Paljon tehdään tyhjää työtä tuon lumen kanssa.
Edes takaisin sitä siirrellään ja kevään tultua siitä on vain muisto jäljellä.
Tyhjää työtä
12
189
Vastaukset
- ilmasto lämpenee
Sademetsiä, maapallon keuhkoja hävitetään 30 hehtaarin minuuttivauhdilla, tarpeeksi kun tätä tehdään niin lumiongelma poistuu Kajaanistakin.
- jääkausi vai muu
Juuri noin.
Miten käynee Suomessakin rannikolla oleville kaupungeille jos napajäätiköt sulavat ? - Arska_tenussa
jääkausi vai muu kirjoitti:
Juuri noin.
Miten käynee Suomessakin rannikolla oleville kaupungeille jos napajäätiköt sulavat ?Ei käy mitenkään jos napajäät sulaa silla ne ovat jo nyt 90%ti veden alla. Eli meren pinta nousee 2 cm.
- Latua!
Hiihtäminen on nykyisin hyvin aliarvostettu tapa liikkua liikenteessä.
- Aika hoitaa
Sama pätee moneen muuhunkin asiaan. Turhaan roskiakaan kiikutetaan jonnekin kaatopaikoille. Missä meillä on esimerkiksi ajanlaskun alun roskat, vaikka niitä ei ole kerättykään?
- j-pennasen veli
Ja sinä teet sitte varmaan hyvää työtä ,kun tänne kiusaksi kirjoittelet, perkeleen isä kun ei saa sinua kuriin.
- Aina samaa
Pennasella sentään joku roti nuissa kirjoituksissa.
Sinulla aina sama pennasen haukkuminen.
Joten lopeta sinä tänne kirjoittelu nimimerkki j.pennasen veli - Aina samaa
Aina samaa kirjoitti:
Pennasella sentään joku roti nuissa kirjoituksissa.
Sinulla aina sama pennasen haukkuminen.
Joten lopeta sinä tänne kirjoittelu nimimerkki j.pennasen veliLopetan lopetanhan minä.
- pennasen ukki
Voisiko samaa logiikkaa käyttää myös hoitajien työstä.
Mitäpä noita potilaita hoitamaan, kun kuolevat joskus kumminkin. - oooooooooooooooo
Miksei j- pennanen vastaa kenellekkän ?
- 1x21x2
Ei hänen kannata vastata ainakaan nuihin pennasen sukulaisina esiintyvien typeröinteihin.
Miksi muuten j-pennasen veli ei koskaan avaa uutta keskustelua ?
- pennasen serkku
Oikeassa olet pennanen. Lumityöt on turhaa. Vanhusten ja vammasten hoito turhaa, ei niistä ole hyötyä , kuolevat vaan. Syöminen on turhaa.
Paperin teko on ainut työ joka kannattaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.29511301- 2174843
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny112518- 1611871
- 1271871
Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos921218Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411136Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il81117Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon341004- 83917