mun poket

loskasa

mun poket rubyssa

celebi 31lv
quilava 31lv
swablu 32lv
venusaur 33lv
omanyte 30lv
pupitar 30lv

alotin pelin vasta x) oon menny viis salia x)

20

1561

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JOUNI

Mistä sait CELEBIN? vastaa!!!!!!!!!

• loskakasa

niitä on vaikka millä mitalla siellä petalburg woodseissa. kaikki 5 levelillä

• Desiré
        loskakasa kirjoitti:

niitä on vaikka millä mitalla siellä petalburg woodseissa. kaikki 5 levelillä

Eipäs naruteta toisia! >;( Celebejä EI löydy Petalburg Woodseista ollenkaan! Älkää ihmiset uskoko tätä mahtailijaa!

• loskakasa
        Desiré kirjoitti:

Eipäs naruteta toisia! >;( Celebejä EI löydy Petalburg Woodseista ollenkaan! Älkää ihmiset uskoko tätä mahtailijaa!

minulla on joku erikoisversio rubysta ja siinä elää kaikki legendaariset pokemonit villeinä eri paikoissa. luonnosta saa legendaaristen lisäksi mm. espeoneja, gengareita, alakazameja...

• Desiré
        loskakasa kirjoitti:

minulla on joku erikoisversio rubysta ja siinä elää kaikki legendaariset pokemonit villeinä eri paikoissa. luonnosta saa legendaaristen lisäksi mm. espeoneja, gengareita, alakazameja...

Nyt todistat sen "erikoispelisi", ja se tapahtuu niin, että otat kuvan (vaikka valokuvan) pelistäsi silloin kuin se hyökkää ja lähetät sen sähköpostiini.

• jmouru
        Desiré kirjoitti:

Nyt todistat sen "erikoispelisi", ja se tapahtuu niin, että otat kuvan (vaikka valokuvan) pelistäsi silloin kuin se hyökkää ja lähetät sen sähköpostiini.

joo ihme ettei sulla oo kaikkia pokemoneja
        voisit lähettää mullekkin kuvan jostakin hyvästä pokemonista joka hyökkää vaikka se celebi

• loskakasa
        jmouru kirjoitti:

joo ihme ettei sulla oo kaikkia pokemoneja
        voisit lähettää mullekkin kuvan jostakin hyvästä pokemonista joka hyökkää vaikka se celebi

voin lähettääkin jos annatte sähköpostiosotteet.

• Desiré
        loskakasa kirjoitti:

voin lähettääkin jos annatte sähköpostiosotteet.

[email protected] on miun email..

• jmouru

• waccom

• loskakasa
        Desiré kirjoitti:

[email protected] on miun email..

en onnistu lähettämään sähköpostiisi kuvia. luultavasti kuvat liian suuria kooltaan suomi24:n sähköpostiin.

• legoman
        loskakasa kirjoitti:

en onnistu lähettämään sähköpostiisi kuvia. luultavasti kuvat liian suuria kooltaan suomi24:n sähköpostiin.

....
        [email protected]

• waccom
        waccom kirjoitti:

mäki haluun nähdä eli siis lähetä munki sähköpostiin ossa on [email protected]

mä sain kuvan mis oli celebi

• Desiré
        loskakasa kirjoitti:

Olet huijari! Nuo waccomin kirjoitukset ovat sinun loskakasa, ja huijaat meitä muutenkin, samalla "KIEROSTI" muiden huomaamatta keräämällä viestejä topiciisi. Autin sinua turhaan.. Jos kuvaa en saa tietooni vajaan viikon kuluessa, teen ilmoituksen huijaamisestas.

• loskakasa
        Desiré kirjoitti:

Olet huijari! Nuo waccomin kirjoitukset ovat sinun loskakasa, ja huijaat meitä muutenkin, samalla "KIEROSTI" muiden huomaamatta keräämällä viestejä topiciisi. Autin sinua turhaan.. Jos kuvaa en saa tietooni vajaan viikon kuluessa, teen ilmoituksen huijaamisestas.

ensiksi: waccumin kirjoitukset eivät ole minun.
        toiseksi: jos sinulla on hotmailissa osoite (eli jos sinulla on messengertili) niin anna se koska sinne ainakin voi lähettää.

• jmouru
        loskakasa kirjoitti:

ensiksi: waccumin kirjoitukset eivät ole minun.
        toiseksi: jos sinulla on hotmailissa osoite (eli jos sinulla on messengertili) niin anna se koska sinne ainakin voi lähettää.

muuten loskasa nää näköjään pelaat sitä tietsikalla niin että muistakko nää sen sivun mistä nää sen pokemon rubyn imuroit??? ois hauska tietää.xD

• loskakasa
        jmouru kirjoitti:

muuten loskasa nää näköjään pelaat sitä tietsikalla niin että muistakko nää sen sivun mistä nää sen pokemon rubyn imuroit??? ois hauska tietää.xD

en muista mutta se oli suomenkielinen sivu ja löysin altavistan avulla.

• Desiré

Oisit heti kertonut että se peli on tietsikalle!
      Nykyäänhän on kaikki Gamesharkitkin mahdollisia laittaa, varsinkin Visual Boy Advancen peleihin.
      Kuva jonka lähetit, missä ruohikossa/järvessä se Suicune oli?

• mirage

sori nyt vaan mutta minä lähetin sen kuvan missä suicune tulee villinä vedestä koska mullaki on erikoisversio ja siinä saa kaikki pokemonit eikä tarvi vaihtaa toisten kanssa

• loskakasa

ihmettelinkin olenko lähettänyt unissani jotain :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      312
      6078
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3586
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      146
      2760
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      224
      2151
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      100
      1718
    6. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      66
      1150
    7. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      81
      1045
    8. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      142
      942
    9. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      10
      918
    10. Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa

Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui
      Tv-sarjat
      11
      874
    Aihe