoholomainos

      Kaiken ikäiset voivat käydä yökerhoissa.
      Yökerhot ovat hyviä paikkoja ryypätä. Yleensä niisä on ne happy -tunnit ja silloin vaan perskänni päälle.
      Sitten humalassa kyelemään itseään reilu 10v nuoremmilta "missä olet töissä, vai onko töitä, mites opiskelut? Onko sinulla lapsia? Minä tunnen sinun vanhempasi, mitähän he pitävät siitä että olet täällä??"

      Ja kaikkea muuta kivaa. Nuorempi maksaa kaljansa 5e setelillä itse vingutan visalla tilaan samalla usealle. (rahaa on juopotteluun käyn töissä)

      Ulkomailla on halvempaa.

      Täytyy vaan itse pitää jokin tolkku ettei lenna ulos.

      Iällä on kriisi. Rahalla ei. Voi olla myös hauskaa otta oma potelli ravintolaan ja tilata kokista ja lirautta terästettä sekaan.

      Ei sellaista yökerho elämää jaa oikeasti kaipaamaan.

      Kannatta mennä hyvämaineisiin ravintoloihin pe, tai la iltana lounaalle. Tilata ruuat ja kuunon ruuta sitten 1-2 drikkä muulla ja kotona se poteli tyhjäki. Tee se n. 1x/kk tai 2x/kk, niin et ole luuseri.
      Itse olen ollut juomatta kohta 7viikkoa tipaton tammikuu ja tipataon helmikuu.

      Alkoholi on mitä on, mutta perskänissä 1-2x/kk ekee hyvää . Jos ryyppäät kotonas juo kiljua de on halpaa. Osta itselessi varastoaj kaljaa väkeviä viinejä. Ym ryyppäät kotona kuin supermies ja rahaa kuluu vähempi.

      Kilju on halvinvaihtoehto.

      Mene valmiisa KIljupöhnässä yökerhoon juomaan 2 terävää ja olutta.

      Se on ihana tunne se nousuhumala. Alkoholi on jumalten juomaa.

      Olisinpa iana nousuhumalaa.

    • Mäkin 30v.

      Mä käyn yökerhoissa. Yhessä mestassa (jossa käy alle 25v), mua luultii parikymppiseks.

    • 40+

      kyllä ikää tulee 40 jää pois yleleensä varsinkin yö kerho ei kaipaa enää rellestämistä nuoruus vuosina rokuli päiviä oli vain1 nyt jo 2-3 tupla ijällä.

    • Freespiritandsoul

      Mulla tuli biletystarve täyteen 22v. Uudestaan innostuin 38v kun työt ja yrittäminen alkoivat olla itsekseen etenevässä putkessa. Nyt 40 on huomattavasti hauskempaa kulkea bilettämässä kuin nuorempana. Mulla on joskus kaverina ja seurana niitä 20 "kakaroita". Mulle ihan luonnollista, kun niitten kanssa teen töitä ja ovat asiakkaitani.

      Ulkopuoliset jotka ei mua tunne, ihmettelee asiaa. Jotkut pojut tulevat multa kysymään (olen siis nainen) että tanssisko tuo sun (20 ) kaveri mun kanssa tai mikä sen nimi on tms. Lapsellista, mutta en tod. suutu. Jokainen toimii ikänsä ja kokemuksensa mukaan. Näitten kanssa kun on jutellut ja ovat saaneet tajuntaansa tosiasiat, hyväksyvät vanhemmatkin bilettäjät. Yleensä ilta jatkuu tosi kivasti yhdessä.

      Käyn baareissa tanssimassa. Nuorena suuri osa kavereistani rupesi tanssiammattilaisiksi ja bileteimme aina kun siihen oli mahdollisuus. Nykynuorille on aluksi yllätys, ettei musiikki ole täysin muuttunut. Samat biisit soi, samoja artisteja tekee musiikkia yhä mitä minun nuoruudessani fanitettiin.

      Enkä ole todellakaan liikkeellä pokatakseni ketään. Näistä nuorista mieheistä saa yllättävän mukavia kavereita kun niitten kanssa juttelee. Tosin aina jotkut 18-24v yrittääkin tädin pöksyihin. Reppanat. :) Mulla on _mies_ kotona, joskus jopa baarissa mukana.

      Karaoke baareissa en viihdy enkä lavatansseissa. Niitäkin olen harrastanut, eivät vain ole mun juttu. Mulla ei ole lapsia, joten vanhempien jutut em paikoissa lapsistaan ovat niin turn off. Rakastan lapsia, mutta pitääkö niistä puhua kun on kerrankin päässyt viihteelle??? Tosin jonkun verran kuljen myös ikäisteni kanssa. Pikkuisen lihoneet keski-ikäiset synnyttäneet naiset eivät aina vain halua kanssani mihinkään. Kun en ole kropaltani muuttunut nuoruudesta ja misskropasta mihinkään. Vien liikaa huomiota heiltä, heidän miestensäkin mielestä. Täysin tahattomasti. Haluan olla mielikseni vain miehelleni.

      En koe eläväni mitään menetettyä nuoruutta tai 40 villitystä. Koen vain haluavani tanssia ja viihtyä ihanien ihmisten kanssa. Rakastan musiikkia ja vilkkuvia värivaloja. Kotonakin on valot ja soittovehkeet ja kajarit joka huoneessa. Ja poppi soi klo 6-23.

      Olenkin miehelleni ikuinen prinsessa ja bilehile

    • fdsfdsfvx

      Missä te käytte baareissa jos siellä on porukka 18-25 vuotiaita? Tampereella ei ainakaan moneen yökerhoon pääse edes alle 22-vuotiaat lauantaisin ja keski-ikä on yleensä selvästi tuota korkeampi.

      Kolmekymppinen yökerhossa ei todellakaan ole mikään outo näky eikä sitä vanhempikaan.

      Mikä niissä nuorissa niin pelottaa? Ihan fiksuja ihmisiä niidenkin joukosta löytyy.

      • annabellariinaliina

        siis reissu tampereelle ja heti... hauskaa pitämään


    • kyfgku

      No taisin 26 vuotiaana käydä diskoilemassa viimesen kerran ja tunsin itseni vanhaks kun porukka hyppi ihan onnessaan jonkun jumputuksen tahtiin (lähinnä sellaset teiniaikuiset) muutama vähä vanhempikin mikä näytti jo säälittävälle yrittessään innostuneena olla rytmissä..sillon pari kymppisenä se oli hauskaa mut aika oli jo tuolloin ajanu ohi..karaokessa nykyään käyn

    • Piupau

      Olen 31-vee ja aivan liian harvoin tulee käytyä. Ei sitä toki tule nenäänsä työnnettyä mihinkään pahimpiin teinipaikkoihin (ei sillä, että niitä yökerhoksi kutsuisinkaan), mutta onpa noita muitakin paikkoja.
      Eli, useammin kävisin mieluusti, mutta tulee käytyä ehkä 5-10krt vuodessa.

      Ja tanssin kyllä "jumputuksen" tahtiin, ehkä näytän sitten säälittävältä. Miksi pitäisi lopettaa hauskanpito, kun ikä alkaa kolmosella?

    • flödsnkäodfkjc

      No eihän täällä missään ole voi edes pitää kunnolla hauskaa:)
      Harmi vaan, ei se edes iästä ole mitenkään kiinni.
      Kauhean ahdasmielistä sakkia.ahhah
      MIkään ei huvita ketään ja mitään ei saisi tehdä,
      Ahahahahahhahh

    • menneessäeläjä

      Ainut yökerho johon edes haluaisin mennä olisi Studio 54 seitsemänkymmentäluvun New Yorkissa, mutta sinne en ymmärrettävästi pääse.

    • Citymarketti

      Onhan se hirveän säälittävää jos vielä kolmekymppisenä haluaa käydä ulkona ja tavata ihmisiä. Kolmekymppisinä muututaan sediksi ja tädeiksi ja elämä on ohi, eikös juu? Onneksi kaikki eivät ole asenteiltaan näin väsähtäneitä.

    • kotinainen1

      Huvittavaa että ilonassa oli klo 1:n jälkeen 24-vuotiaan näköistä porukkaa ja gloriassa n. 30v, mutta kun on itse sitäkin vanhempi. Miehet harrastavat niin eri asioita kuin naiset, ei kohtaa vaan missään.

    • Neljäysiysineljä

      Miksi nuoret miehet ei saa siellä yökerhoissa seuraa ?, mun pitää hoidella ne nuoret mimmit kokeneella temmillä ;)

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2288
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1984
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1848
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      88
      1812
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1628
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1542
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      25
      1422
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1382
    9. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      40
      1375
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1341
    Aihe