Haluaisin kuulla kokemuksia näistä hotelleista: Bayswater inn, Oxford hotel, Kensington town house. Kentältä siirtyminen ei ole ongelma , mutta siisteys, suihkujen toimivuus ja wi-fi yhteydet lähinnä askarruttaa...kaikissa on varmaan tosi pienet huoneet, joka sekään ei ole ongelma. Noi 2 ekaahan on Bayswaterissa ja toi vika Earls Courtissa eli paikkana molemmat Ok! Joku kertoi, että kyllä ne Wi-Fi yhteydet on nykyään joka hotellissa...epäilen kyllä. Tripadwisorin arvosteluja olen jo lukenutkin...
Kokemuksia kaivataan
4
206
Vastaukset
- 3ja13
Miksi suomalaiset etsivät majoitusta juuri tuolta suunnalta eli Bayswater, Earls Court ja Kensington? Mielestäni ne ovat alueina vähän kulahtaneita ja ehkä juuri sen takia ne hotellitkin ovat jääneet jumiin 80-luvulle... On muitakin täällä muitakin paikkoja hyvillä kulkuyhteyksillä ja kilpailukykyisillä hinnoilla.
- kahdeksatta kertaa londo
ITSE HALUAISIN JUURI NOILLE ALUEILLE, KOSKA AIEMMIN OLEN MAJAILLUT MUUALLA JA JUURI NUO SUOMALAISTEN SUOSIMAT ON JÄÄNEET KÄYMÄTTÄ...EN MUUTN ONNISTU LÖYTÄMÄÄN E-MAIL OSOITETTA TUOHON BAYSWATER INN HOTELLIIN..
- 3ja13
No worries - kai ne on sun testattava. Kerro toki jos taso paranee. Missä muualla olet muuten majaillut täällä?
Itse luotan Tripadvisoriin aikapaljon kun matkustelen ja todellakin ne arvostelut siellä ei kyllä ole mitään hääppöisiä... Kertoo myös aika paljon tasosta/palvelusta jos hotellilla ei ole kunnon yhteystietoja nettisivuilla. - Öresund
Olin juuri viime viikonloppuna Lontoossa ja majapaikkana oli Corus Hotel Hyde Park. Yllättävän lähellä skandinaavista tasoa oli huone ja muutenkin ihan toimiva palvelutaso. Aamiainen tosin ei kuulunut hintaan. Lämmityslaite oli toki vaan sellainen ihmepuhallin katossa ja ikkunat vailla tiivisteitä - mutta se on ihan normaalia enkkulassa. Huone oli lämmin ja siisti - ja hotelli sijaitsi ihan Lancaster gate -metroaseman kupeessa ja kävelymatkan päässä Paddingtonin asemalta. Varasin hotellin booking.com:in kautta ja luin sieltä skandinaavisten vieraiden arvosteluja. Yleensä menee aika nappiin, kun katsoo missä muut skandinaavit on olleet tyytyväisiä (tietää, että meillä on lähes samalainen standardi hotelleiden suhteen).
http://www.corushotels.com/corus-hotel-hyde-park/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2583750
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,1352707Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta162192Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!3571949Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää2281934- 571498
Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita491444- 1031167
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan741162- 1111150