Joka yölliset heräämiset, mitä mitä?!!

bora.

Mistä johtuu (vähän yli) 1v joka yölliset heräämiset. Voi herätä jopa 4:kin kertaa yössä. Yövalo ei auta. Nuo heräämiset on ollut ainakin jo 5kk

7

182

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmmm?

      Lapsi käsittelee unen aikana päivän tapahtumia. Myös osa oppimisesta tapahtuu aivoissa levossa.
      Tai puruhampaiden puhkeaminen?

    • o87yh

      Hampaat, päivän tapahtumat/ uudet asiat, opittu tapa jne... Paljolti riippuu tapauksesta.

      • rankkaa

        yksinhuoltaja hmm


    • 1vpojanmamma

      Täälläkin suunnalla yölliset heräämiset alkoi esikoisen tultua 1 vanhaksi.Aina ei löydy syytä,lapsen heräämiselle,mutta itse ainaskin luulisin hampaita tulevan, käy päivän tapahtumat/oppimansa uudet asiat lävitse unissaan,nollaa niin sanotusti itsensä seuraavaan aamun, tai sitten niinkin yksinkertainen asia,että säpsähtää unissaan hereille,pelästynyt jotakin? Itse en suosittele yölampun käyttöä jos siis on nukahtanyt yöunille...Voisitko vähän tarkentaa miten lapsi käyttäytyy herättyään?
      Käyttääkö tuttia?

    • aloittaja3

      ei onneks 1v käytä tuttia ja kiva, et ite lopetti sen käytön:D ei halunnu enään, lopetti ajoissa (noin 8kk), ei tuu hammasongelmia. Ei itke kovaa ja yleensä seisoo kaidetta vasten, mut istuu myös kun itkee ja sillokin ei kovaa.

    • 1vpojanmamma

      hyvä,että ei syö tuttia enään.meilläkään enään tarvittu tuttia pitkään aikaan,hylkäsi myös itse.Nostaa vain takaisin nukkumisasentoon,toinen selvästi vain tuppaa heräilee monesti yöllä.nukkuuko pitkiä yöunia...entäs päivällä..

    • NäinMeillä

      Hei!
      Meillä oli sama ongelma pojan kanssa, yllä jo mainituista syistä mutta kaiken kukkuraksi aloitimme tuttipullovieroituksen. Edellisen kerran saanut pulloa viikko sitten, nyt kaksi edellistä yötä on nukuttu heräämättä, 12-13 tunnin unia. Päivällä nukkuu vielä 2-3 tuntia päikkäreitä. :) Meillä siis poika heräsi pullolle yöllä, hampaiden puhkeamisen aiheuttaman kivun lisäksi. Yöksi särkylääke ja pullo pois niin rauha on palannut tähän kotiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2655
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2243
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      88
      1991
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1709
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1681
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1646
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1636
    8. 91
      1573
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1437
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe