Huono olo energiajuoman jälkeen.

seonvaanniiinhyvää

Aina kun olen juonut energiajuoman, olo tuntuu vähän kuin olisi juossut cooperin.
Tykkään energiajuomista paljon, mutta mistä se voi johtuu.

19

6544

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • reaIisti

      Energiajuomissa on pirusti kofeiinia, joka ainakin tottumattomille tekee pahoinvointia ja janoisuutta - jos on energiajuomaan jälkeen janoa, älkää hyvät ihmiset juoko lisää energiajuomaa vaan paljasta vettä.

      • Anonyymi

        Join toisen kun olin juonu ekan ja tuli huono olo ja jano


    • jokutyyppi1

      jos paha olo on vatsan seutuvilla älä missään nimessä enää juo energia juomia sillä ne tuhoo sun munuaiset. oikeesti.

    • _girl_

      Lopeta hyvä ihminen energiajuomien litkimenen ne on kauheita myrkkyjä sisältää vaan kofeiinia, niiden takia voit vaikka sairastua vakasti ja lihot monta kiloa..

    • 99- Poika

      Eihän niitä pysty ketään juomaan ilman etteikö huono olo tulis

    • Olkaa Järkeviä

      Energia juomat on tyhmille, joilla ei järki muuten pelaa :) Niistä saa vaan turhia kaloreita ja huonot hampaat ne ovat elimistölle pahaksi. Joten jos tulee huono llo en ihmettele, minulle tulee pelkästä hajusta ja ajattelusta .

      • 636789

        Ai jos juo energiajuomia niin on älyllisesti vajaa? Kyseenalaistan argumenttisi paikkansapitävyyden.


    • Maximal Crazy Extended

      Kestät sen tai lopetat niiden juomisen

    • romanceboy

      Ehkä siksi sinulla tulee paha olo, koska se on energia juomaa? Sehän saa sinulle sellaisen tunteen aikaiseksi, kuin olisit juossut itsesi hetki sitten hengiltä. En kyllä tunbe yhtään henkilöä joka pitäisi tuosta tunteesta.

    • Olkaa Järkeviä

      En minä nyt niinkään sanonut, vain että jos ei nuku tarpeeksi niin sitten väsymykseen yleensä energiajuomia juodaan. Niinkuin kaikki tietää järki pelaa paremmin 8-9h yöunilla kuin 4-6 h unilla. Sitten "tarttee" litkii sitä myrkkyä että niinsanotusti järki pelais. Jos sitö ny iha mehuna/ limsana litkii ilma energian puutetta ei pitkälle pötki, että yleensä siinäki jonkilaine syy.

      • 63689

        Ei se nyt varsinaisesti ihan myrkkyä ole ...


    • esbin

      Älä juo niin paljon ES

    • Anonyymi

      Coifeini yliherkkyys

    • Anonyymi

      Niiden vaikutus kaiketi on vähän tapauskohtainen, miten kukakin niihin reagoi.
      Itselleni niistä tulee vähäksi aikaa hyperaktiivinen olo, tuntuu että voisi tehdä vaikka mitä, mutta sitten sen jälkeen tulee superväsynyt olo.
      Ihme energiapuusti varmaan niiden sisältämän kofeiinin vuoksi, mutta se imee normienergiankin sitten ihan nollille 5-10min ylienergisen olon jälkeen.
      En kyllä oikein pidä energiajuomien maustakaan, mutta uteliaisuuttani olen niitä maistanut.
      Liittyisikö sinunkin saama olo jotenkin siihen..??

    • Anonyymi

      no meikä just joi energiajuoman cooperin jälkeen ja heikottaa

      • Anonyymi

        Just. Tuntuu vähän siltä, ettei olisi sopiva juoma urheilusuorituksen jälkeen nautittavaksi.
        kannattaisiko kokeilla vaikka jotain urheilujuomia ennemmin.. Gatorade ja mitäs näitä on?


    • Anonyymi

      Join yhden energiajuoman ja minulla alkoi vähän paha olo. Olen 13 vuotias ja olen juonut energiajuomia ennenkin mutta minulla aina alkaa paha olo.

    • Anonyymi

      tyhmä pää huomenna tyhmä pää paha olo tyhmä pää klung klung tyhmä pää mitä mä taas join join tyhmä pää

    • Anonyymi

      vaihda juomasi mmm,siruuna juomaan mm mango mm ooo osta MUUMI MUKI ja täytä se Vedellä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9549
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      392
      4057
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2810
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2574
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      183
      2559
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      69
      1645
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe