Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

vuokra-asunto kuukaudeksi tai kahdeksi

vuorotteluvapaalle

Mitähän kautta kannattaa etsiä edullista mutta toimivaa ja viihtyisää, väliaikaista vuokra-asuntoa Fuengirolasta, tai lähistöltä. Suunnittelen 1 - 2 kuukauden matkaa alkaen huhtikuun alusta. Kaksi kääpiökoiraa lähtee mukaan.

En tiedä enkä tunne aluetta, ja suomenkielellä pitäisi pärjäillä! Fuengirola tämävuoksi kuullostaisi sopivimmalta..?

20

6272

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaihtoehtoja on

      Kysyhän suoraan paikallaolijoilta, tai etsi vinkkejä: http://espanja.org/node/71853
      Googleta esim. Vuokra-asunto Fuengirola, Los Paco ,Costa Del Sol jne.

      Välittäjiä on paljon, joten voit laittaa myös oman hakemuksesi monellekin sivulle, myös suomeksi.

      Täällä on esim. yksi hakutulos: http://www.spainrent.es/

      Suomalainen vain vuokraa suomalaiselle aina kalliimmalla hinnalla, voisit löytää edullisemman paikalliselta välittäjältä, jos sinulla olisi joku kielitaitoinen apuna.

      Hyvää vuorotteluvapaata joka tapauksessa!

    • ilotalo naapurissa

      "Täällä on esim. yksi hakutulos........."

      Jos "seuraa" etsii lomalla, niin tuo paikka on aivan loistava.

      Ihan naapurissa nimittäin sijaitsee Geisha Imperial ilotalo,josta saa rahalla varmasti seuraa, en tiedä varmuudella, mutta isot pojat ovat kertoneet.
      Muistaakseni tuo sama "vuokrakohde" tarjosi joskus talonmiehentöitäkin.
      Toimenkuvaan kuului kerätä kadunvarrelta käytetyt "ehkäisyvälineet"

      Paikkaa ei voi sanoa hyvällä sydämelläkään rauhalliseksi, kadulle kuuluu iloinen nai...en jytke ja iloisesti soivat autojen tööt-äänet.

      Tuota paikkaa en kyllä suosittele kenellekkään.

    • espanja

      Onpahan virikkeitä .... Käy vilkasee rantakyla.com lomaasunto.net mmcasa.com

    • vuorotteluvapaalle

      Kiitoksia vinkeistä ja linkeistä! tarkistelen näitä ja pohdiskelen.
      Nimimerkille "ilotalo naapurissa": enpä ole sellaista seuraa etsimässä!

    • ilotalo naapurissa

      Sitähän minäkin ja siksi sen iloisen talon sijainnista kerroinkin.

      Tuskin kukaan haluaa sellaisen talon kulmilla asua, en ainakaan minä.

      Kyllä se koti löytyy sinullekkin kun vaan etsit ja mietit eri vaihtoehdot.
      Ja kun kieli ei taitu, niin kyllä se sinun kotisi tulee olemaan Fuengirolassa.
      Benalmadenassakin kyllä löytyy suomenkielisiä palveluita, mutta vähemmän kuin napakaupunki Fuengirolasta.

      Onnea etsintään ja ilmoittele täällä miten kävi.

      • vuokra-asunto Fugest

        Minä sain hyvän palvelun osoitteesta www.lomaasunnot.net suosittelen. Tarjolla oli erilaisia vaihtoehtoja.


