mun poket rubyssa
celebi 31lv
quilava 31lv
swablu 32lv
venusaur 33lv
omanyte 30lv
pupitar 30lv
alotin pelin vasta x) oon menny viis salia x)
mun poket
20
1561
Vastaukset
- JOUNI
Mistä sait CELEBIN? vastaa!!!!!!!!!
- loskakasa
niitä on vaikka millä mitalla siellä petalburg woodseissa. kaikki 5 levelillä
- Desiré
loskakasa kirjoitti:
niitä on vaikka millä mitalla siellä petalburg woodseissa. kaikki 5 levelillä
Eipäs naruteta toisia! >;( Celebejä EI löydy Petalburg Woodseista ollenkaan! Älkää ihmiset uskoko tätä mahtailijaa!
- loskakasa
Desiré kirjoitti:
Eipäs naruteta toisia! >;( Celebejä EI löydy Petalburg Woodseista ollenkaan! Älkää ihmiset uskoko tätä mahtailijaa!
minulla on joku erikoisversio rubysta ja siinä elää kaikki legendaariset pokemonit villeinä eri paikoissa. luonnosta saa legendaaristen lisäksi mm. espeoneja, gengareita, alakazameja...
- Desiré
loskakasa kirjoitti:
minulla on joku erikoisversio rubysta ja siinä elää kaikki legendaariset pokemonit villeinä eri paikoissa. luonnosta saa legendaaristen lisäksi mm. espeoneja, gengareita, alakazameja...
Nyt todistat sen "erikoispelisi", ja se tapahtuu niin, että otat kuvan (vaikka valokuvan) pelistäsi silloin kuin se hyökkää ja lähetät sen sähköpostiini.
- jmouru
Desiré kirjoitti:
Nyt todistat sen "erikoispelisi", ja se tapahtuu niin, että otat kuvan (vaikka valokuvan) pelistäsi silloin kuin se hyökkää ja lähetät sen sähköpostiini.
joo ihme ettei sulla oo kaikkia pokemoneja
voisit lähettää mullekkin kuvan jostakin hyvästä pokemonista joka hyökkää vaikka se celebi - loskakasa
jmouru kirjoitti:
joo ihme ettei sulla oo kaikkia pokemoneja
voisit lähettää mullekkin kuvan jostakin hyvästä pokemonista joka hyökkää vaikka se celebivoin lähettääkin jos annatte sähköpostiosotteet.
- Desiré
loskakasa kirjoitti:
voin lähettääkin jos annatte sähköpostiosotteet.
[email protected] on miun email..
- waccom
jmouru kirjoitti:
ja minun on [email protected]
mäki haluun nähdä eli siis lähetä munki sähköpostiin ossa on [email protected]
- loskakasa
Desiré kirjoitti:
[email protected] on miun email..
en onnistu lähettämään sähköpostiisi kuvia. luultavasti kuvat liian suuria kooltaan suomi24:n sähköpostiin.
- legoman
loskakasa kirjoitti:
en onnistu lähettämään sähköpostiisi kuvia. luultavasti kuvat liian suuria kooltaan suomi24:n sähköpostiin.
- waccom
waccom kirjoitti:
mäki haluun nähdä eli siis lähetä munki sähköpostiin ossa on [email protected]
mä sain kuvan mis oli celebi
- Desiré
loskakasa kirjoitti:
Olet huijari! Nuo waccomin kirjoitukset ovat sinun loskakasa, ja huijaat meitä muutenkin, samalla "KIEROSTI" muiden huomaamatta keräämällä viestejä topiciisi. Autin sinua turhaan.. Jos kuvaa en saa tietooni vajaan viikon kuluessa, teen ilmoituksen huijaamisestas.
- loskakasa
Desiré kirjoitti:
Olet huijari! Nuo waccomin kirjoitukset ovat sinun loskakasa, ja huijaat meitä muutenkin, samalla "KIEROSTI" muiden huomaamatta keräämällä viestejä topiciisi. Autin sinua turhaan.. Jos kuvaa en saa tietooni vajaan viikon kuluessa, teen ilmoituksen huijaamisestas.
ensiksi: waccumin kirjoitukset eivät ole minun.
toiseksi: jos sinulla on hotmailissa osoite (eli jos sinulla on messengertili) niin anna se koska sinne ainakin voi lähettää. - jmouru
loskakasa kirjoitti:
ensiksi: waccumin kirjoitukset eivät ole minun.
toiseksi: jos sinulla on hotmailissa osoite (eli jos sinulla on messengertili) niin anna se koska sinne ainakin voi lähettää.muuten loskasa nää näköjään pelaat sitä tietsikalla niin että muistakko nää sen sivun mistä nää sen pokemon rubyn imuroit??? ois hauska tietää.xD
- loskakasa
jmouru kirjoitti:
muuten loskasa nää näköjään pelaat sitä tietsikalla niin että muistakko nää sen sivun mistä nää sen pokemon rubyn imuroit??? ois hauska tietää.xD
en muista mutta se oli suomenkielinen sivu ja löysin altavistan avulla.
- Desiré
Oisit heti kertonut että se peli on tietsikalle!
Nykyäänhän on kaikki Gamesharkitkin mahdollisia laittaa, varsinkin Visual Boy Advancen peleihin.
Kuva jonka lähetit, missä ruohikossa/järvessä se Suicune oli? - mirage
sori nyt vaan mutta minä lähetin sen kuvan missä suicune tulee villinä vedestä koska mullaki on erikoisversio ja siinä saa kaikki pokemonit eikä tarvi vaihtaa toisten kanssa
- loskakasa
ihmettelinkin olenko lähettänyt unissani jotain :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3126078Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483586Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1462760"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2242151Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol1001718- 661150
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua811045Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni142942Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan10918Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11874