Eli saako nokia 500 tota instagramia?
T: tyhmä hipsteri
instagram nokia 500?
12
346
Vastaukset
- ihme ja kummma
kukaan ei tiä mitään?
- 5230,. (500)
ei saa symbianille,sovelluksen saa vain omenaan ja androidiin
Ja sitä ei välttämättä kannata asentaa jos välittää yksityisyydestään.
- 5230,. (500)
latasin ton piruuttaan tablettiini ja rekisteröidyin vaikka en vielä kyllä tajua tosta mitään, pitää opiskella..jotain riskejä siinä kait olikin
- Help me
Oon jo kauan etsiny Kauppa-sovelluksesta Instagramia, nyt olen siellä iPadilla, mutta olen jo kauan miettinyt saako sitä Nokia 500:taan, vai täytyykö ostaa uusi kännykkä tai olla iPadilla? Help me!
- luulisin näin
Instagramia ei saa nokia 500:taan. Itsekin olen yrittänyt löytää nokia ovi kaupasta instagramia ladattavaksi mutta ei. Nokia lumia puhelimiin jonkinlaisen instagramin ainakin saa, kavereillani ainakin on.
Valitettavasti sitä ei saa Nokian malleihin: http://instagram.com/
Tuossa mainitaan vain IPhone/Ipad ja Android.- hip hei huraa
ZTE Blade kolmoseen saa, hah hah haa !
- hölmö nokiA
miks nokia ei seuraa trendejä, vähän aikaa sitten nokia 500:seen ei saanut ees Ängry Birdsejä....
Kumma juttu. - symbian dead,
Sovelluskehittäjistä se on kiinni
- I have nokia 500
ANGRYBIRDSIN ON KYLLÄ SAANUT NOKIA 500 jo yli vuoden päivät. Kannattaa varmaan opetella päivittämään se puhelin.
- täyttä jenkkikuraa
instagram on paskaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan844403Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan313232- 1712621
- 142066
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281502Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631386Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj131160- 741019
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää38970Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13882