Siis kuinka pääsee töihin aikuisviihdechattiin (siis ainoastaan kirjoittelemaan miehille, ei livekameraa) ja paljonko siitä maksetaan? Kiinnostusta ja rohkeutta löytyisi, mutta vaikea löytää paikkaa näin umpiamatöörinä :)
Miten pääsee töihin aikuisviihde -chattiin?
14
3674
Vastaukset
- Alallaoleva
Ei noihin naisia tarvita. Meidän yrityksessä työskentelee vain miehiä, mielikuvitustouhuahan tämä on.
- Söpötypy
:)
- Bainoarvo
Meidän firmassa parhaat jätkät chattaa jatkuvasti muna pystyssä!
- zweiloewen
Jos sinua vielä kiinnostaa chat työ, laita minulle sähköpostia, laitan enemmän tietoa.
[email protected]- emiliiiiii
Vieläkö töitä löytyisi? :)
- Lakujohanna
Hei! Olen 48,v, vanha ja kiinnostaisi cha työtä..uusi asia minulle siis olen nainen..kiinnostaa mitä siinä pitäisi tehdä..olen sosiaalinen.iloinen ja ihan kivan näköinen.. raha pula on iskenyt ..haluaisin enenmän tietoa tästä. T. Johanna
- Njhgtt
Lakujohanna kirjoitti:
Hei! Olen 48,v, vanha ja kiinnostaisi cha työtä..uusi asia minulle siis olen nainen..kiinnostaa mitä siinä pitäisi tehdä..olen sosiaalinen.iloinen ja ihan kivan näköinen.. raha pula on iskenyt ..haluaisin enenmän tietoa tästä. T. Johanna
Kuinka sinuun saa yhteyden?
- Dariya90
Sisisko kirjoitti:
http://rekrysoft.fi/jobentry/1458001
Olisi kohtuullisia ansioita tarjollaEihän tuosta linkistä tule edes mitään!!??
- kiinnostaamuakin
Minuakin kiinnostaa aikuisviihdetyö.
Infoa voi laittaa alla olevaan osoitteeseen.
[email protected] - Vipuli67
http://www.asiakas-palvelut.com/signup-form/?ref=FI0058. Tässä linkki. Teen ite tätä ja ahkerina viikkoina tienaan vajaa 300€.
- Anonyymi
Täältä Suomen parhaiten maksavalle linjalle töihin, ei siis mitään läähätyspuheluita tai webcamera touhua, pelkkää kirjoittelua suomen kielellä ja 100% anonyymiteetti. Nytkin on hyvin viestejä tarjolla ahkerille kirjoittelijoille, jos vain aikaa riittää viikossa, niin tuloksena on jopa 400 euron tili seuraavalle viikolle. Palkka maksetaan joka viikko. Hakemuksen teosta ei mene kuin muutama päivä, niin olet jo kirjoittelemassa. Tästä tekemään hakemusta:
https://asiakas-palvelut.com/ref/FI25678
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin273391Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee282141Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1141670Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71418- 761359
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1381236- 641056
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10974Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70931- 102912