Millainen on unelma poikaystävä?

Girl9977

Ääh mun unelma poikaystävä on semmonen komee mut samal söpö ja hyvä kroppainen, mut ei mikää kauhee lihaskimppu, vaa et on kuitenki lihaksii näkyvis :) ja sitte sellaset upeet hiukset omg ja tyyli sellai siisti ja vähän hienostunu u know ja muodikas!!! Ja tajuu naisten tyyliä ja aatteita yms:-D sellai jonka kans on kiva lähtee shoppaileeki välillä mut kuiteski on omaa aikaaki! Mut nii sellai huumorin tajunen, muttei liikaa et osaa ottaa asioita tosiissaaki! Ja EI saa olla pervo. Vihaan pervoja poikii. Ja nii sellai kiltti mut kuitenki samal vähän pahis :-D ja öö sitte rento, hauska ja osaa keksii uutta juttuu tulemaa jos sattuis hiljanen hetki! Ja sellai joka ei häpeis mua kaupungil ja kavereitten nähden vaa olis mun kaa sillee ylpeesti!:) :-D ja sitte mielellää harrastais urheiluu, vaik lätkää tai jalkkista, ja ois ihan hyväki siin. Mut sit ois kiva jos se osais myös pelata tennis ja vaik golffiiki:-D ne on nii siitei jotka osaa!! Sit sellai vähän lutunen ja sellai ihana! Mut ääh jos joku kokee olevansa tollanen ni ottakaa yhteyt todellaki!! Ja ainii sen pitää olla komee ja sellai joka huolehtii hygieniastaa ja itestää! Kertokaa millai on teijän unelma poika ystävä? Ainii ja oon -97 ;-D

72

3930

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • shiny_gold_boy

      Tuollaisia poikia on harvassa. Niistä kannattaa pitää kiinni kunnolla koska tuollaisilla pojilla vienti olisi erittäin kovaa. Ja tekstiti perusteella et ole -97 koska tekstisi oli täynnä sana virheitä.

      • Aloittajaas

        Tiiän et on. Ja okei?:D oon kyllä -97


      • Lapland,madness

        *tekstisi
        *sanavirheitä


      • fgdfg

        Eipä ollu sun tekstiskään hirveen helppoa luettavaa


      • the-black-ace
        Lapland,madness kirjoitti:

        *tekstisi
        *sanavirheitä

        Ironiaa.


      • muilla paremmin?

        jaa no mä osu muuten tohon täydellisesti mut en golffia tai tennistä osaa pahemmin pelata ja ei muun vienti kyl mukaa huikee oo...


    • Tyttö-99

      Mun unelma poikaystävä ois sellanen joka ymmärtäis mua ja osais myös lohduttaa ja kuunnella sillonku tarvis. Se osais myös pitää hauskaa mut ei tekis kaikesta mitää läppää. Se osais naurattaa mua! Pitäis olla vähän romanttinen mutta ei olis koko ajan kertomassa kui ihana oon jne. Ulkonäöllä ei oo sillee väliä, kunha osaa vaa pitää hygieniasta huolta. Tuollaisen ku löytäis..

    • akmckmd

      Niall James Horan..

    • NiiNiiAnttoo

      Mun unelma poikaystävä ois sellanen joka ymmärtäis mua ja osais myös lohduttaa ja kuunnella sillonku tarvis. Se osais myös pitää hauskaa mut ei tekis kaikesta mitää läppää. Se osais naurattaa mua! Pitäis olla vähän romanttinen mutta ei olis koko ajan kertomassa kui ihana oon jne. Ulkonäöllä ei oo sillee väliä, kunha osaa vaa pitää hygieniasta huolta. Tuollaisen ku löytäis..

    • samsu00

      mä oon melkein sellanen ku tossa ihan ekassa viestissä. mä pelaan lätkää ja kaikkee muutakin sellasta mitä siinä sanottiin

      • Aloitaja123456

        Uuu kiva :-) minkä ikäi oot sitte?


    • My dream

      Unelma poikaystäväni pyytäisi illalla sohvalle kainaloonsa, olisi ymmärtäväinen ja mukava. Pitäisi minua tärkeänä, osoittaisi huolenpitoa ja lempeyttä :3
      Olen aika hellyydenkipeä tapaus.