      • vuokra-asunto Fugest
        vuokra-asunto Fugest kirjoitti:

        Minä sain hyvän palvelun osoitteesta www.lomaasunnot.net suosittelen. Tarjolla oli erilaisia vaihtoehtoja.

        osoite www.lomaasunto.net


    • 5+1+1

      seuraa lehtelä uusifuengirola netistä: fuengirola.fi
      Siellä on paljon ilmoituksia

    • asunto1

      Aurinkorannikkolla on monia hyviä välittäjiä. mm. Maarit Aro

      • Annukka591

        Me saimme parhaan palvelun Paulina Schulzin kiinteistönvälityksestä.Laadukkaaan asunnon lisäksi saimme vuokrasopimukset kahdella kielellä tulkattuna.Kaikki toimi loistavasti asiakkaan henkilökohtaisesta vastaanottamisesta lähtöjärjestelyihin saakka.Jopa matkatavarat kannettiin huoneistoon asiakkaan puolesta.
        Suosittelen tutustumaan laadukkaaseen asuntovalikoimaan www.paulinaschulz.com


    • Eläkeläinen

      Maarit Aro on hyvä ja kokenut välittäjä ja hänellä paljon asuntoja vuokralle. Maarit Aro ja Marika Sopenkivi toimivat yrityksessä nimeltään MM Casa. Asuntoja voi katsella netissä osoitteessa www.mmcasa.com

      Voin suositella.

    • pappakissa

      Fuengirolassa on syntyjään ruotsalainen, mutta 10 vuotta Suomessa asunut ja suomea hyvin puhuva kiinteistövälittäjä Tommy, jolla on reilusti yli 100 asuntoa tarjolla Aurinkorannikolla. Vuokrasimme hänen kauttaan asunnon Fuengirolasta ensi talveksi.
      Tommyn osoite on [email protected]

      • 20+20

      • glitter5

        Valitettavasti tämän Tommyn touhu on täyttä paskaa. Huijaa varausmaksut ja vuokraa kämppiä, jotka on jo vuokrattu. Toivottavasti Nacional Policia tutkii herran toimet, niin saa tämäkin huijari ansionsa mukaan.


    • 3523523

      Suosittelisin ennemmin Benalmadenaa, jos haluat olla enemmän paikallisten keskellä, etkä lähteä katselemaan vain Suomipoikia.. Benalmadenassa on edullisempaakin.

    • Asunto tarjolla

      Hei,
      joko sinulla on asunto? Meillä olisi Fuengirolan Los Pacosissa huhti- ja toukokuuksi tarjolla pieni omakotitalo, jossa piha myös. Vastaile, jos vielä olet vailla paikkaa itsellesi ja koirillesi.

    • Sami Luoma

      Mullakin olis fuengirolas tarve vuokra-asunolle heinäkuun alusta alkaen ja oon 3 kk. Tulen töihin ja työ kesto olisi alkuun 3 kk. Pystyn maksaa max 350 e kk. Myös kimppa asunto on ok. Mulla on luottotiedot kunnossa ja olen rauhallinen ja enkä polta. Ei lemmikkieläimiä mukana. Viestiä voi laittaa tänne [email protected]

    • fgf2

      Minä sain tätä kautta hyväa palvelua ja kivan kämpän: www.kodinonni.es

    • Pauliina palvelee

      Kiertäkää kaukaa em. yritys. Ei varsinaista palvelua lainkaan, jos kaksi kertaa petytty peräkkäisinä kertoina. Suosittelen Pauliinaa.
      http://paulinaschulz.com/fi.html

    • globalproperty

      Miltä päivämäärältä / vuodelta tämä ketju alunperin oikein on? Ilmestyykö palstalle hyvinkin vanhoja viestejä identtisinä, mutta vain uusilla päivämäärillä? Olen ollut havaisevinani vastaavaa toisinaan muillakin palstoilla.

      Kysymys siksi, että muistan lukeneeni jo hyvin kauan siten (?) aivan identtiset viestit kuten oheisen kommentin "ilotalo naapurissa - 2.2.2013 23:08" ja viestin johon se oli vastine.

      Itse EU-ulkosuomalaisena painiskelen pysyvämmän seuraavan asuinpakan vaihdoksen kanssa ja Espanja on ollut yksi mahdollisuus, joskin sen suhteen on useampia mietityttäviä tekijöitä.

      - http://keskustelu.suomi24.fi/node/11435422

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe