Heeii!
Ollaan lähössä marraskuussa 2013 Sydneyyn suorittaan European Bartender School kaverin kanssa, ja sitten sen jälkeen lomaillaan viä muutama viikko.
Aateltiin olla Sydneyssä just se neljä viikkoo EBS-kurssilla, ja sit sen jälkeen mentäs ylöspäin Brisbanen seudulle jouluks (ehkä Surfers Paradiselle tai Noosaan, kokemuksia näistä?) ja sit tultais taas uudeks vuodeks takas Sydneyyn.
Any tips for us? ;)
Missä tapahtuu mitä ja milloin? Missä kannattaa viettää joulu, entä missä uusi vuosi?
Onko joku tänne eksyneistä kenties tulossa myös Sydneyn EBS-kurssille tuolloin? :)
Mitä kannattaa varoa Ausseissa? Entä mitä kannattaa kokeilla? Mitä täytyy nähdä ja minne mennä?
Entä onko jotain hyviä ausseissa matkustavien blogeja, joita kannattaa lukee? :)
Kertokaa toki! Ja kiitoos! :)
T. S & J
Ausseihin marraskuussa 2013!
jubilii
2
391
Vastaukset
- jubiliitaas
Esim. onko surffikurssi tai laskuvarjohyppy kannattavaa? Ylihinnoiteltua, ehkä? Missä päin parhaat aktiviteetit, ja missä päin turvallisinta esim. surffata? Onko missään? :DD (terv. lihansyöjäkalapelkoinen)
- Terkut Sydneystä
Ausseissa kannattaa oikeasti varoa haita. Osa hailajeista on sellaisia että ne nousevat jopa jokiin, ja ovat siis myös makean veden ongelma varsinkin suistoalueilla. Osa australialaisista on itse sitä mietä, että uiminen tai surffaaminen on Australiassa aina riski. Paikallisista osa ei ui koskaan muualla kuin uima-altaassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3815370Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit151242- 102889
- 78821
- 41783
Haikeaa miten kaikki meni
Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.56757- 56754
Kuinka monesti olet itkenyt?
Kuinka monesti olet itkenyt kuluneen viikon aikana toisen ihmisen takia? Itse itken joka kerta, kun joku sanoo jotain i132753Asentajako putosi radiomastosta
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss43739- 47739