    • 98 tydyy

      No luonteeltaan mukava tietty, ymmärtää romantiikan päälle (mut ei saa olla joka päivä tuomas viidenkympin kukkapuskaa :D) ja kaksmielinen saa olla, mutta EI PERVO. sellanen ihana. ja huumorintajuinen. EIKÄ polta. juoda saa vähän.

      ulkonäöltä sellanen perus/komee, kunhan ei oo mikää rölli. ja pukeutuu siististi, eli ei viis numeroa liian isoja huppareita eikä kolme numeroa liian isoja housuja roikkumas polvis. mutta kyl niitä boxereita saa esitellä jos ihan pakko on :D ja huolehtii hygieniasta totta kai.

      ja plussaa olis jos olis sillee rohkee et tulee ite pyytään treffeille/uskaltaa pyytää niillekki jne.

      • mrtk

        Aika lailla minä


      • nössö!
        mrtk kirjoitti:

        Aika lailla minä

        pyyä sit treffeille!


    • tyttöö96

      Mun mielest semmonen poikaystävä ois ihana joka on ymmärtäväinen ja jolle ulkonäkö ei ois nii tärkee. joka ei polttas eikä joiskaa ku vaan harvoin. ulkonäöl ei ois nii välii kunhan pitäss huolta hygieniastaa. sillä ulkonäkö on vaa plussaa ja luonne ratkasee. vähän kaksimielinen sais olla mut ei pervo.

    • ..tyttö96..

      Haluisin, että poika ois fiksu, huumorintajuinen ja sopivasti puhelias silleen että ei tulis kauheesti pitkiä hiljasia hetkiä keskustelussa. Ja siis fiksulla tarkotan määrätietosta, hyväkäytöksistä ja älykästä. Ois kiva jos se olis musikaalinen, koska mäkin oon ja tykkäis esim. soittaa tai laulella yhessä. Ja plussaa jos ois mua vähän pidempi ja hyväkuntonen. Voitais mennä yhessä lenkille ja hiihtämään ja laskettelemaan ja luistelemaan yms.

      Ja tiiän just kuvailleeni yhen ihmisen jotakuinki täydellisesti ;)

      • Hehehehkee

        HEI MÄ TIEDÄN IHAN ton sun kuvaileman jutun perusteella yhen ihan täydellisen tyypin sulle;)


    • A:L

      Haluaisin pojan olevan hellä, luotettava, komea... Hyväksyisi minut tällaisenaan, pukeutuisi siististi, ei nörtti, ei kaksimielinen, huolehtisi hygieniastaan, ei käytä joka päivä samoja vaatteita, ei pervo, hyvä itsetunto ja auttaisi minuakin samalla olemaan varma itsestäni ja ei juo eikä polta... En pysty edes luettelemaan kaikkea!

      • Ehhefiksua

        SIINÄS näette pojat!!! Likat ei tykkää PERVOISTA pojista, joten jos olet pervo: lopeta pervoilu, tai et saa ikinä tyttöystävää. Eivaa mut pervot on aika out juttu hei.


      • Tyttö00 xd
        Ehhefiksua kirjoitti:

        SIINÄS näette pojat!!! Likat ei tykkää PERVOISTA pojista, joten jos olet pervo: lopeta pervoilu, tai et saa ikinä tyttöystävää. Eivaa mut pervot on aika out juttu hei.

        Hei... Oikeesti PERVOT on ihanii niiden kans ei tuu ikinä tylsää ja muutenkii pervot on kivoi! Mut ei saa sit olla ihan sellanen "täyspervo" koska ne on sit pelottaviii xd


    • ihastunut2

      Sellanen jolla on siniset silmät , sellaset kivat hiukset :-D Sitten pitää huolta ja on huumorintajuinen, ei kiroile kokoajan EI polta EIKÄ juo alkoholia , Ei ole kauheen perverssi , hyväkuntoinen, pitää hygieeniasta huolta , kehtaa olla kaupungilla ja yleensäkkin pihalla munkanssa. Ja sitten en tykkää sellaisista pojista jotka haluaa suoraan sänkyyn kun on seurusteltu viikko ! Vaan sitten on sen aika , kun molemmat pystyy puhumaan seksistä ja on sukukypsiä siihen :-) ! Tollane on mun UNELMA poikaystävä :-)

      • hbgggghfgfg98

        täält löytyis yks :)...


    • tyttö15

      Poikaystäväni on piaan 17v ja 194cm :') ite olen 15v ja 163cm.. =( no mut kuiteskin.. Hän on hyvä kroppainen ja ihanat vihree/siniset silmät ja kuuntelee aina kun mulla on huonoja hetkiä ja on AINA mun luona kun sitä tarvin ja kestää mun kiukuttelua aina kun sellaista on eikä jätä mua yksin! Eikä ole sellanen ''koulu ei kiinosta'' vaan 8,7 keskiarvolla menos turvallisuusalalle ja sit tulevaisuudes poliisikouluun:) Seurustelun alus poikaystäväni poltteli mut en kestäny sitä hajua ja sivuvaikutuksia kun se ei saanu tupakkaa. niimpä käskin sen valita mut tai tupakoinnin. Hän valitsi minut eikä ole poltellu enään:') ollaan oltu nyt yhdes piaan 1½vuotta ja kesän lopulla muutetaan yhteen opiskelemaan:') Mun ensinmäinen seurustelu suhde! Haluan sanoa että ihminen joka on hiljainen ja ujo ja joka ei kiinostais alus niin voi olla just tälläinen täydellinen

      • eiikäääooonnolo X)

        Joku Slipknotin Mick Thomsonin tyylinen hevimies aw...pitkä musta tukka ja iso parta...harmi et se on jo varattu...meni naimisii kolme kuukaut sitte...perkl sanon minä...nojaa kivaa on unissa panna sitä jossai vitu komeros XDDDDD


    • Flitter

      Otan taas oikeuden kääntää kysymyksen toisinpäin.

      - Mielellään yli 170cm
      - Ei mikää törkeen läski, mut vähän chubby saa olla :D
      - Tajuaa mustaa ja abstraktia huumoria
      - Luotettava, mukava. Ei puhu paskaa selän takana tai flirttaile toisten poikien kanssa (Useimmat tytöt näin kai toimivat.)
      - Ei mielellään röökaa
      - Juoda saa kuhan ei mitää törkeitä sekoilukännejä, that's my job.
      - Tajuais musiikista. Mitä enemmän, sen parempi. Sellisti- ja pianistitytyt on ihania :3. Itse opiskelen pianonsoittoa kohta viidettä vuotta.
      - Ei ota kaikkea liian vakavasti.

      That's all, folks.

      • :)))))))))

        heh! Kuvailit aikalailla just mut, mutta en ole pitkä, 159cm. Luotettava ja ystävällinen olen ja pidän musiikista ja laulamisesti ja huumoriakin löytyy :)


      • juumoi1

        Ihan ku minä, mut en oo hirvee hyvä pianon soittaja :'Dd Mist päin oot?


    • Tyttö 97

      Unelma poikaystävä jääkiekkoilija

      • Elllu _95

        Mulla on jääkiekkoilijoista jo ihan tarpeeksi huonoja/karmeita kokemuksia, ja en enää ikinä halua olla kenenkään jääkiekkoilijan/muun urheilijan kanssa missään tekemisissä. Tavallinen poika on parhain, joka ei oo mikään himo-urheilija. (:


    • dreammmmmmm

      mun mielestä ihana poikaystävä ois sellanen joka esim. harrastaa jääkiekkoo,futista,tennistä tai ei sit muuten vaan olis semmonen 24/7 pelaava!! you know .. eli siis ei mikää pakko harrastaa tommosii mut ois se kiva :) ja sitten et sen kaa vois viettää paljon aikaa kahestaa ja irtois jotain muutakin kun vaikka haleja mut en ny tarkota seksii :D eikä semmonen poika oo hyvä joka kattoo tissien perusteel muijansa... sit sillä sais olla hyvä tyyli ja kävis säännöllisesti suihkussa ym.

      • mrtk

        Aika lailla minää


    • se#yks#<3

      mun unelma poikkis on mun ihastus ..

