Onko minkälainen talo? Tuleeko palkat ajallaan, minkälaista kalustoa ja ajoja?
Kuljetus Reen
11
905
Vastaukset
- Matti Mainio
Tiilitalo, kottia saa, Bedfodeja, maitotonkien ajoa.
- papa gal
Renkaita vaihdetaan ja varastoidaan tosi halvalla h:gin tukkutorilla.
Palkoista en tiedä. Voi olla vähän ........... - Kulj. Reen Crew
Miten ite? Onko sinä hyvä työntekijä? Olelko paljon sairaslomilla? Pyydätkö ylityökorvauksia jos menee 35 min ylipitkäksi päivä? Huolehditko että aina auto pysyy kunnossa? Ethän polta autossa etkä aja ylinopeutta? Yksitysajoa et varmaan koskaan aja firman autolla? Polttoainetta tuskin varastat? Ethän soita firman puhelimella yksityspuheluja? Jos olet kunnollinen niin meille vaan töihin!
- sademetsästä
Minä paljo sairasloma, kerta viikkkosa sairasloma, ei kunnon työtekijä. Ottako töihin?
- Kulj.Reen Crew
sademetsästä kirjoitti:
Minä paljo sairasloma, kerta viikkkosa sairasloma, ei kunnon työtekijä. Ottako töihin?
Mutta tuo pakkosuomi ei näköjään suju?
- Anonyymi
Ei kannata nykypäivänä ! Jättää prossa tunnit maksamatta ja pekkas päivät
Tms ! Vetää omaan liivin ! Tälläkin hetkellä 2022 osa porukasta on menossa palkkaturvaan hakemaan rahoja- Anonyymi
Ei kannata koska autoissa on alkolukot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannata koska autoissa on alkolukot.
Ymmärrän hyvin viestisi, koska olet alkoholisti. No totta perkules,tuskin sinä jaksaisitkaan lähteä reippaana hommiin klo 2 yöllä ja painaa tehokkaasti 10 tuntia . Mutta me muut raittiit ja reippaat kuskit 18- 70 vuotiaat oikein odotamme sitä päivää (2014) kun kaikkiin uusiin kuorma-autoihin on lakisääteisesti asennettu alkolukot. On ilo puhaltaa Yes hyvä meininki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrän hyvin viestisi, koska olet alkoholisti. No totta perkules,tuskin sinä jaksaisitkaan lähteä reippaana hommiin klo 2 yöllä ja painaa tehokkaasti 10 tuntia . Mutta me muut raittiit ja reippaat kuskit 18- 70 vuotiaat oikein odotamme sitä päivää (2014) kun kaikkiin uusiin kuorma-autoihin on lakisääteisesti asennettu alkolukot. On ilo puhaltaa Yes hyvä meininki.
Siis oikea vuosi on 2024 ... onnen vuosi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis oikea vuosi on 2024 ... onnen vuosi.
Kuljetus Reenillä ei autoa saa koristella.
- Anonyymi
Me palvelemme sinua monella tavalla!
Meiltä saat muutot ja kaikki muuttoosi liittyvät palvelut ja tarvikkeet. Kylmäkuljetukset, pakastekuljetukset ja lämminkuljetukset.
Talvisin tarjoamme lumityöpalveluja ja lumenpudotuksia katoilta sekä lumenkuljetuksia. Kesäkausina voit tulla rentotumaan tai juhlimaan Vita Nova huvijahti charterille ja voit vaikka mennessäsi jättää autosi huoltoon autohuoltoomme, jossa tarjoamme monenlaisia auto- ja rengashuoltopalveluja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005368762Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5373824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102241Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1741306Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17976Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40814- 51790
Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72764Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57762En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36667