raudan ostajat

petetty2

Romujen kerääjät sanovat ettei raudalla ole nykyään paljonkaan arvoa.Se on höpöpuhetta,sillä kun myy oikealle ostajalle niin kyllä sillä saa ihan mukavat rahat. Eihän ostajat sano paljonko he ite saavat tiliä kun vievät ilman romun,ovat jotkut vielä vailla kuljetuksesta maksua.Minä olen erehtynyt myymään kaksi isoa romukasaa sotkamolaiselle pesän tyhjentäjälle ja kajaanilaiselle yritykselle,mutta rahat jäi saamatta.Sanotaan että mustalaiset ovat epärehellisiä vaan olen myynyt heillekkin romu autoja ja muuta rautaa ja maksun olen saanut etukäteen.Mitä tästä opimme,sen että ei se valkolainen ole rehellisempi päinvastoin.

15

1993

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rautaa rautaa rautaa

ei missään nimessä firmoille eikä penttiselle tai muille vastaaville... Minä myin kajaaniin romuvillelle ja myyn jatkossakin. Reilu mies vaikka onkin romani.

• nopsa-auto

Penttinenkö huijari, ei nyt sentään.

• jarkman

kAJAANIN ROMU vei ilman vaikka aikoi maksaa,vaan meneppä sieltä ostamaan rautaa niin johan maksaa,raudassa ei mene raha hukkaan vanha sanonta.

• Kannattaaselvittää

4 vuotta olen myynyt Kalajoelle Kuusakoski oy:lle. Reilu ja rehellinen yritys. Ensin hinta oli 150 euroa tonnilta sekapellistä. Parin vuoden kuluttua 120 euroa tonnilta. Nyt ovat markkinat huonot kaikkialla, joten kannattaa kärsivällisesti odottaa. Kuusakoski ei ole veloittanut hakemisesta kuin noin 15 euron vaakamaksun, kun olen myynyt kokonaisia rekkakuormallisia eli - 15 tonnia kerrallaan. Kokemusta on noin 250 romurautatonnin myynnin jälkeen. Kesällä hinta on yleensä alhaisimmillaan ja vastaavasti alkukeväästä usein korkeimmillaan. Hinnat vaihtelevat suuresti, joten kannattaa kysellä ja odotella sopivaa hetkeä. Kerätyt varat käytämme koululuokan varustamiseen, retkitoimintaan ja ylipäätään opetustoiminnan kehittämiseen.

• Mersulla-aina

SOtkamo on romuraudan kerääjän kultakaivos. SOtkamolaiset ajelevat romuraudalla, jota itse kutsuvat virheellisesti autoksi. Tojotan ja Nissanin rohjot seisovat kauppojen parkissa. kyllä on näin Mersu-miehen kauhea katsoa. Ajakaa romunne paaliin!! Koko sotkamo joutuu outoon valoon, kun on parkit täynnä ROMURAUTAA!!

• kyttyrä

Ajattelin etten vastaa sinulle idiootti ''mersu'' mies. On kuitenkin pakko sanoa, että olisi kyllä Sotkumo ja koko Suomi voittanut paljon, kun tyhmä ukkisi olisi jo laskenut lakanoille!!!

• lfor

Sinulla se mersu on vain lasikuitus, pakkelia ja maalia. Ruostuvat siihen tahtiin ettei paljoa voi olla jäljellä, jos on edes 10v vanha.

Vain mannet ajaa mersuilla, tai no wannabe mannnet myös.

• Mersulla-aina
        lfor kirjoitti:

Sinulla se mersu on vain lasikuitus, pakkelia ja maalia. Ruostuvat siihen tahtiin ettei paljoa voi olla jäljellä, jos on edes 10v vanha.

Vain mannet ajaa mersuilla, tai no wannabe mannnet myös.

Kyllä otti Korolla-ukkelit ihteensä. Taitaa hermoja kiristää, kun on rahat kiinni romussa ja suurin osa tuloista menee korjaamoon. Voi mitä surkeutta.

• Rekhard

Kyllä ne nokivasarat mersut on kalliimpia pitää kuin japsiautot.kokemusta on nytkin seisoa rojottaa mese tuolla lehtikuusen alla vikoja on joka lähtöön ja syökin piru viiden corollan eväät en kyllä makeilisi noilla mersuilla.täytyy olla kokemusta autoista ennen kuin kehuu omaansa oon omistanut lähes sata autoa ja tiedän mikä auto kestää.

• Veroparatiisi

Penttinen kiertää sujuvasti veroja eikä koskaan esimerkiksi anna kuittia korjaamo töistä.!

• Mammanpoik

Kuules puhuja jos sinulla on asiaa tule se sanomaan suoraan hallille. Keskustellaan nenätysten epäilen kyllä et tule kun et uskalla. Vastaa huutoosi

• kiertomiljoona

Etkö osaa itse kiertää kuin tahkoa ?

• Mersulla-aina

Nyt minä ymmärrän. Korolla- ja Nissan-mieet ovat siksi katkeria, kun niiden ropposet eivät kelpaa edes romuraudan kerääjille. Kun nämä ropposet ovat lähinnä ruostetta, niin eihän niitä edes romyaudaksi voi ottaa. Hyvä sijoitus. Eikö?

• Kaappias

Ite möin Kajaaniin yksityiselle 185€ tonni viime viikolla. 46 tonnia lähti romua navetan takaa.

• kannattaasäästärauta

Vanha veturi myytiin stenalle olivat mukana polttelee pienemmäksi 120000eur saatiin tilille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      177
      4995
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      18
      4376
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3107
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      253
      2952
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2892
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2501
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27