    • Pöhkö Nalle

      Kiltti kaveri jolla on hyvä huumori taju. Semmonen nauravainen. Ulkonäöllä ei paljoo paskaakaan väliä mutta saishan se olla pitempi ite.

    • Tumma

      Tummaihone hyvänäköne jätkä samal musa maul ja rento ja tosi huumoritajune kyllä lähtee!
      Kaikki muu ois plussaa ja ois ihaninta jos sil ois ihana lauluääni

    • whiiii

      No mun ihastus ois mun unelmapoikaystävä ;)
      Se on mua n. 15cm pitempi, vuoden vanhempi ja se saa mut aina nauramaan. Sillä on täydellinen musiikkimaku (en toki stalkkaa sitä spotifyssä). Jutellaan melkei joka päivä kaikesta randomista ja jos ollaan porukassa jossaki nii heitellään toisillemme jotain inside-läppää jota muut ei tajua. Se on kohtelias (avaa mulle aina oven hih) ja muutenki tosi kypsä ainaki välillä :D Ja siis onneks ei koko ajan, se olis tylsää.
      Ku ollaan yhessä nii ollaan tyynysotaa, katotaan youtubesta videoita, kuunnellaan musiikkia, pelataan jotain tai muuten vaan pelleillään.
      Apua onpa se täydellinen ._.

    • Viljapelto

      Mun unelmapoikaystävä:
      -Huolehtii itsestään (liikkuu ja huolehtii hygieniasta)
      -Täysin oma itsensä
      -Ei kauhean suosittu vaan ihan perus
      -Määrätietoinen
      -Fiksu
      -Omaa sarkastisen ja mustan huumorin
      -Ajattelee myös syvällisesti ja hänen kanssaan vois keskustella kaikesta
      -Musikaalinen (esim soittais jossain bändissä)
      -Luotettava ja rehellinen
      -Piristävä ja toista arvostava
      -Ei mikään himo merkkivaatepukeutuja iPhoneteini sivusiili -jätkä
      -Omistautuva ja rakastava

      Mulle ulkonäkö ei ole tärkeä, ihastun lähes poikkeuksetta luonteeseen. Ulkonäköön ihastun vasta kun olen ihastunut ihmiseen. Ulkokuori vaan korostaa persoonallisuutta mutta ei se ole mikään päääasia. Toisaalta itsestään huolta pitävä poika on mielkyttävämpi. Mut se ei tarkoita ettei sais olla vähän timmistä suurempi, silmälasipäinen jne... Ihastun aina tapauskohtaisesti. :)

      T. 14 v. tyttö

      • meikä 97

        kaikki osuu nappiin laulan bändissä soittamisesta en tiä mitii :D


    • tyttööööögkjf97

      Ulkosista ominaisuuksista: Huolehtis hygieniasta ja osais jotenkin pukeutua, haisis hyvältä, olis ainaki vähän itteeni pidempi(167cm), eikä ihan naru.
      Luonteesta: Hauska(tärkeäääääää, pitää saada mut nauraan c: ), vähän miehekkyyttä pitää löytyä, ei siis saa olla nössö, eikä kyllä ylimielinenkään,(huom. ujo ja nössö ei ole sama asia), semmonen joka ei häpeis mua ja hyväksyis mut tällasena ja tykkäis halia :). Asiallinen musiikkimaku ois plussaa, sais juoda ja polttaa, ihan se ja sama mulle. Henkiseltä kehitykseltä pitäis myös olla sillä tasolla et voi jutella kaikenlaisista asioista (väittely on kivaa :D), mut jonka kanssa vois myös riehuu ja pitää hauskaa.

      • tyttö99

        mun unelmie jätkä ois tämmöne: mielellää liikkus,pelais jn lätkää,futista yms.. sit toivosin et ois siniset/vihreet silmät & semmone kiva tukka (ei mikää pitkä,musta tukka tai siili) , ois mua pitempi & ymmärtäs huumorii,eikä muuttas kaikkee kaksimieliseks(; & haluisin myös et pitäs löysii vaatteita,ne on nii hot !


    • sporttiset tytöt jne jne

      ai vähän niinku mä?

