Kokemuksia kaivataan

Always small rooms

Haluaisin kuulla kokemuksia näistä hotelleista: Bayswater inn, Oxford hotel, Kensington town house. Kentältä siirtyminen ei ole ongelma , mutta siisteys, suihkujen toimivuus ja wi-fi yhteydet lähinnä askarruttaa...kaikissa on varmaan tosi pienet huoneet, joka sekään ei ole ongelma. Noi 2 ekaahan on Bayswaterissa ja toi vika Earls Courtissa eli paikkana molemmat Ok! Joku kertoi, että kyllä ne Wi-Fi yhteydet on nykyään joka hotellissa...epäilen kyllä. Tripadwisorin arvosteluja olen jo lukenutkin...

4

174

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3ja13

      Miksi suomalaiset etsivät majoitusta juuri tuolta suunnalta eli Bayswater, Earls Court ja Kensington? Mielestäni ne ovat alueina vähän kulahtaneita ja ehkä juuri sen takia ne hotellitkin ovat jääneet jumiin 80-luvulle... On muitakin täällä muitakin paikkoja hyvillä kulkuyhteyksillä ja kilpailukykyisillä hinnoilla.

      • kahdeksatta kertaa londo

        ITSE HALUAISIN JUURI NOILLE ALUEILLE, KOSKA AIEMMIN OLEN MAJAILLUT MUUALLA JA JUURI NUO SUOMALAISTEN SUOSIMAT ON JÄÄNEET KÄYMÄTTÄ...EN MUUTN ONNISTU LÖYTÄMÄÄN E-MAIL OSOITETTA TUOHON BAYSWATER INN HOTELLIIN..


    • 3ja13

      No worries - kai ne on sun testattava. Kerro toki jos taso paranee. Missä muualla olet muuten majaillut täällä?

      Itse luotan Tripadvisoriin aikapaljon kun matkustelen ja todellakin ne arvostelut siellä ei kyllä ole mitään hääppöisiä... Kertoo myös aika paljon tasosta/palvelusta jos hotellilla ei ole kunnon yhteystietoja nettisivuilla.

    • Öresund

      Olin juuri viime viikonloppuna Lontoossa ja majapaikkana oli Corus Hotel Hyde Park. Yllättävän lähellä skandinaavista tasoa oli huone ja muutenkin ihan toimiva palvelutaso. Aamiainen tosin ei kuulunut hintaan. Lämmityslaite oli toki vaan sellainen ihmepuhallin katossa ja ikkunat vailla tiivisteitä - mutta se on ihan normaalia enkkulassa. Huone oli lämmin ja siisti - ja hotelli sijaitsi ihan Lancaster gate -metroaseman kupeessa ja kävelymatkan päässä Paddingtonin asemalta. Varasin hotellin booking.com:in kautta ja luin sieltä skandinaavisten vieraiden arvosteluja. Yleensä menee aika nappiin, kun katsoo missä muut skandinaavit on olleet tyytyväisiä (tietää, että meillä on lähes samalainen standardi hotelleiden suhteen).
      http://www.corushotels.com/corus-hotel-hyde-park/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4135
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      124
      1620
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1416
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1274
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      48
      1140
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1096
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      61
      1050
    Aihe