Serial Number

IdoLi

The Simsiin serial numberia kaipaisin.. Olen ostanu kaupasta pelin, mutta hukannut numberon.
Voisko joku ystävällisesti kertoa numeron miulle? Kiitos. Ja ne pellet jotka väittävät ettei käy muiden numerot, ei tartte tulla valittamaan. Kiitos.

7

588

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jepy

Ne jotka kertoo tollasille torveloille oikeaa tietoa, ne ei todellakaan ole pellejä! Pellejä taas ovat paremminkin ne jotka eivät millään usko mitään!

• Ei ei ei

Minun mielestäni ne ovat pellejä jotka valehtelevat ja
        yrittävät muille kertoa väärää tietoa.

• minä
        Ei ei ei kirjoitti:

ei ne käy!!!!!!!

• Höpsis
        minä kirjoitti:

ei ne käy!!!!!!!

Käypäs aivan varmasti sillä minä tiedän. Mutta ei niitä silti saa täällä levitellä. Jokainen varmasti osaa käyttää jotain hakukonetta ja omaa sen verran älyä ja viitseliäisyyttä että keksii myös hakusanat jotta löytää kaipaamansa tiedon.

• jepy
        Ei ei ei kirjoitti:

...Sitä täällä jaksaa jauhaa tuosta. Jokaiseen peliin ON OMA SARJANUMERO! Meniskö se nyt sinne pikkuseen päähän? Aivot on nyt kyllä jossain muualla.....

• Kovapää
        jepy kirjoitti:

...Sitä täällä jaksaa jauhaa tuosta. Jokaiseen peliin ON OMA SARJANUMERO! Meniskö se nyt sinne pikkuseen päähän? Aivot on nyt kyllä jossain muualla.....

Ei mene päähän koska päähän väärä tieto koska pää tietää miten asia oikeasti on. Aivan, jokaiseen samaan peliin/lisäosaan on oma sarjanumero mutta koska ne on luotu samaa kaavaa käyttäen niin ne toimivat ristiin. Peli/lisäosa vain tarkistaa onko numero kaavan mukainen ja hyväksyy sen jos ehto täyttyy. Eli jos saat kaavan jotenkin selville voit luoda loputtomasti sopivia sarjanumeroita.

Turha on tänne tulla selittämään jotain sellasta mistä ei oikeasti tiedä paljoakaan. Tässä omat perusteluni numeroiden toimivuudesta joten mitkä mahtavat olla sinun tuon viestissä mainitsemasi yksilöllisyyden lisäksi.

Joko alkaa menemään perille vähitellen? Vai pitääkö asiasta jatkaa turhaa vääntämistä. Niin ja muistakaa että niitä sarjanumeroita ei saa tänne kirjoitella vaikka asia onkin ihan helppo sillä emmehän halua loukata tämän keskustelupalstan sääntöjä?!

• Kovapää
        Kovapää kirjoitti:

Ei mene päähän koska päähän väärä tieto koska pää tietää miten asia oikeasti on. Aivan, jokaiseen samaan peliin/lisäosaan on oma sarjanumero mutta koska ne on luotu samaa kaavaa käyttäen niin ne toimivat ristiin. Peli/lisäosa vain tarkistaa onko numero kaavan mukainen ja hyväksyy sen jos ehto täyttyy. Eli jos saat kaavan jotenkin selville voit luoda loputtomasti sopivia sarjanumeroita.

Turha on tänne tulla selittämään jotain sellasta mistä ei oikeasti tiedä paljoakaan. Tässä omat perusteluni numeroiden toimivuudesta joten mitkä mahtavat olla sinun tuon viestissä mainitsemasi yksilöllisyyden lisäksi.

Joko alkaa menemään perille vähitellen? Vai pitääkö asiasta jatkaa turhaa vääntämistä. Niin ja muistakaa että niitä sarjanumeroita ei saa tänne kirjoitella vaikka asia onkin ihan helppo sillä emmehän halua loukata tämän keskustelupalstan sääntöjä?!

Osasinpa melkein kirjoittaa oikein mutta suutuksissa
        tulee välillä hötkyiltyä. Alun jälkeen ei taida olla
        enää kovin pahoja mokia :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      247
      5683
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      35
      3301
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      134
      2562
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      211
      2057
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      64
      1542
    6. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      64
      1017
    7. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      77
      961
    8. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      8
      821
    9. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      123
      813
    10. Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa

Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui
      Tv-sarjat
      10
      758
    Aihe