      • tyttö99

        montavuotta ooot?(:


      • Hehhehh;)
        tyttö99 kirjoitti:

        montavuotta ooot?(:

        Sellane et se huolehtii omasta hygieniasta, ruskeet silmät, ei värjätyt hiukset (tummat on ihanat


      • onkotämmösiäolemassa?
        Hehhehh;) kirjoitti:

        Sellane et se huolehtii omasta hygieniasta, ruskeet silmät, ei värjätyt hiukset (tummat on ihanat

        mun unelmien jätkällä ois vähön pidemmät hiukset, kuin normaalisti. Ei ehdottomasti mitään armotonta hevilettiä, vaan kuten salkkareiden roni, näin esimerkiksi. Tai sitten sellainen justinin tyylinen ja puhun hiuksista siis. Kaljut on kans kivoja jos ne sopii jätkälle! Tatskat on kivoja ja skeittarit söpöjä


    • Neiti19v

      Mies olisi huumorintajuinen, kohtelias, kiltti, huomioonottava ja rehellinen. Hän olisi hullun hauskaa seuraa, jonka kanssa jakaa milloin mitkäkin tunteet. Hän olisi oma itsensä ja pystyisin itsekkin vain olla rennosti hänen kanssaan. Olisi huippua, jos suhteessamme pystyisimme spontaanisesti keksimään erikoisempia tekimisiä, mm. viikonloppu reissu eri maahan, kokeilisimme uutta harrastusta yhdessä- esim. jousiammunta tai vaikka vuokraisimme veneen ja purjehtisimme saareen mökkiin rentoutumaan päiväksi pariksi.

      Ulkonäköseikat eivät ole valintakriteerini kärjessä, mutta kun unelmamiehestä on kyse...
      -Mielellään itseäni pitempi (172cm ylöspäin siis)
      -Sporttinen rennolla tavalla, voisimme esimerkiksi käydä yhdessä lenkillä. Miehen ei ole pakko olla urheilukärpäsen purema, mutta omasta kunnostaan huolehtiva.
      -Tyylikkäästi sekä maskuliinisesti pukeutuva, tilanteen mukaan:)

    • Poika 15v

      No siis. En harrasta urheilua seurassa ja osaan golfia ja tennistä kohtuullisesti. En häpeäisi tyttöystävääni kaupungilla, ellei hän tekisi jotain älytöntä ja olisi ruma kuin hirtetty syöttöporsas. Muuhun on vähän vaikea vastata. Rento - välillä olen välillä en.

    • 01928377819

      minä :D

    • yusjasn

      jätkän tulis olla pitempi ku mä, komea ja kiltti, kohtelias sekä hauska- jos huumorintaju on samaa luokkaa kuin mun niin tylsää meillä ei olisi ikinä:D
      Lihaksukkuus plussaa, mut mitää bodarii ei kiitos:D

    • flushios mega hair

      olen kai söpö? hyvä kuuntelija puhuja olin mukana rakentamassa taloamme joten lihaksistoa löytyy hiukseni ovat aina tyylikkäästi pystyssä( oikeesti en saa niitä millään alas näytää ihan kuin olisin heränny AINA) jne en häpeä toisten seuraa ja kunniotan ykstiyisyyttä ( kunnon hc pervessi kummiskin) pelasin 8v jalkapalloa ja tennistä 3v sekä karsiuduin golffin sm'istä 2 lyönillä tänä vuonna... mutta toisaalta itse haen sulkeutunutta otakua ah miten kivasti kaikki menee vinoon....

    • tuommonen... :)

      Unelmieni poikaystävä:

      - Elämää rakastava ja haluaisi matkustella

      - Positiivinen ja hauska

      - Uskaltaisi olla romanttinen (siis tekis silloin tällöin jotain romanttista)

      - Itseään kunnioittava ja kunnioittaisi toisia

    • unelmapoikkis

      Siis niinku ihq ja sillei u know tyyli. Aha, toi kerto tosi paljon mulle (y)

    • tyttö17v ;)))

      Sellane joka jyystäis oikee kunnolla ;)
      Ja iso penis, joku 17cm ainaki ja sit sixpack ja lihaksii et se vois pitää mua sylissää ja jyystää seinää vaste

    • <3 ;)

      Romanttinen, empaattinen, huumorintajuinen, liikunnallinen hyvä kroppa, hygieniastaan tarkoin huolehtiva ja mieluiten hyvän näköinenkinkin. Niin ja ois kiva jos vähän musikaalinenkin ois

    • laaara

      Semmonen joka tykkäis pelata mun kanssa ps3 tai jtn ^^ tai jos se ite pelais nii ottais mut kainaloon kattelee.

