Etelän Kaaleet(ko)

ajattelija-.-.

Mitä mieltä olette tästä? :

Etelän ihmisten mustalaisuus on siinä että onko talo puhdas ja mekko päällä mutta siihen se alkaa ja loppuu. Suunsa kun avaavat niin ei tiedä keskusteleeko kaajeiten vaiko kaaleen ihmisen kanssa.
Enkä tarkota mitään rahnumaista fanaatikko mustalaisuutta vaan ihan perus sivistyneen, aikakaudellansa elävän normaali kaaleen ihmisen tapoja.
Ja varsinkin huomioiden nuorten keskinäiset välit. Okei, nuoret on nuoria jne.. mutta kyllä jokin ero pitää säilyttää miehen ja naisen välillä. Esim. siinä mitä puhutaan keskenään ja mitä ei. Jopa ihan valtaväestöllä (osalla ainakin) on sivistyneisyyden kultaisia tapoja.

Tälläisia hajatelmia ja ajatelmia. Yrittäkäähän edes vastata fiksusti :)

Ps. lisään vielä sen että joka paikasta löytyy omansa mutta tämä pääpiirteittän mitä itse olen laittanut merkille. Eikä eroa muuten löydy sillä että vaikka sukujuuret olisivat venäjällä! Sama meno kaikilla

14

1834

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin ainaa

      Nuoret voi vapaasti keskustella asioista. Vanhempien kanssa ei nyt tietenkää kaikesta keskustella. Ei se mustalaisuutta pois vie, ett ihmiset pystyy vapaasti jutteleen.

    • ajattelija.,.,.

      No, varmaan ymmärrät mitä tarkoitin tuolla... jos et,niin en viitsi edes valaista

      • Kyllä se tietty

        ero pitää olla miehen ja naisen välillä. Oon muuten huomannut tuon saman itekki, etelän kaaleista. Ei oikeesti tiijä että onko nää sittenkin kaajeita. tiijän tasan tarkaan mitä tarkotat.

        Nainen pohjosista


    • etelän jeeno

      Nii, nii, sielä pohjosen pimiässä on aikaa ajatella. Sielähän vasta kaaleita onkin.
      Kun olin vielä terno, niin neuottiin, että viina, nopeet autot ja pohjosen naiset siinä miehen surman. En sitten tiijä, kuhan ajattelen.

      • Ajatella...

        että sillalailla teitä neuvottiin, no siinähän sitä ajattelemisen aihetta etelän miehelle


      • Etelän mies
        Ajatella... kirjoitti:

        että sillalailla teitä neuvottiin, no siinähän sitä ajattelemisen aihetta etelän miehelle

        No ei kannata yleistää kyllä täälläkin etelässä on normaali kaaleita joilla on normaali kaaleen tavat, miehillä ja naisilla on ero ei nainen voi kaikkia jutella vaikka on saman ikäisiä, en tiiä oiken missä olet vieraillu kun tollasta olet huomannu


      • hagertt

        pohjosen kaaleet ei tiijä tavoista ne saattaa ottaa housuntaskusta sytkärin ja nostaa sen keittijön pöyvälle ja vanhojen ihmisten käsiin saattavat antaa puhelimen vaikka povestaan ja homoja ja lesboja phjosissa on enemmän kuin muun maan kaaleissa että ei ne pohjosen kaaleet ole mustalasija mitä lie tattareita ovat


      • pohojosekaaleita
        hagertt kirjoitti:

        pohjosen kaaleet ei tiijä tavoista ne saattaa ottaa housuntaskusta sytkärin ja nostaa sen keittijön pöyvälle ja vanhojen ihmisten käsiin saattavat antaa puhelimen vaikka povestaan ja homoja ja lesboja phjosissa on enemmän kuin muun maan kaaleissa että ei ne pohjosen kaaleet ole mustalasija mitä lie tattareita ovat

        tulukaa pojat pohojosee kysymää ollaako me kaaleita


      • tornionunski
        pohojosekaaleita kirjoitti:

        tulukaa pojat pohojosee kysymää ollaako me kaaleita

        Ei myö tällä niin ranttuja olla kun valinnanvaraa onpi vähäisemmin kuin etelän jeenoilla

        Kaajokin käy jos on röijy sovitettu nätisti


    • minä vain

      No on etelän kaaleilla ihme käsityksiä mustalaisuuvesta.. rahanusuun on mustalaisuuven alaku ja loppu..

