Kertokaapas hyvät ihmiset kokemuksianne kyseisistä puhelimista. Sekä ruusut että risut ovat enemmän kuin tervetulleita!! :)
Olen aikeissa vaihtaa Siemensin C55:sen uuten puhelimeen ja vaihtoehtona olis noi kaksi mallia. Kumpi ois parempi ja miks??
Kiitos! :)
Samsung sgh-x450 vs Siemens CF62
7
5037
Vastaukset
- jokke
Samsungissa on huomattavasti parempi näyttö ja todella helppo käyttää.
Kuoret tosin ottavat helposti osumaa ja antenni ei ole kovinta mahdollista tekoa... - Ville
Samsung sgh-x450 on parempi, siemens on hieman hidas toiminen.. ainoa hyvä puoli on siemensin takuu 2 vuotta
- tupe
siemensissä luurin takuu on toki sen 2 vuotta mutta liikkuvillaosilla (eli esim. läppä) takuu on puoli vuotta ja sehän siinä ensimmäisenä hajoaa. siemensin läppä kuulema hajoaa nopeammin (huomatkaa cf 62 on siemensin eka läppäpuhelin)
- siemens cf62
Olen ollut tosi tyytyväinen cf 62:n..Samsungin akuilla voi heittää vesilintua tai sit pitää laturis koko ajan.
- 3220
Juu itse pohdin samojen luurien välillä, mutta valitsin 3220 nokian. Noissa simpukoissa kallistui cf62 puolelle, koska ulkoinen näyttö, mitä itse ainakin pidän todella tärkeänä kun on simpukasta kysymys. x450 näyttö kyllä on paljon parempi ja sen olisinkin ostanut jos olisi ollut ulkoinennäyttö
- lara
3220 kirjoitti:
Juu itse pohdin samojen luurien välillä, mutta valitsin 3220 nokian. Noissa simpukoissa kallistui cf62 puolelle, koska ulkoinen näyttö, mitä itse ainakin pidän todella tärkeänä kun on simpukasta kysymys. x450 näyttö kyllä on paljon parempi ja sen olisinkin ostanut jos olisi ollut ulkoinennäyttö
Ehdottomasti samsung. mulla on sgh-x450ja olen erittäin tyytyväinen ollut tähän mennessä. puhelin on ollut puolisen vuotta mulla ja ainuttakaan vikaa ei ole tullut. akkua ei tarvitse pitää koko aikaa laturissa, mutta minun käytössä (eli kovassa käytössä) tarvii ladata n.3 päivän välein.
- Jassa
kumman noista ostais, kun olis puhelimen vaihto
ja haluaisin ehdottomasti simpukan. Olisi kiva
kokeilla välillä muutakin kuin Nokiaa.
Onko ko. puhelinmalleissa eroa huoltopalveluissa,
lisävarusteiden hinnoissa, jos vertaa Nokiaan ?
Kumman suosittelette ? ? Jotenkin olen itse kallistumassa Siemensiin, mutta olisi kiva kuulla ihmisten mielipiteitä.
Kertokaa siis lisää kokemuksianne, please ! !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1512496Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot97999- 64871
- 60753
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18677Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85670Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202648Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap21637