    • hakupääl95

      Hei sori tytöt mut pakko kommentoida tähä et aika moni haluu pojalt iha perus asioit ja sit ne jotka haluu olla tyylii jonku lätkäpelaajan kaa nii n jotka o tosissaa sen hommankaa nii te tytöt jäätte 2 sijalle aika helposti ja mm treenit syö aikaa paljo yms mut teidän oma valinta.

      Nyt kerron millainen minä olen saa kommentoida jos tuntuu sopivalt elikkäs olen:
      -poika
      -95
      -asun uudelmaalla
      -hyväksyn ihmiset sellaisen kuin on, olen luotettava, rehellinen, ystävällinen, huumorintajuinen
      - 174/59
      -jonkilainen sixpack on, mut oon aikalailla riisitikku
      -suomalaist sisua löytyy riittävästi
      -lohdutan todellakin lohdutan ja kuuntelen tyttöystävääni jos hän tarvii sitä
      -hivenen romanttisuutta löytyy kynttilät palamaan vaan ja osaan yllättää
      -en oikein varsinaisesti harrasta mitään mutta kiinnostunut eri kulttuureista ja maista, vaelluksesta & retkeilystä, aku ankkoja luen ja keräilen, käsityöt mm. Puutyöt kiinnostaa, pyöräilen jonkun verran ja kaikenmoisia lajeja ois kiva käydä kokeilemassa :D
      -ymmärrän jos tyttö tarvii omaa rauhaa ja tilaa ja myös osaan antaa sitä
      -ymmärrän muutenkin aika pitkälle asioita
      -osaan keskustella asioista, kuunnella mtoisen mielipiteitä ja perustella asioita

      Noh siin nyt jotain

    • Tytsyytysyysy2

      SEllanen musta neekreri nröttti pelipojju UUUUH SIIS MÄ OON TYTSY JA AH AH PILLUUUNNNUHUHUHUHUUH

    • Juuuuuu

      Unelma poikaystävä.. :D
      Noh sellane 180-190cm painolla eikä kehon ulkonäöllä ole väliä kunhan ei ole pelkkää luuta, lihaksikas tai hieman ylipainoinen voi olla kunhan ei paljoa, koska itsekkin olen hieman ylipainoinen (165/58-60). Ikä 14-16v, olen itse 14v. Luonne olis sellane kiva, luotettava, suojeleva, ei koita esittää jotakin mitä ei ole, että on sellanen, joka uskaltaa puhua asiasta kuin asiasta. Ei juo. Hiukset ois sellaset lyhyet. Ei liiku huonossa seurassa. En välitä pukeutuuko muodin mukaan vai ei itelläni on omanlainen tyyli. Pohjois-Pohjanmaasta ois kotosin nii sitte olis täydellistä

      • 17poika

        Laita sun ig oot ihanan olonen


      • Juuuuuu

        Enpä tiiä kehtaisko.. :D
        Pystytkö sää antaa omas? Jos et nii mietin antaisinko


      • Somewan

        165cm/58-60kg EI OLE ylipainoinen! Saisit painaa 70kg, vasta sen ylitettyäsi olisit LIEVÄSTI ylipainoinen! Nykymaailma pulaa nuoret naisen alut ja tuhoaa heidän itsetuntonsa 🙄


