Haluaisin kuulla kokemuksia näistä hotelleista: Bayswater inn, Oxford hotel, Kensington town house. Kentältä siirtyminen ei ole ongelma , mutta siisteys, suihkujen toimivuus ja wi-fi yhteydet lähinnä askarruttaa...kaikissa on varmaan tosi pienet huoneet, joka sekään ei ole ongelma. Noi 2 ekaahan on Bayswaterissa ja toi vika Earls Courtissa eli paikkana molemmat Ok! Joku kertoi, että kyllä ne Wi-Fi yhteydet on nykyään joka hotellissa...epäilen kyllä. Tripadwisorin arvosteluja olen jo lukenutkin...
Kokemuksia kaivataan
4
186
Vastaukset
- 3ja13
Miksi suomalaiset etsivät majoitusta juuri tuolta suunnalta eli Bayswater, Earls Court ja Kensington? Mielestäni ne ovat alueina vähän kulahtaneita ja ehkä juuri sen takia ne hotellitkin ovat jääneet jumiin 80-luvulle... On muitakin täällä muitakin paikkoja hyvillä kulkuyhteyksillä ja kilpailukykyisillä hinnoilla.
- kahdeksatta kertaa londo
ITSE HALUAISIN JUURI NOILLE ALUEILLE, KOSKA AIEMMIN OLEN MAJAILLUT MUUALLA JA JUURI NUO SUOMALAISTEN SUOSIMAT ON JÄÄNEET KÄYMÄTTÄ...EN MUUTN ONNISTU LÖYTÄMÄÄN E-MAIL OSOITETTA TUOHON BAYSWATER INN HOTELLIIN..
- 3ja13
No worries - kai ne on sun testattava. Kerro toki jos taso paranee. Missä muualla olet muuten majaillut täällä?
Itse luotan Tripadvisoriin aikapaljon kun matkustelen ja todellakin ne arvostelut siellä ei kyllä ole mitään hääppöisiä... Kertoo myös aika paljon tasosta/palvelusta jos hotellilla ei ole kunnon yhteystietoja nettisivuilla. - Öresund
Olin juuri viime viikonloppuna Lontoossa ja majapaikkana oli Corus Hotel Hyde Park. Yllättävän lähellä skandinaavista tasoa oli huone ja muutenkin ihan toimiva palvelutaso. Aamiainen tosin ei kuulunut hintaan. Lämmityslaite oli toki vaan sellainen ihmepuhallin katossa ja ikkunat vailla tiivisteitä - mutta se on ihan normaalia enkkulassa. Huone oli lämmin ja siisti - ja hotelli sijaitsi ihan Lancaster gate -metroaseman kupeessa ja kävelymatkan päässä Paddingtonin asemalta. Varasin hotellin booking.com:in kautta ja luin sieltä skandinaavisten vieraiden arvosteluja. Yleensä menee aika nappiin, kun katsoo missä muut skandinaavit on olleet tyytyväisiä (tietää, että meillä on lähes samalainen standardi hotelleiden suhteen).
http://www.corushotels.com/corus-hotel-hyde-park/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387705Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381925Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251900- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4859Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33793