    • havukka-ahon ajattel

      oletteko tietoisia että suurinosa etelän kaaleista on muualta tulleita.olen itse sitä mieltä ettei oikeita kaaleita ole kuin iha vanhoissa ihmisissä,ja heitä elää enään todella vähän.60-70 on vielä hitusen mustalaisuutta ,mutta nuorisossa ei yhtään.tämän päivän nuoret luulee olevansa mustalaisia kun mekko on päällä ja pojilla lakeri saappaat jalassa.tavoista eivät tiedä mitään,kuvitellaan että kun ollaan pahoja riidellään kaikkien kanssa vedetään narkkia ja tapletteja ollaan miehiä ja naisia.en ymmärrä sellasia vanhempia jotka antaa lastensa käyttäytyä noin huonosti.sehän on niin että se nolo ja häpiä tulee vanhemmille. usein mietin kun kuulee näitä tämmösiä asioita ett ä pitäs koko mustalaisuus heittää romukoppaan siitä ei enää nykyisin seuraa kun aina vaan huonompaa ja huonompaa.tää on mun mieli pide .ei tarvii pahastua kenenkään

    • näin on

      puhutte asiaa

    • totuuttaeivoikieltää

      No mä oon ainaki iha täältä etelästä ja satun olemaa itekki nuori, mutta en mä silti juttele kenenkää kanssa mitä vaa en. Ja kyllä meille on opetettu aina kotona että pitää olla sivistyny ja ihmismäine mutta silti mustalaine. ja mustalaisuus tulee sydämmestä sitä ei voi pakottaa jos sitä ei jollaki oo ni sitä ei voi opettaa. kyllä meiltä on vaaittu kunnioitusta ja näi nii kaaleita ku kaajeita kohtaa ja kyllä musta tykkää kaajeet ja kaaleet. ja joo käyn koulua mutte ei se mun mustalaisuuta syö ko mä tiiän mikä veri mussa virtaa ni se ei vaihu sen mukaa että tulee sitte ko laitetaa kaaleen vaatteet tai kenen seurassa ollaa. ikävä kyllä monilla on ni että vaatteiten ja seuran mukaa menee se mitä ne sisältää. Ei oo mitää kunnioitusta. Mustalaisuus oikee mustalaisuus ei oo sitä että palvotaan kulttuuria vaan sen kulttuurin kuuluu palvella ja hyövyttää meitä ihmisiä. kulttuuri menee myös vähä tilanteen mukaa MUTTA TÄÄ EI TARKOTA SITÄ ETTÄ KAIKKI SÄÄNNÖT KIERRETÄÄ SANOMALLA ETTÄ KULTTUURI MENEE TILANTEEN MUKAA. Nykyää monilla aikuisillakaa ei oo tietoa kulttuurista oon itekki seurannu esm. sitä että kaaleen nuoret ei enää osaa puhua aika ihmisten kanssa vaa istuvat vaa hiljaa ko pelkäävät monet että sanovat jotakin vääri jne. mutta kulttuuri on monella hukassa ei oo vaa tietyillä alueilla tai vaa nuorissa monet aikuisetki piknaa mustalasinuorille aineita. ja nuoret syö toisiaa ovat inhoja ja aina vaa näkemässä toistesa virheet eikä mitää muuta ja kermapiiri lapsia palvotaa ja kaikki muut on huonoja ja kermat saa tehä mitä vaa ja kukaa ei sano mitää mutta joo oo ei sillä monet aikuisetki on samallaisia tämmönehä pitäis saaha pois ko ei se oo ikinä enne kuulunu kulttuurii että mustalaiset toine toisiaa yrmii ko eikö ne kaajeet yrmi tarpeeks. ja silti aina mustalainen kävelee samasta ovesta ei kukaa oo sen parempi tai huonompi

    • Anonyymi

      Mie ja miun kaverit täällä etelässä aina kovalla äänellä vertaillaan meitin rinsoja ja vilautellaan niitä kaajeillekin. Miulla on komijoin rinsa, kun mie laitatin siihen silikonitäytteet Tallinnassa. Tulkaapa jeenot sieltä pohjolasta katsomaan ja ihailemaan meitin takapuolia! Yhtä muhkeita on vain hottentoteilla Kalaharin erämaassa Etelä-Afrikassa. Ja meitin kulttuuri onpi hienoa. Miekii ossaan lukija ja miun serkku kirjottaa.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3078
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1255
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1241
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1046
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1010
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      956
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      50
      937
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      904
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      816
    Aihe