      • Juuuuuu

        Juu käyn addaan


      • 17poika

        No tuu ny adaa


    • Helpplease

      No siis mua pidempi (oon 166cm), muuten ulkonäöllä ei oo niin väliä. Toki plussaa jos on komea mutta ei oo pakko olla kunhan hygienia kunnossa. Pukeutumisella ei väliä. Ei polta, nuuskaa tai käytä huumeita, juoda saa vähän. Ei lävistyksiä tai tatuointeja. Huumorintajuinen mutta osaa myös ottaa asioita vakavasti. Kärsivällinen, hellä ja kiltti. Tykkää pitää mua sylissä tai kainalossa ja hellitellä ja hyvällä, kuitenkin lopettaen jos en tykkää. Romanttinen eikä arvosteleva. Haluaa olla mahdollisimman paljon lähellä. Ei kiirehdi seksin kanssa. Antaa mun käyttää sen t-paitoja. Tykkää hyväillä mun kehoa kuitenkaan etenemättä seksiin. Paljon ihokontaktia ja yhdessä lähekkäin nukkumista

      • 17poika

        Vau mikä nainen haluuks antaa ig oot ihana kun sua sais kosketella paljon ilman seksiä


      • Helpplease

        En jaa mitään tietoja itsestäni tänne ://


      • 17poika

        No höh mut haluisin tutustuu suhun siltikin


      • Helpplease

        :))


    • Menkat_

      No sellane mukava, ystävällinen, ja jos on jotai pystyis selvittäää asiat, ja pystyis puhuu vakavemmistakin asioista, ja olis huolehtivainen. Ulkonäölllä ei oo välii, mut vois olla noin 174cm-180cm pitkä. Omaa pituuttani en muista tarkalleen, mut noin 166,5-170cm pitkä oon.
      Ja oon 13v täl hetkel, mut täytän jossai vaihees tos helmikuus 14v, ja oon tyttö, sekä hetero.
      Mul ei oo ig:eetä, snappii, facebookis mitää to7staiseks ellen otte tee jiskus mut en viel nyt ainakaa, nii facee omaa sellast profiilii, jne. Mut mul on skype, mut en oo ehtiny viel twkee mitää tunnust tai mitään. Ja kyl voin vaik sitte s-postis, mut omaa en ruve laittaa tänne koska en halua et kukaa tuttu ainakaa nii tunnistais mua.
      Aluks haluun vaa ihan sellasen pelkän, et olis vaa sellanen et oltais ihan vaa kavereit ja sit vast mietittäis sitä seurusteluuu, jne.
      Mut muuta en ruve täs kertoo itsestäni, jne.
      PS. Vois olla joku 14v-15v täl hetkel ihan okei. Käy myös 16v.

    • Homopoika03

      Unelma poikaystävä ois sellanen joka välittää. Tärkeetä mulle on et suhtees voi olla oma ittensä ja puhua jos on joku hätänä. Persoonalla ei valtavasti oo väliä jos on luotettava ja välittävä ! Musta on niin hienoa kun kaikilla on niin erilaisia persoonia. Pituudella eikä ulkonäöllä ole väliä.

    • Anonyymi

      Mun unelmien poikaystävä
      -komee lihaksikas
      -hyvä iho ei yhtään finnejä
      -rikas
      -ostaa mulle mitä haluun
      -urheilullinen
      -musikaalinen
      -fiksu
      -huumorintajunen
      -mua pitempi
      -hyvä tyyli
      -Suvaitsevainen
      -ei missään nimessä rasisti ei saa olla sitä mieltä että turvapaikan hakijat ei saa tulla tänne
      -Toosi hyvä koulus
      -pahis
      -söpö
      -ihana

      • Anonyymi

        Lisäyksenä vielä tohon aikaisempaan
        -Ei käytä päihteitä
        -ei käytä paljon alkoholia viini lasi illallisen merkeissä käy mut ei mitään olutta
        - ja sit jos se ois vegaani viel nii ois kiva


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisäyksenä vielä tohon aikaisempaan
        -Ei käytä päihteitä
        -ei käytä paljon alkoholia viini lasi illallisen merkeissä käy mut ei mitään olutta
        - ja sit jos se ois vegaani viel nii ois kiva

        Onneks sulla on niin vähäiset kriteerit ja löydät sopivan varmaan hetkessä. Muista myös et sun pitäs olla myös noide kriteerie arvone ettei kannata välttämättä vaatii liikoja


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    4. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    5. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    6. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    7. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    8. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    9. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    10. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    Aihe