Kokemuksia!

604:)

Kotiuduin eilen kahden viikon lomaltani. Olin ekan viikon Bur Dubaissa Golden Sand alueella Savoy Park hotellissa, tosi hyvä hotelli ja hyvä palvelu! Toinen viikko meni osittain Abu Dhabissa sekä Dubaissa. Abu Dhabi oli tylsä kokemus! Ei juuri nähtävää mutta ranta oli hyvä! Dubaissa olin viimeiset yöt Bur Dubain puolella Richmond hotellissa, joka oli aivan kauhea!! En suosittele kenellekään. Dubai on aika iso kaupunki ja vaatii aikaa mennä paikasta toiseen. Rahaa menee ja paljon. Luulen,että omat Dubain matkani olivat tässä. Ja vinkki niille, jotka haluavat "kaiken" oleva lähellä. Hotelli Sheik Shayed kadun varrelta World Trade Center alue, Internet city, Dubai Mall. Dubai Marina myös hyvä mutta taas kaukana esim.Dubai Malista! Kokemisen arvoinen paikka..

5

275

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Abrakakadabra

      Mitä tästä opimme: kannattaa lukea Tripadvisorin arvosteluja ennen matkalle lähtöä ja hotlan valintaa!

      • 604:)

        juu kylläkin näin! mut aattelin vaan, et Kilroy travelsilla ei oo mitään paskoja hotelleja..olin väärässä!!


      • Santtu
        604:) kirjoitti:

        juu kylläkin näin! mut aattelin vaan, et Kilroy travelsilla ei oo mitään paskoja hotelleja..olin väärässä!!

        Kilroy käyttää samaa hotellitietokantaa kuin muutkin (booking, hotels, asiatravels), ei niillä mitään "omia" ole eivätkä käy hotelleja tsekkaamassa, että mimmosia ovat.
        Kiinnostaisi tietää mikä teki Richmondista "paskan". Sehän on huonossa paikassa, mutta mikä itse huoneistohotellissa oli huonoa.


      • 604:)
        Santtu kirjoitti:

        Kilroy käyttää samaa hotellitietokantaa kuin muutkin (booking, hotels, asiatravels), ei niillä mitään "omia" ole eivätkä käy hotelleja tsekkaamassa, että mimmosia ovat.
        Kiinnostaisi tietää mikä teki Richmondista "paskan". Sehän on huonossa paikassa, mutta mikä itse huoneistohotellissa oli huonoa.

        No huono sijainti, hotelli oli täynnä Intialaisia, vuode oli huono nukkua sekä petivaatteet huonot. Lamppu rikki wc:ssä. Allasalue sinänsä ok, jossa sainkin olla aivan yksin. Se oli kolkkoa. En tosin ollut kuin muutaman tunnin altaalla. Ja minulle tuli tunne, että siellä on joku kosteus/homeongelma. Aamupala aika surkea. Ehkä olen sitten tottunut vähän hienompiin hotelleihin..


    • kokemus opettaa

      Miksi pitää sitten aina varata se halvin jos ei halua huonoa. Huoneistohotellit ovat näitä kakkosluokan murjuja pääsääntöisesti aina. Varaa kunnon hotelli 4-5 tähdellä niin et taatusti kadu valintaasi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe