Kuljetus Reen

Mauriitsio

Onko minkälainen talo? Tuleeko palkat ajallaan, minkälaista kalustoa ja ajoja?

11

905

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Matti Mainio

Tiilitalo, kottia saa, Bedfodeja, maitotonkien ajoa.

• papa gal

Renkaita vaihdetaan ja varastoidaan tosi halvalla h:gin tukkutorilla.
      Palkoista en tiedä. Voi olla vähän ...........

• Kulj. Reen Crew

Miten ite? Onko sinä hyvä työntekijä? Olelko paljon sairaslomilla? Pyydätkö ylityökorvauksia jos menee 35 min ylipitkäksi päivä? Huolehditko että aina auto pysyy kunnossa? Ethän polta autossa etkä aja ylinopeutta? Yksitysajoa et varmaan koskaan aja firman autolla? Polttoainetta tuskin varastat? Ethän soita firman puhelimella yksityspuheluja? Jos olet kunnollinen niin meille vaan töihin!

• sademetsästä

Minä paljo sairasloma, kerta viikkkosa sairasloma, ei kunnon työtekijä. Ottako töihin?

• Kulj.Reen Crew
        sademetsästä kirjoitti:

Minä paljo sairasloma, kerta viikkkosa sairasloma, ei kunnon työtekijä. Ottako töihin?

Mutta tuo pakkosuomi ei näköjään suju?

• Anonyymi

Ei kannata nykypäivänä ! Jättää prossa tunnit maksamatta ja pekkas päivät
      Tms ! Vetää omaan liivin ! Tälläkin hetkellä 2022 osa porukasta on menossa palkkaturvaan hakemaan rahoja

• Anonyymi

Ei kannata koska autoissa on alkolukot.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kannata koska autoissa on alkolukot.

Ymmärrän hyvin viestisi, koska olet alkoholisti. No totta perkules,tuskin sinä jaksaisitkaan lähteä reippaana hommiin klo 2 yöllä ja painaa tehokkaasti 10 tuntia . Mutta me muut raittiit ja reippaat kuskit 18- 70 vuotiaat oikein odotamme sitä päivää (2014) kun kaikkiin uusiin kuorma-autoihin on lakisääteisesti asennettu alkolukot. On ilo puhaltaa Yes hyvä meininki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrän hyvin viestisi, koska olet alkoholisti. No totta perkules,tuskin sinä jaksaisitkaan lähteä reippaana hommiin klo 2 yöllä ja painaa tehokkaasti 10 tuntia . Mutta me muut raittiit ja reippaat kuskit 18- 70 vuotiaat oikein odotamme sitä päivää (2014) kun kaikkiin uusiin kuorma-autoihin on lakisääteisesti asennettu alkolukot. On ilo puhaltaa Yes hyvä meininki.

Siis oikea vuosi on 2024 ... onnen vuosi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis oikea vuosi on 2024 ... onnen vuosi.

Kuljetus Reenillä ei autoa saa koristella.

• Anonyymi

Me palvelemme sinua monella tavalla!
      Meiltä saat muutot ja kaikki muuttoosi liittyvät palvelut ja tarvikkeet. Kylmäkuljetukset, pakastekuljetukset ja lämminkuljetukset.

Talvisin tarjoamme lumityöpalveluja ja lumenpudotuksia katoilta sekä lumenkuljetuksia. Kesäkausina voit tulla rentotumaan tai juhlimaan Vita Nova huvijahti charterille ja voit vaikka mennessäsi jättää autosi huoltoon autohuoltoomme, jossa tarjoamme monenlaisia auto- ja rengashuoltopalveluja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 536
      8762
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      5
      3738
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      10
      2241
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      174
      1306
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      976
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      40
      814
    7. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      51
      790
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      72
      764
    9. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      762
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      667
    Aihe