Elikkäs normi mw2 toimii ilman ongelmia, mutta latasin fourdeltaonen ja se toimi pari päivää. Ongelmana on se, että kun yritän vaihtaa resoluutiota isommalle niin peli juuttuu siihen ja tulee musta ruutu. Sitten kun painan esciä niin peli sulkeutuu ja ruutuun tulee teksti "directx encountered an unrecoverable error". Ja siis normi mw2 toimii ja niin toimii fourdeltaonekin mutta ainoa mitä en voi tehdä on resoluution vaihtaminen, pääsen siis pelaamaan mutta niillä asetuksilla mikä mulla nyt on ja ne on huonot ja haluan vaihtaa ne. Mitä pitäisi tehdä?
Ja olen katsonut jo googlesta ohjeita ja mikään ei tunnu auttavan, asensin koko pelinki jo uudestaa.
mw2 foudeltaone ongelma
suolakurkku123
5
127
Vastaukset
- romuläjä11
itellä on semmosta et meet moni pelii nii tuloo online status ja se hinkkaa siinä monta tuntia mut ei päästä muutenkaaan
- suolakurkku123
No mulla sentään toimii itse peli, mutta reson muuttaminen ei onnistu.
- auttakaa3
Itsellä on ongelmana online status mut ei päästä peloo apuja!!e
- roskaa1
Koko peli sarja roskaa ei sitä edes kannata pelata.
- halp
ite ku lataan sen nii sutte tulee joku error ku yritän aukasta sen :/ :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602047Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661698Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431379Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2331321Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421185- 811156
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3481097Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3181086